امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۲:۴۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 13831
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: دو مربی بین المللی پینگ پنگ استان در دوره توجیهی و کارگاه آموزشی فدراسیون که به مدرسی ‘ اوا یلر’ از آلمان برگزار شد، شرکت کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ابوالفضل حمزه ای’ افزود:’محسن شیشه گرها’ و ‘خسرو مایلی’ مربیان قزوینی حاضر در این دوره…

    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: دو مربی بین المللی پینگ پنگ استان در دوره توجیهی و کارگاه آموزشی فدراسیون که به مدرسی ‘ اوا یلر’ از آلمان برگزار شد، شرکت کردند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’ابوالفضل حمزه ای’ افزود:’محسن شیشه گرها’ و ‘خسرو مایلی’ مربیان قزوینی حاضر در این دوره بودند.

     

    وی اظهارکرد: مربیان قزوینی همراه با ۲۵ مربی دیگر از استان های مختلف در این دوره با آخرین نکات مربوط به چگونگی تمرینات آماده سازی و آموزش بازیکنان با روش های جدید آشنا شدند.

     

    دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین همچنین از آمادگی تیم پینگ پنگ بانوان استان برای حضور در رقابت های باشگاهی کشور خبر داد و افزود: تنیسور های قزوینی این تیم از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه جاری به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

     

    حمزه ای همچنین از حضور یک تنیسور قزوینی در رقابت های دسته برتر و انتخابی تیم ملی کشورمان خبر داد و اظهار داشت: ‘حمیدرضا طاهرخانی’ که سابقه حضور در مقاطع مختلف تیم ملی را دارد در این مسابقات شانس خود برای حضور دوباره در جمع ملی پوشان را محک می زند.

     

    وی یادآور شد: طاهرخانی از امروز (شنبه) به مدت سه روز برای حضور در تیم ملی با ۱۵ حریف دیگر حاضر در مسابقات دسته برتر رقابت می کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دو مربی قزوینی در دوره توجیهی پینگ پنگ مدرس آلمانی حضور پیدا کردند"
    تازه ترین اخبار