امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۷:۲۷  آخرین بروزرسانی : دی ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13737
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ۱-قعالیت مستمر دلسوزان این ورزش جهت جلب نظر مسئولین سازمان جهت تغییر و تحولی که ۲ سال پیش انجام شد. ۲-معرفی سزپرست توسط سازمان در شرایطی که خود باوری و انتظارات این خانواده ورزشی بسیار بالاتر و دلسوزان توقع فصل جدیدی را برای این رشته داشتند. ۳-استفاده از همه و هر کس که مدعی…

     

    ۱-قعالیت مستمر دلسوزان این ورزش جهت جلب نظر مسئولین سازمان جهت تغییر و تحولی که ۲ سال پیش انجام شد.
    ۲-معرفی سزپرست توسط سازمان در شرایطی که خود باوری و انتظارات این خانواده ورزشی بسیار بالاتر و دلسوزان توقع فصل جدیدی را برای این رشته داشتند.
    ۳-استفاده از همه و هر کس که مدعی و خواستار داشتن مسئولیت در این رشته بود توسط سرپرست جدید فدراسیون تحت عنوان کمیته ۱۵ نفره فنی و …..که این مهم با توجه به شناخت افراد باعث تغییر و تحولاتی بصودت مرتب در فدراسیون میشد.
    ۴-تدارک انتخابات فدراسیون و برگزاری ان.
    ۵-اعلام حصور قوی از نظر فنی توسط جوانان و چیره و نمایان شدن پتانسیل اصلی این رشته توسط قشر جوان .
    ۶-برگزاری مسابقاتی بدون اعلام هر گونه انتصاب که بزرگترین عامل شکست این رشته در ۱۵ سال اخیر بوده است.و در نتیجه بازیکن محوری و کلید کردن روی افرادی خاص که رقیبی پشت سر خود نمی دیدند و همین مهم باعث در جا زدن بوده محکوم و شایسته سالاری بازیکنان مورد پذیرش قرار گرفت.
    ۷-میانگین سنی بازیکنان اصلی تیم ملی از بالای ۲۸ که در گذشته حتی بالاتر هم میبود. به حدود ۱۸سال تقلیل و یک بار دیگر سال ۱۳۷۶ که اینچنین شرایطی را داشتیم متولد شد .باید توجه کرد علت عدم موفقیت در ان سالها حضور منافع طلبی بودکه جهت ارتقا خود مسئولین پر انرزی و علاقه مند ما را فریب و متاسفانه بسیار تاوان این رشته داد.
    ۸-باز شدن جو عمومی این رشته و اظهار نظر همه و گوش کردن افکار مختلف توسط رییس فدراسیون جدای از این مهم که ایا سریعا استفاده میشد یا خیر و چرا و به چه علت ان مطرح نیست .این زمینه که در قبل وجود نداشت و با کوچکترین اظهار نظری سیاست محو فرد از این رشته اجرا می گردید و فقط افرادی از خود گذشته انگشت شمار دلسوز به دلیل ارزشها مصمم و پیگیر بودند.در ۲ سال گذشته و با توجه به عدم موفقیت این سیاست در قبل باعث تبادل افکار گردید و نهایتا باز یکنان قهرمان ما که توانسته بودند در خانه ورزشی خودشان درایران اسلامی ابراز نظر و وجود کنند و تخلیه شوند
    شرایط روحی و روانی و خصیصه های قهرمانی و پهلوانی را بهتر درک و امتیاز اور شدند.
    ۹-چند برابر شدن مسابقات واقعا انتخابی و ادامه حضصور در میادین بین المللی
    ۱۰- به مرور زمان تبدیل به فعل شدن تمرینات خانگی و نتیجه گیری
    ۱۱-عدم احساس امنیت مسئولین در کادر فدراسیون که باعث ۲ روند برخورد میشد یکی انکه اگر چیزی در چنته دارند رو کرده و باعث توسعه این ورزش باشند تا مورد پذیرش قرار گیرند و بمانند و دوم بر خوردهای هماه با سیاستهای غیر صادقانه و مبصری و شیطنت بچه گانه که دیگر بازاری بدلیل شناخت این خانواده و تاوانی که داده اند نداشته که محکوم به کناره گیری و برکناری به مرور زمان خواهند بود.
    ۱۲-مورد بسیار مهم رو شدن دست افراد منافع طلب.بخصوص انهایی که از ضعف مسئولین در رابطه با کرسیهای بی ارزش اسیایی که میتوانند مثمر ثمر در گرفتن انها باشند از روزنه های این ورزش ورود و به ان هجوم می بردند که به اهداف مادی خود و بدین طریق با نابودی ریشه ها کمبودهای شخصی را جبران کنند.این مهم باعث شد در حرکت احتیاط کنند و الحمدلله وزارت ورزش در این رابطه و ….مطلع است ……و نخواهد اجازه داده که تاریخ ۱۳ سال گذشته مجددا در این ورزش تکرار شود.
    ۱۳-در صحنه بودن پیشکسوتان دلسوزان و کارشناسان متعهد این ورزش.
    در نهایت انچه در رابطه با موارد فوق الاشاره به تدبیر و سیاست مسئول محترم بوده قابل تقدیر .انچه به اراده خدوند قادر متعال به فرهنگ و ریشه این نو جوانان و جوانان مظلوم مثل همیشه جای شکر دارد.انچه مهم است این پتانسیل و جایگاه بسیار خوب برای این رشته فراهم و ان کادر موجود بخصوص در جایگاه دبیری با کمال اخترام برای ایشان با توجه به عملکردهاو برخوردهای بسیار سطح پایین کفاف و مکفی نیست و قبل از دیر شدن از ریاست محترم تقاضای تعمق قوی در این رابطه را داشته و ایشان را این حقیر توصیه میکنم که اخرین و بهترین تصمیم گیری تکمیلی که شایسته سالاری و استفاده از متعهدین و متخصصین مدیر است را جهت توسعه ورزش همگانی -فرهنگی پهلوانی و قهرمانی حلقه های متصل یک زنجیر دانسته و تبدیل به فعل نمایند.توفیق روز افزون همه خدمتگزاران خالص به جامعه ورزشی کشور عزیز اسلامیمان را از خداوند قادر متعال خواستارم.با تشکر.
    حسن ترکان ۰۹۱۳۱۱۳۳۸۰۹

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آنچه گذشت"
    1. منوچهر ادیب گفت:

      هدف از نگارش این متن چیست؟
      خاصیت این متن چیست؟
      تحلیل کردید؟
      راهکاردادید؟

    2. سعید مبصریان زاده یزدی گفت:

      مگر سریالی چیزی پخش میشه که بایدآنچه گذشت رو بخونیم؟

    3. سپهری گفت:

      سلام به مدیریت محترم سایت.تشکز از مطالب بالا .هم اکنون که هر کسی در رابطه با امتیاز سهمیه المپیک مدعی است و در تب و تاب ان فراموش کرده ایم برای ۲۰۱۲ و لندن اماده باشیم تحلیل و بررسی خوبی شده که نقاط ضعف و مثبتمان را بدانیم و چگونگی تقویت ان را که اعلام کرده اند تغییر برخی ارکان فدراسیون لازم و ضروری است .دلیل ان را هم گفتند که از ایتجا قبلا ضربه خوردیم .نظر شما چیست.

    4. مهدی گفت:

      درود بر صراحت مدیر عزیز و محترم .از اقای ترکان هم تشکر می کنیم.بدون تعارف فدراسیون نیروهاش اندازه این کشور که هم در اقایان و هم در خانمها سهمیه گرفته نیست.اقای رئیس اگر درک میکنید بسم االله .

    5. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.جسارتا و با عرض معذرت.هم تحلیل است و هم راهکار.اما فیلم نیست انهم از نوع سریالیش وکمی با دقت بخوانید و برداشت کنید.همه افکار انکه می نویسند و معنی کلمات به تنهایی نیست گاهی جملات مفهوم و معناهایی به جز کلمات دارند که کمک به فرهنگ پهلوانی است که این حقیر شاگرد این فرهنگ ولی هنوز نتوانسته ام حتی قدم اول را بردارم.
      اگر باعث ناراحتی شما شدم عذر خواهی میکنم.شما نظر دهید .راهکار نشان دهید و تحلیل تا من حقیر استفاده کنم.حتی اگر سریالی باشد ممنونم.با تشکر


    تازه ترین اخبار