امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۹:۰۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 13924
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با موافقت باشگاه ذوب‌آهن، تیم تنیس روی میز بعد از مدتی انحلال، این باشگاه جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که چندی قبل باشگاه رأی به انحلال آن داده بود، در فصل جدید مسابقات با وجودی که در مراسم قرعه کشی…

    با موافقت باشگاه ذوب‌آهن، تیم تنیس روی میز بعد از مدتی انحلال، این باشگاه جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که چندی قبل باشگاه رأی به انحلال آن داده بود، در فصل جدید مسابقات با وجودی که در مراسم قرعه کشی لیگ نیز حضور یافته بود، شرکت نکرد.
    اما با رایزنی‌های صورت گرفته و موافقت مجدد باشگاه، مقرر شده این تیم از هفته سوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
    لیگ تنیس روی میز با شرکت پنج تیم از مدتی قبل آغاز شده و سایر تیم‌ها دو هفته از مسابقات خود را برگزار کرده‌اند و با شرکت تیم ذوب‌آهن تعداد تیم‌های شرکت کننده به شش تیم می‌رسد.
    سرپرست تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بعد از صحبت‌هایی که با باشگاه داشتیم، رشته تنیس روی میز به همراه دو رشته دیگر که منحل شده بودند، مجددا فعالیت می‌کنند.
    ساسان جلیلی‌زاده افزود: تیم تا حدود ۸۰ درصد بسته شده و از هفتم بهمن‌ماه در هفته سوم لیگ به میدان می‌رویم اما هنوز حضور تعدادی از بازیکنان قطعی نشده اما قول مساعد برای همراهی تیم داده‌اند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازگشت تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن به لیگ برتر"
    1. بازیکن گفت:

      با سلام خدمت مدیر محترم سایت

      از انجایی که می بینیم ذوب آهن در لیگ شرکت می کند در حالی که تسویه حساب قرار داد های سال گذشته را نکرده است و همه ما به مبالغ قرارداد هایمان نیازمندیم و در بخش بانوان علی الخصوص قرارداد ها مبالغ زیادی برای باشگاه نیست و ای کاش اول قرارداد های پارسال را تسویه کنند.

      چرا هیچ رایزنی از سوی فدراسیون و رسانه ها برای تسویه حساب پارسال تیم تنیس روی میز ذوب آهن نمی شود؟


    تازه ترین اخبار