امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۸:۴۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13694
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با اشاره به اینکه تجویز، توصیه و فروش هرگونه مکمل غذایی از سوی باشگاه های ورزشی ممنوع است، گفت: استفاده ورزشکاران از مکمل های غذایی غیرمجاز پیگیرد قانونی خواهد داشت. به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ‘لطفعلی پورکاظمی’ روز چهارشنبه در مراسم انتخاب رییس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد…

    رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با اشاره به اینکه تجویز، توصیه و فروش هرگونه مکمل غذایی از سوی باشگاه های ورزشی ممنوع است، گفت: استفاده ورزشکاران از مکمل های غذایی غیرمجاز پیگیرد قانونی خواهد داشت.
    به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ‘لطفعلی پورکاظمی’ روز چهارشنبه در مراسم انتخاب رییس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون این فدراسیون فقط ۲۷ مورد مکمل غذایی را برای ورزشکاران ملی پوش در مسابقات بین المللی و المپیک ۲۰۱۲ لندن تایید کرده است.

     

    وی، بالاترین و مهمترین شاخص ارزشیابی در مجموعه باشگاه ها و هیات های ورزشی را صدور بیمه ورزشی برای ورزشکاران دانست و بیان کرد: هیات های پزشکی ورزشی هر استان می بایست به طور مکرر از باشگاه ها و هیات های مختلف ورزشی خود بازدید داشته باشند.

     

    پورکاظمی اظهار داشت: هم اکنون ۵/۲ میلیون ورزشکار ساماندهی شده در کشور زیرپوشش بیمه ورزشی هستند که سالانه افزون بر ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر از این تعداد از خدمات بیمه ورزشی بهره مند می شوند.

     

    مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: هم اکنون ۲۶ هزار ورزشکار ساماندهی شده در این استان زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

     

    ‘محمد شفیعی’، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۸۲ ورزشکار مصدوم و آسیب دیده در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بیمه ورزشی استفاده کرده اند، عنوان کرد: تا پایان امسال تعداد ورزشکاران ساماندهی شده و دارای کارت بیمه ورزشی این استان به حدود ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

     

    در این مراسم دکتر ‘اسحاق غلامپور’ با کسب ۱۵ رای، بار دیگر به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

     

    غلامپور مدت ۱۶ سال است که ریاست هیات پزشکی ورزشی این استان را بر عهده دارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس فدراسیون پزشکی ورزشی: فروش مکمل غذایی در باشگاه ها ممنوع است"
    تازه ترین اخبار