امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۶:۰۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13671
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بابل دارای استعداد فراوانی در رشته ورزشی پینگ پنگ است. به گزارش خبرنگار آریادرمازندران، نصرالله پریچهره در مراسم عملیات احداث اولین خانه تخصصی تنیس روی میز مازندران درشهرستان بابل: بابیان اینکه، بابل دارای استعداد فراوانی در رشته ورزشی پینگ پنگ است، تصریح کرد: تا کنون نیز قهرمانی همچون…

     
    مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بابل دارای استعداد فراوانی در رشته ورزشی پینگ پنگ است.
    به گزارش خبرنگار آریادرمازندران، نصرالله پریچهره در مراسم عملیات احداث اولین خانه تخصصی تنیس روی میز مازندران درشهرستان بابل: بابیان اینکه، بابل دارای استعداد فراوانی در رشته ورزشی پینگ پنگ است، تصریح کرد: تا کنون نیز قهرمانی همچون نیما و نوشاد عالمیان ، پوریا عمرانی و محبو به و محجو به عمرانی را به جامعه ورزش ایران تحویل داده است.
    وی به کسب سهیمه حضور در المپیک توسط نوشاد عالمیان، پینگ پنگ باز بابلی اشاره کرد و افزود : با افتتاح یک سالن تخصصی پینگ پنگ در بابل ، زمینه برای شناسایی و رشد استعدادهای دیگر نیز در این رشته فراهم خواهد شد.
    پریچهره بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران تمام تلاش خود را برای احداث این مکان تخصصی در کمترین زمان ممکن به کار خواهد گرفت .
    مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : بابل مهد تنیس روی میز کشور است و توسعه زیرساخت های این رشته در این شهر ، موجب رشد و تربیت بیشتر ورزشکاران علاقه‌مند به رشته تنیس روی میز خواهد شد.
    پریچهره درپایان بیان داشت: برنامه اصلی ما در سال های اخیر ، توجه به سنین پایه و تشکیل کمیته های استعداد یابی بوده است و دستیابی به عناوین جهانی ، حاصل برنامه ریزی هیات تنیس روی میز استان و همت خانواده های این ورزشکاران است .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: بابل مهد تنیس روی میز کشور است"
    1. جناب آقای مدیر کل مخواستیم خاطر نشان شویم که استان گلستان هم دراین رشته بازیکنان ازشمندی دارد چه از بانوان و همین طور آقایان در ضمن اگر بازیکنان این استان هم مثل بازیکنان شما روزی هشت ساعت تمرین میکرددند صدها نفر بهتر از نوشاد ساخته میشد در ضمن بهتر است خاطر نشان شویم خواهران صامت بازیکنان ازشمندبانوان ومچنین مریم جلالی دراین استان زندکی مکنند صورتی که مازندران دربخش بانوان خانم عمرانی به تنهایی خودش است و همچنین این استان در رده سنی نونهالان ونوجوانان بانوان بهترینهای کشور را دارد در پایان می خواستم در تائید حرفهای مدیر سایت بگوییم ما هم با نظرایشان موافقیم خوزستان هم با بازیکنان ازشمندی دارد.


    تازه ترین اخبار