امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۶:۳۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13734
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تنیس روی میز صنعت برق فارس مقام دوم مسابقات وزارت نیرو را کسب کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسوول کمیته ورزش شرکت توزیع برق فارس گفت: قبل از این رقابت‌ها، تیم شرکت توزیع برق استان فارس موفق شده بود در مسابقات قهرمانی صنعت آب و برق رده استانی، مقام دوم تیمی…

    تیم تنیس روی میز صنعت برق فارس مقام دوم مسابقات وزارت نیرو را کسب کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسوول کمیته ورزش شرکت توزیع برق فارس گفت: قبل از این رقابت‌ها، تیم شرکت توزیع برق استان فارس موفق شده بود در مسابقات قهرمانی صنعت آب و برق رده استانی، مقام دوم تیمی را کسب کند.
    بهنام زارع ادامه داد: علی رضایی و حمید ایزدی از شرکت توزیع برق فارس و علی‌رضا اکبری و حمیدرضا صفا از شرکت برق منطقه‌ای فارس تیم صنعت آب و برق استان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌داد و سرپرستی گروه نیز برعهده محسن جوادی‌آزاد بود.
    وی گفت: تیم توزیع برق استان فارس شرکت کننده در رقابت‌های استانی صنعت آب و برق را علی رضایی، امیر رضایی، حمید ایزدی و جلال دری به سرپرستی مهدی طالبی تشکیل می‌دادند که ازاین بین، علی رضایی و حمید ایزدی به تیم منتخب فارس راه پیدا کردند.
    وی گفت: خوشبختانه با توجه به نگاه مثبت مجموعه مدیریتی در شرکت توزیع برق استان فارس، فعالیت‌های ورزشی از توسعه کمی و کیفی مناسبی خصوصا در سال‌های اخیر برخوردار بوده است.
    زارع بیان کرد: هم‌اینک در این شرکت ، امکان مناسبی برای علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی، فراهم شده است.براساس این گزارش، رقابت‌های کشوری قهرمانی صنعت و آب و برق در رشته تنیس روی میز،به مدت پنج روز به میزبانی استان کرمان،‌ برگزار شد و تیم‌ خوزستان موفق به کسب مقام اول، تیم فارس مقام دوم و تیم های توانیر و اراک نیز موفق به کسب عنوان سوم مشترک در رده تیمی شدند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم تنیس روی میز صنعت برق فارس مقام دوم مسابقات وزارت نیرو را کسب کرد"
    تازه ترین اخبار