امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۸:۲۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13640
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات پینگ‌پنگ لیگ باشگاه‌های بانوان از ۱۹ تا ۲۱ بهمن به صورت متمرکز و رفت و برگشتی در تهران برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ رقابت‌های پینگ‌پنگ لیگ باشگاه‌های بانوان از ۱۹ بهمن در تهران آغاز می‌شود. تهران تا ۲۱ همین ماه میزبان این مسابقات خواهد بود.   تیم‌های داوطلب برای شرکت در…

    مسابقات پینگ‌پنگ لیگ باشگاه‌های بانوان از ۱۹ تا ۲۱ بهمن به صورت متمرکز و رفت و برگشتی در تهران برگزار خواهد شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ رقابت‌های پینگ‌پنگ لیگ باشگاه‌های بانوان از ۱۹ بهمن در تهران آغاز می‌شود. تهران تا ۲۱ همین ماه میزبان این مسابقات خواهد بود.

     

    تیم‌های داوطلب برای شرکت در رقابت‌ها تا ۲۲ دی فرصت دارند به فدراسیون اعلام آمادگی و مدارک خود را ارسال کنند.
    طبق بخشنامه مسابقات هر تیم می‌تواند ۷ بازیکن بومی یا غیربومی و حداقل ۳ بازیکن معرفی کند. همچنین این رقابت‌ها با پوشش کامل اسلامی برگزار خواهد شد و به تیم‌های اول تا سوم جام قهرمانی، حکم و مدال اهدا خواهد شد و برای شرکت در مسابقات بین‌المللی معرفی می‌شوند.

     

    مبلغ ورودی برای شرکت در این مسابقات ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده و هر بازیکن در صورت دریافت ۳ کارت زرد ۱۵۰ هزار تومان جریمه خواهد شد؛ همچنین تیم‌ها برای اعتراض باید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به فدراسیون پرداخت کنند.

     

    هر تیم می‌تواند تنها از یک بازیکن خارجی در بخش انفرادی استفاده کند و استفاده از یک بازیکن امید در این بخش از رقابت‌ها اجباری است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ‌پنگ باشگاه‌های بانوان از ۱۹ بهمن آغاز می‌شود"
    تازه ترین اخبار