امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۱:۱۶  آخرین بروزرسانی : دی ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13650
    ارسال خبر چاپ خبر
  • چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری جوانان در توسعه کشور در تمامی عرصه ها گفت: منشور تربیتی نسل جوان باید به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار بگیرد. به گزارش پایگاه  تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبر ورزش و جوانان…

    چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان
    وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری جوانان در توسعه کشور در تمامی عرصه ها گفت: منشور تربیتی نسل جوان باید به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار بگیرد.
    به گزارش پایگاه  تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبر ورزش و جوانان دکتر محمد عباسی در چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با تاکید بر برگزاری بموقع و منظم این نشست گفت: برنامه ریزی برای جوانان یک امر ملی است و باید همه ارگانها، سازمانها و نهادهای دولتی دراین زمینه مشارکت داشته باشند .
    دکتر عباسی افزود: دراین راستا باید همه مولفه ها بررسی و خلاءها شناسایی شوند تا در برنامه ریزی و تصمیم سازی ها ‌اثر گذاری چنین جلساتی بیش از پیش در سطح کلان مشهود شود.
    وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر آینده نگری در برنامه ریزی ها افزود: مسائل، مشکلات و دل مشغولی های جوانان بسیار متعدد است و در هر دوره و هر عصری موارد خاصی جلوه گری می کند که می توان با پیش بینی مسائل و بهره گیری از ظرفیتهای موجود در کشور ، شرایط را برای حذف دغدغه های مردم و جامعه فراهم کنیم که این ممکن نخواهد بود مگر با برگزاری منظم جلسات و ترغیب همه نهادها و ارگانهای دولتی برای برنامه ریزی در حوزه جوانان.
    وی با تصریح براینکه کارهای زیادی باید در بخش جوان صورت بگیرد اظهارداشت : با وجود قدمهای مثبت در این زمینه اما باید به تلاشهامان اضافه کنیم.
    دکتر محمد عباسی ادامه داد: باید این امکانات و ظرفیتها شناسایی و در یک بخش مشخص تجمیع شود تا پس از برنامه نویسی و تصمیم سازی توسط این ستاد در اجرا اثر گذاری آن مشهود شود.
    وی از ستاد ملی ساماندهی امور جوانان به عنوان ستاد تجمیع امکانات و همه توان ها نام برد و افزود : جوانان به خاطر تعداد و تاثیر گذاری شان بسیار اهمیت دارند و باید هیچ موردی مغفول واقع نشود .
    وی حضور نخبگان جوان دراین نشستها را امری ضروری دانست و پیشنهاد کرد با دعوت تعدادی از این افراد آنچه که ممکن است از چشم مسوولان واعضای ستاد دور مانده باشد به واسطه حضور آنها بیان شود.
    شایان ذکر است دراین نشست که صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد علاوه بر بررسی پیشنهادات چهل وسومین جلسه ستادملی ساماندهی امور جوانان شیوه نامه اجرایی برنامه های بزرگداشت روز ۱۸ بهمن سال ۹۰ در سطح دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عباسی:منشور تربیتی نسل جوان باید به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار بگیرد"
    تازه ترین اخبار