امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۳:۳۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1382
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شهرام سربخشیان : اکنون برای قضاوت زود است، باید به فدراسیون فرصت داد تا ثابت کند که می تواند یا نمی تواند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ شهرام سربخشیان بازیکن با سابقه و ملی پوش اسبق ایران که از سال ۶۶ به طور حرفه ای تنیس روی میز را آغاز کرده است…

    شهرام سربخشیان : اکنون برای قضاوت زود است، باید به فدراسیون فرصت داد تا ثابت کند که می تواند یا نمی تواند.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ شهرام سربخشیان بازیکن با سابقه و ملی پوش اسبق ایران که از سال ۶۶ به طور حرفه ای تنیس روی میز را آغاز کرده است و سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان، قهرمانی در رده های مختلف از قبیل قهرمانی اوپن نونهالان، قهرمانی کشور نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان را در کارنامه خود داشته است با سایت فدراسیون تنیس روی میز گفتگو کرد.
    وی با اشاره به وضعیت فعلی تنیس روی میز ایران تصریح کرد: در گذشته بازیکنانی همچون من به جهت عدم برخورداری از اردوهای خارجی و سفرهای بین المللی هرگز نمی توانستند رشد چشمگیری داشته باشند اما ملی پوشان حال حاضر ایران باید از اردوهای خارجی و سفرهای برون مرزی حداکثر استفاده و بهره را ببرند و به رشد سطح کیفی تنیس روی میز خود کمک کنند.
    سربخشیان در ادامه افزود: به نظر من شرایط فعلی تیم ملی در مقایسه با گذشته که از مربی کره ای بهره میبردیم و هم اکنون پینگ پنگ بازان به اردوهای اروپایی می روند خیلی مناسب نیست و باید تغییر اساسی در این روند پدید آید. زیرا حضور همیشگی مربی و سرمربی و برگزاری اردوهای مختلف باعث رشد ورزشکاران خواهد شد.
    وی خاطر نشان کرد: من با برخی از بازیکنان معترض صحبت کردم و به آنها گفتم که باید به فدراسیون فرصت دهیم تا کار خود را انجام دهد و پس از گذشت زمان شرایط همه چیز را روشن خواهد کرد که فدراسیون بماند و کار خود را انجام دهد بهتر است و یا اینکه برود. ولی آنچه که مشخص است اکنون برای این قضاوت و نتیجه گیری زود است .
    سربخشیان یاد آور شد: من با توجه به حضور علیدخت و احترام او در مسابقات شرکت خواهم کرد چرا که بدون شک عدم حضور بازیکنان در مسابقات به تنیس روی میز ضربه خواهد زد و به ضرر خودمان است.
    ملی پوش اسبق تنیس روی میز ایران در پایان تاکید کرد: فدراسیون باید با استعداد یابی و پیاده سازی طرح های دقیق در استان های مختلف کشور بازیکنان مستعد تنیس روی میز را در رده های سنی پایه شناسایی کند و با سرمایه گذاری بر روی این بازیکنان آینده تنیس روی میز ایران را بسازند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سربخشیان: نباید به تنیس روی میز ضربه بزنیم"
    تازه ترین اخبار