امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۷:۲۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 13789
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور افتخار دارد تا همواره در  فرهنگسازی های اخلاقی نتیجه بخش از کسانی یاد کند که نام و یاد آنان در لابلای اتفاقات و حوادث  به فراموشی سپرده شده است. در اینجا ما به نمایندگی  از خانواده محترم و بزرگوار تنیس روی میز کشور از خانم رجبیان تشکر وقدردانی میکنیم. همانگونه…

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور افتخار دارد تا همواره در  فرهنگسازی های اخلاقی نتیجه بخش از کسانی یاد کند که نام و یاد آنان در لابلای اتفاقات و حوادث  به فراموشی سپرده شده است.
    در اینجا ما به نمایندگی  از خانواده محترم و بزرگوار تنیس روی میز کشور از خانم رجبیان تشکر وقدردانی میکنیم.
    همانگونه که قبلا طی پیامی به تمام مربیان و سرپرستان در ارتباط با قهرمانی انتخابی المپیک  تبریک گفته بودیم و شامل شما هم می شد در اینجا بصورت اختصاصی از شما قدردانی میگردد.
    متن پیام تشکر آمیز پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به شرح زیر است:
    سرکارخانم مهناز رجبیان :
    با سلام و احترام
    بدینوسیله از زحمات و تلاشهای شما در ارتباط با تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی  چه در زمان قبل از رقابتهای المپیک و چه در زمان اردوی مجارستان تشکر و قدردانی میگردد.
    امید است این پیام قطره ای باشد از دریای تلاش و زحمت شما در قبال تنیس روی میز بانوان ایران.
    موفق و موید باشید.
    مدیر سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قدردانی از مربی فراموش شده"
    1. ابری گفت:

      بگذارکه مردم به فکر خویش باشند به ظاهر یک قدم درپیش باشند باتشکر وقدردانی از زحمات خانم رجبیان

    2. علوی گفت:

      همواره در کنار و عقبه هر موفقیتی مربیانی کاردان هستند که در هیاهوی شادی ها دیده نمی شوند. چه بهتر این که در هیاهو ها نیز به یاد آنها باشیم و فقط به هنگام زحمت از آنها یاد نشود.
      اقدام ارزشمند شما جای تقدیرو تشکر دارد.

    3. ما گفت:

      با تشکر از زحمات خانم رجبیان اما گاها از بعضی افراد انقدر غیر عادی و غیر معمول تجلیل می شه و از برخی دیگر اصلا که آدمی را به فکر وا میدارد.

      خانم رجبیان از خانواده تنیس روی میز هستند اما سابقه تیم ملی هرگز نداشته و سابقه قابل به عرض و این همه مبالغه ای از ایشان به چشم نمی خورد. اگر قرار است تجلیل و جای خالی ها ذکر شود بسیارند قهرمانان در سطح ملی از قبیل خانم الیاسون که این متن و این نحوه تجلیل اقرار آمیز شاید در خور شخصی پیشکسوت و گرانقدر چون خانم الیاسون باشد .

      خانم ویدا عبدی ،فرشته سموعی،فریبا قوام زاده ،فاطی رجبی و بسیاری افراد لایق هستند و بودند و به گردن پینگ پنگ حق دارند .

      ایشان احترامشان بجا اما ایشان جایگاه خاصی در پینگ پنگ ایران نداشته بودند که امروز اسم فراموش شده را بر ایشان نهادید.

      باشد که خانم رجبیان با حمایت های غیر عادی و همشهری سالاری فدراسیون به نقطه بالایی در مربیگری برسند که البته ایشان بسیار با اخلاق هستند و دوست داشتنی اما این نوشته ها کمی غیر مرسوم و غیر عادی است.

      امیدوارم این پیام را منعکس کنید.

      با تشکر

    4. ما گفت:

      گاها با بها دادن و بی ضابطه و قانون و بی شایسته سالاری ایجاد توقعات می کنیم.

      بسیار بودند در زمان رییس قبلی فدراسیون که به اشتباه و با رابطه ها که اتفاقا توسط دبیر فدراسیون وقت که کرمانشاهی بود اتفاقا همشهری سالاری شده بود و تا جایی که آن مربی دیگر خدا را بنده نبود.

      ای کاش از افرادی چون فاطمه کیوانی،ویدا عبدی و از هر ورزشکار عرق تیم ملی خورده و مسابقه ملی داده و مربی بوده در سطح مربیگری تیم ملی استفاده میشد که هرکس سر جای خود قرار بگیرد.

      پس ندا شهسواری و پریسا صمدی و هر بازیکن تیم ملی در حال حاضر بداند که در آینده نمی تواند مربی تیم ملی باشد حتی اگر فوق لیسانس تربیت بدنی هم بشوند . ممکن است یکی از مربیان در سطح استانی که همشهری فدراسیونی ها باشند جای آنها را بگیرند.

      این شایسته سالاری نیست باید برای انتخاب مربیان تیم ملی از بازیکنان اسبق ملی استفاده شود .

    5. ابری گفت:

      باسلام..خدمت عزیزان تنیس روی میزو شماره۴عرض کنم که بدبختی ما این است وقتی به جایی میرسیم دیگه حاضر نیستیم از ان جایگاه بلند شویم اگر هم ما را برداشتند فکر میکنیم که حق ما را خورده اند ودیگران غاصب هستند واین مقام ارث پدری مابوده است .برای همه شما متاسفم چون از کسانی که نام بردید همه زمانی مربی تیم ملی بودند نوبتی هم باشه حالا نوبت کسانی دیگر است .چرا همه چیز را حق خود میدانید…مربی المانی این همه از شما تعریف کرد .وای خدا هداد برس چقدر ما بخیل هستیم. در ضمن خانم الیاسوند را با هیچ کس مقایسه نکنید ایشان اسطوره هستند وکسی تا کنون به پایش نرسیده

    6. ابری گفت:

      ببخشید چیزی که یادم رفت عرض کنم نه مربی نداونه مربی محجوبه ونه مربی صامت ها ونه مربی پریسا صمدی هیچ کدام بازیکن تیم ملی نبودند پس چرا این بچه ها موفق هستند.ایا صرفا بازیکن تیم ملی بودن برای مربیگری کافی است .یک کم فکر کنید…..


    تازه ترین اخبار