امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۲:۱۵  آخرین بروزرسانی : دی ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13673
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با برگزاری رقابت های بخش آزاد تنیس روی میز جوانان کشور در قزوین، چهره پنج تنیسور راه یافته به دسته برتر امروز (چهارشنبه) مشخص شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در بخش آزاد این رقابت ها ۶۵ تنیس باز بخت خود برای صعود به دسته برتر را محک زدند که در پایان ‘علیرضا…

    با برگزاری رقابت های بخش آزاد تنیس روی میز جوانان کشور در قزوین، چهره پنج تنیسور راه یافته به دسته برتر امروز (چهارشنبه) مشخص شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در بخش آزاد این رقابت ها ۶۵ تنیس باز بخت خود برای صعود به دسته برتر را محک زدند که در پایان ‘علیرضا بیگدلی’ و ‘سهیل کلهر’ از قزوین، ‘متین لطف الله نسب’ از کردستان’ ، ‘نعیم نوبخت’ از مازندران و ‘عماد سهرابی’ و ‘آرمان حاجعی’ از تهران موفق به حضور در این دسته شدند.

     

    ‘ پوریا عمرانی’ از مازندران، ‘محمد علی رویین تن’ از فارس، ‘حامد باشت باوی از خوزستان ‘مهدی نجفی ‘از قزوین، ‘میعاد لطفی’ از تهران، ‘ علیرضا ملارجبی’ از همدان،’ مهرشاد پوده’ از اصفهان،’سجاد حسینی’ از اصفهان، ‘محمد پارس جنتی’ از کردستان، ‘سروش امینی نیا’ از خوزستان و ‘سینا زارع’ از فارس نیز دیگر تنیس بازان حاضر در دسته برتر جوانان کشور هستند که از قبل در این مرحله حضور داشتند.

     

    به این ترتیب و با پایان یافتن رقابت های بخش آزاد، شانزده تنیس باز از ظهر امروز (چهارشنبه) رقابت های دسته برتر جوانان کشور را در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر قزوین آغاز می کنند.

     

    گزارش ایرنا حاکی است، نفرات اول تا دهم این مسابقات همچنان در دسته برتر باقی مانده و شش نفر آخر نیز از حضور در این دسته حذف خواهند شد.

     

    این رقابت ها فردا (پنجشنبه) با شناخت قهرمان این مسابقات به کار خود پایان می دهد. رقابت های قهرمانی تنیس روی میز آزاد و دسته برتر جوانان کشور از دیروز به میزبانی قزوین در حال پی گیری است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ورزشکاران راه یافته به دسته برتر تنیس روی میزجوانان کشور مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار