امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۳:۰۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1389
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   امروز  در این مقاله میخواهیم کمی بی پرده تر از قبل بنویسیم امیدواریم به قبای کسی برنخورد چون ما هم دوستدار پینگ پنگ هستیم .  از زمان شروع اعتراضات و اختلافات  مدتها می گذرد.تا الان  بهانه ها این بود که  ورزش کشور صاحب ندارد و کسی بالاسر آن نیست.الان که خدا را شکر ورزش…

     
    امروز  در این مقاله میخواهیم کمی بی پرده تر از قبل بنویسیم امیدواریم به قبای کسی برنخورد چون ما هم دوستدار پینگ پنگ هستیم .
     از زمان شروع اعتراضات و اختلافات  مدتها می گذرد.تا الان  بهانه ها این بود که  ورزش کشور صاحب ندارد و کسی بالاسر آن نیست.الان که خدا را شکر ورزش کشور از حالت یتیمی خارج شده  ووزیر محترم آن هم مشخص شده است.
    مردم عادی یعنی غیر متخصصهای پینگ پنگ اگر به سایتهای خبری و روزنامه ها مراجعه کنند دچار سردرگمی و ناامیدی ونهایتا دوری از این رشته می شوند.داشتم به این فکر میکردم که شاید پینگ پنگ مملکت چشم خورده با اینکه کسی برای آن دعای بدی کرده باشد که به این روز افتاده است.
    عجب سالهایی بود یادش بخیر…بی حاشیه ترین و سالم ترینها بود اما اکنون همین رشته کم حاشیه و بی سروصدا مبدل به پرسروصداترین و پرحاشیه ترین رشته موجود در کشور شده است.چرا کسی بفکر پینگ پنگ کشور نیست اصلا چرا کسی به داد پینگ پنگ نمیرسد؟
    سایت فدراسیون ومتولیان آن با عده ای منتخب و مشخص که عموما طرفداران مدیریت فعلی تلقی میگردند مصاحبه و یارگیری میکند و از دیگر سو سایتهای مخالف  ومعترض به سیاستها و مدیریت فعلی  عموما به طیف گسترده مخالفین تمایل دارند وتماما وقف ضعفها و کاستیهای فدارسیون شده است.طیف طرفدار فدراسیون  مدیران و مسئولین ورزشی هستندوطیف مخالفین متخصصان وورزشکاران وپیشکسوتان این رشته.
    درهرصورت هرطرف درگیر یک گوشه از پینگ پنگ کشور را گرفته  وبه سوی خودش میکشد  وروش ومنش خود را صاحب حق وحقیقت میداند.حال تکلیف مابقی  طرفداران که سری در سرها ندارند و فقط بدنبال ورزش کردن بدون حاشیه هستند چیست؟چه چیزی را باید باور کنند؟کدام نوشته کدام سایت و کدام رسانه را؟حقیقتا آدم نمیداند قسم حضرت عباس را باور کند یا دم خروس را.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چه چیزی را بایدباورکرد: قسم حضرت عباس یا دم خروس؟"
    تازه ترین اخبار