امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۴:۵۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 13973
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ پنگ کشورمان با بیان اینکه زنان ایرانی پتانسیل، استعداد و شایستگی رشد در این رشته را دارند گفت: تلاش می کنم به عنوان نخستین نماینده بانوان پینگ پنگ باز کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ که بزرگترین رویداد ورزشی جهان است در لندن، قدرتمندانه ظاهر شوم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور…

    عضو تیم ملی پینگ پنگ کشورمان با بیان اینکه زنان ایرانی پتانسیل، استعداد و شایستگی رشد در این رشته را دارند گفت: تلاش می کنم به عنوان نخستین نماینده بانوان پینگ پنگ باز کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ که بزرگترین رویداد ورزشی جهان است در لندن، قدرتمندانه ظاهر شوم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ندا شهسواری در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن را نتیجه یک کار تیمی عنوان کرد گفت‌: از سال ۸۰ فدراسیون برنامه های ویژه ای را برای حضور موثر بانوان در عرصه های بین المللی تدوین و به اجرا در آورد که خوشبختانه حاصل تلاش این مجموعه تصمیم ساز؛ منجر به کسب سهمیه المپیک شد.
    وی تشکیل اردوهای آماده سازی و حضور مستمر و متمرکز در آن، شرکت در رقابتهای برون مرزی، بهره گیری از حریف تمرینی، آنالیز مسابقات و شرکت در تورنمنت و اردوی مجارستان را از جمله برنامه های توسعه ای فدراسیون نام برد و افزود: بانوان ما توانمندی ، شایستگی و پتانسیل خود را به اثبات رسانده اند و مطمئنا اگر این برنامه ها تداوم پیدا کند، جایگاه پینگ پنگ بازان بانوی ایرانی در جهان و آسیا ارتقاء خواهد یافت .
    وی در خصوص چگونگی کسب سهمیه المپیک گفت : از ماههای پیش، تمرینات مرتبی را برای حضور در رقابت های انتخابی بازی های المپیک لندن در تهران آغاز کردم به عنوان مثال شرکت در تورنمنت پینگ پنگ در مجارستان وپس از آن درایران، انجام تمرینات حرفه ای با حریفان تمرینی مجاری بسیار کمک کرد تا بتوانم سهمیه المپیک را بدست آورم .
    شهسواری درادامه ضمن قدردانی از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به گوشه ای از بازی های خودو رودن رو به رشد آنها اشاره کرد و گفت: در مسابقه بین المللی پینگ پنگ زنان جام ‘فجر’ در شهر گرگان مغلوب ‘یلینا شاگارووا’ از قزاقستان شده بودم، در رقابت های انتخابی بازی های المپیک در تهران، گیم نخست را با نگرانی و با استرس بازی کردم اما با کمک ‘سیما لیموچی’ سرمربی خود توانستم با شناخت نقطه ضعف حریف، وی را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهم به هرحال این کمک مربیان وکادر فنی تیم بود که توانست این موقعیت را به من بدهد و من از آنها سپاسگزارم .
    وی در ادامه با بیان اینکه فقط کسب سهمیه و حضور در بازی های المپیک کافی نیست ،گفت: باید تمام تلاشم را برای آمادگی کامل به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی و بالا رفتن قوای جسمانی به کار بگیرم تا قدرتمندانه در بازی های المپیک لندن شرکت کنم .
    دارنده رتبه ۶۰۹ فدراسیون بین المللی پینگ پنگ دامه داد : چندی پیش زیر نظر مدرس آلمانی تمریناتی را پشت سر گذاشتیم و قرار است این تمرینات تا آغاز بازی های المپیک ادامه پیدا کند .
    وی از مسابقات آسیایی ماکائو و مسابقات جهانی المان به عنوان دو رویداد مهم پینگ پنگ پیش از بازی های المپیک لندن نام برد و افزود: درماکائو حضور خواهم داشت اما برای شرکت در مسابقات جهانی می بایست در مسابقات انتخابی که ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود شرکت کنم .
    عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان اظهارداشت : نهایت آرزو و خواست هر ورزشکاری است که بتواند در المپیک حضور داشته باشد و خوشبختانه من آن را کسب کردم وامیدوارم بتوانم آنرا حفظ و نام ایران را بلند آواز کنم .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری:با تمام قدرت در المپیک لندن شرکت خواهم کرد"
    1. ابری گفت:

      ندای عزیزم بقدری از پیروزی تو خوشحالم که ارزو میکنم تمام بچه های تیم ملی ودسته برتر و دسته یک کشور لذت حضور در مسابقات المپیک را بچشند.از خدا می خواهم که صداقت ویکپارچگی هرگز از بین شما نرود.می دیدم که روزهای مسابقات تمام بچه های پینگ پنگی برای پیروزی تو جشن شادی وصعود گرفته بودند. امیدوارم این شادی وهمبستگی تداوم داشته باشد.ازاینکه قدردان تمام مربیان گذشته وحال خود هستی وتمام زحماتی را که برایت کشیده شده پاس میداری به وجودت افتخار میکنم.به امید ایرانی سر بلندو قهرمان..

    2. mona گفت:

      با سلام نداجان انشاالله موفق بشی

    3. ندا شهسواری گفت:

      با سلام خدمت خانم ابری و منای عزیز انشاالله که بتوانم نماینده ای شایسته از طرف همه شما عزیزان باشم


    تازه ترین اخبار