امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۶:۳۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13663
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ از برگزاری مسابقات باشگاهی بانوان در بهمن ماه خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛داریوش ضرغام پور  گفت: مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ بانوان به صورت متمرکز و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. وی با بیان این که دور رفت این رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۱ بهمن در…

    رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ از برگزاری مسابقات باشگاهی بانوان در بهمن ماه خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛داریوش ضرغام پور  گفت: مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ بانوان به صورت متمرکز و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
    وی با بیان این که دور رفت این رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۱ بهمن در تهران برگزار می‌شود گفت: تاکنون تیم‌های مس کرمان، هیات تهران ، موسوی یزد، هیات قزوین و ذوب آهن اصفهان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و باشگاه‌های چهارم بهمن ماه فرصت دارند جهت حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کنند. پس از مشخص شدن تعداد باشگاه‌ها ، میزبان دور برگشت رقابت‌ها هم تعیین خواهد شد.
    وی با اشاره به این که دور برگشت مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ بانوان در اسفند برگزار می‌شود، افزود: هزینه ورودیه باشگاه‌ها به این مسابقات ۴۰۰ هزار تومان است و این در شرایطی است که هزینه حضور تیم‌ها در لیگ برتر حدود چهار میلیون تومان بود.
    ضرغام پور تاکید کرد: سعی می‌کنیم که در سال آینده مسابقات پینگ‌پنگ بانوان را در قالب لیگ برگزار کنیم، اما امسال شرایط استثنایی به وجود آمد ، چون در اوایل سال مجلس اعلام کرد که شرکت‌های دولتی نمی توانند در ورزش حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنند. هر چند در حال حاضر این موضوع برطرف شده است و مجلس تصویب کرد با توجه به این که تیم حرفه‌ای در ورزش نداریم، امکان اجرا شدن این طرح وجود ندارد. در نتیجه‌ امیدواریم که سال آینده شاهد برگزاری لیگ پینگ‌پنگ بانوان باشیم
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور:هزینه‌ی ‌ورودی تیمها از ۴میلیون به ۴۰۰ هزارتومان کاهش یافت"
    تازه ترین اخبار