امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۲:۰۹:۵۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 13995
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با تایید شورای بروزن مرزی وزارت ورزش و جوانان نفرات کاروان اعزامی تنیس روی میز ایران به این رقابت ها معرفی شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ تور جهانی کویت که یکی از معتبر ترین رقابت های تنیس روی میز در سطح جهان است با حضور ۳۰ کشور از سراسر جهان ۲۵ الی…

    با تایید شورای بروزن مرزی وزارت ورزش و جوانان نفرات کاروان اعزامی تنیس روی میز ایران به این رقابت ها معرفی شدند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ تور جهانی کویت که یکی از معتبر ترین رقابت های تنیس روی میز در سطح جهان است با حضور ۳۰ کشور از سراسر جهان ۲۵ الی ۲۹ بهمن ماه در دو رده سنی بزرگسالان و امید (زیر ۲۱ سال) برگزار می شود.
    بر این اساس تیم ملی کشورمان در بخش مردان متشکل از نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، محمد رضا اخلاق پسند، افشین نوروزی، امین میرالماسی و پوریا عمرانی و به مربیگری احمد جعفری پور و در بخش بانوان متشکل از ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی و مریم صامت به مربیگری سیما لیموچی در این رقابت ها حضور خواهد یافت.  
    حسینی سخنگوی فدراسیون  تنیس روی میز گفت: پس ازبرگزای جلسه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان به جهت موفقیت چشمگیر بانوان ایران در رقابت های کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار  در تاریخ تنیس روی میز، در نشست این شورا مقرر گردید تیم ملی بانوان کشورمان نیز در این رقابت های معتبر جهانی حضور یابد.
    وی در ادامه افزود: علیرغم اتمام زمان ثبت نام رقابت ها با پیگیری بی وقفه مسئولین کمیته بین الملل فدراسیون ثبت نام قطعی بانوان نیز برای حضور در این مسابقات انجام شد تا تیم ملی بانوان کشورمان به این رقابت ها اعزام شوند.
    گفتنی است در این رقابت ها که ۲۱۰۰۰۰ دلار جایزه نقدی دارد برترین های جهان از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن ، چین تایپه و …. حضور دارند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوان ایرانی در راه کویت"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.پوریا عمرانی که در مسابقات قبلی جزو ۴ نفر بود اضافه شد جای تشکر دارد.نفر ۷ و۱۱ اخرین دوره رنکینگ به این مسابقات اعزام می شوند.یعنی نفر سوم میدیا نمیرود پس برای قهرمانی اسیا و جهانی میدان نمی بیند. رنک هم داشت.به تیم ملی ضربه می خورد و منافع ملی در نظر گدفته نشده است.به نفر ۱۱ بدهکاریم و نفر ۷ به دلیل رنک این توجیه اشتباه بزرگ.حالا توجه کنید انتصاب چه می کند.قدرت اول ایران مریض شد و شرکت نکرد.نفر ۴ و ۵ اخرین مسابقات ضربه روحی خوردند.پوریا عمرانی وقتی فهمید به کویت نمرود جوان ۱۶ ساله افت کردو قهرمانی جهان را از دست داد.کویت را برایش جایگزین.اگر قرار شود برود باید انتصاب شودو…….اقا اش شل وقلمگار دباره درست کردید.وقتی همه این عزیزان پاک و با اخلاق هستند این کارها چیست.مسابقه اگر تعیین کننده باشد مشگلی برای هیچ کس نیست.همه قلبا تمکین میکنند.رنک حفظ شود چیست احدی هم رنک داشت .بدهی دادن کدومه ۱۵ بازیکن دیگر هم امده بودند قبلا( ۲و۳ماه پیش)شدکت کردند چرا منافع ملی را با سلیقه ها قاطی میشود.اقایان کمیته فنی دستورالعمل کاری و اساسنامه داخلی چیست. باید مدون شود.با این روش ضربه به همه چی زدید.سرپرست دبیری صداقت ملاک کار.رئیس محترم فدراسیون بزرکترین حسن شما از ابتدای کار عدالت انتخاب بازیکن که ملاک مسابقه بود و این مهم با قدرت جوانان همراه و انها با نشان دادن لیاقت جزو تیم ملی شدند این جریان انتصاب امتیاز معدل سنی ۱۸ را از بین میبرد با جمله توجه به جوانان انها را نابود نکنید..مدعیانی با سن بالا در اینده انتظار انتصاب شدن را خواهند داشت و دسته و گروه بازی راه می افتد تعمق فرمایید ملاک فقط اخرین مسابقات و جمع امتیاز بندی ۲ یا ۳ دوره مسابقه اگر در زمان نزدیک انجام شده باشد.وگرنه تاوان ان را منافع ملی میدهد و موج سواران به اهداف خود میرسند .متاسفم که کمیته فنی و سرپرست دبیری اینگونه عمل کرده و باعث میشوند رنجش بازیکن و متخصص و متعهد و این حقیر مستخدم را .میدانم انها قصدی ندارند مسئول فدراسیون را تخریب کنند و عمدا به منافع ملی هم ضرر نمیزنند قصد مطرح کردن خود را برای اینده هم ندارند.از افرادی هم نیستند که بخواهند از اب گل الود ماهی بگیرند .به فال نیک میگیریم احتمالا اشتباه شده و باید تجدید نظری در این روش کنند و انشالله خواهند کرد.با تشکر

    2. با سلام
      ما نیز با شما هم عقیده هستیم آیا باتوجه به اینکه همین بزرگسالان قرار است به ماکائو اعزام شوند بهتر نبود فدارسیون میدان را به جوانان میداد هرچند ما بین جوانان نیستیم، به خاطر اینکه شاید حداقل به فکر رده های سنی مختلف بیفتند مگر عمر ورزشی یک بازیکن چقدر است.

    3. منصور عزیزی گفت:

      تقسیم اراضی کردین؟ولی همیشه زمینای خوب مال اربابه.هرجا خودش بخواد زمین تعیین می کنه.ماشاالله به این ارباب.کی اینجوری بوده؟خودش میبره خودش میدوزه.بزرگ کوچیکیش مهم نیست.خودم خوش باشم.گاهی اوقات به این و اون اینورواونور زمین میده تا نگن ارباب خودخواهه.امابعضی زمینا هست که خیلی مرغوبه.دورشو حصارکشیده.کسی جرات نداره دوروبرش بره.اگرکسی جسارت کنه و بخوادبه اون زمیناچشم بد داشته باشه خونه نشینش می کنه.تواین ده کسی سیاستای اربابو نمیفهمه.ادامه بده ارباب تو می تونی..

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.با کمال احترام برای ایشان با توجه به عدم توانایی سرپیست دبیری در امور فنی و همینطور مدیریتی بخصوص در رابطه با استانهاوهمینطور نداشتن برنامه و متاسفانه استفاده از شیوه مدیریتی تعاملی و این که اگر این مهم هر چه سریعتر مورد عنایت فرار نگیرد لطمه به توسعه این ورزش می باشد لازم است به وجود نیروهای جوان و پر انرزی و کارامد و متخصصی که فوق لیسانس رشته تربیت بدنی نیز می باشند و از نظر مدیریتی شناخته شده و متعهد و متخصص و قهرمان و کاپیتان تیم ملی و مورد اعتماد همه هستند توجه و خواسته شود همانطور گه به عنوان بازیکن خدمت کرده اند در مدیریت دبیری فدراسیون نیز خادم باشند.لذا از ریاست محترم فدراسیون تقاضا میشود در صورت امکان توجه این عزیز را جلب و از داشته های ایشان برای توسعه این رشته استفاده و از طرفی به نوعی تمام سلیقه ها و نظرات دلسوزان این رشته را که هدفشان توسعه ورزش با توجه به فرهنگ پهلوانی واخلاق مداری در فضایی صمیمی است مورد عنایت قرار دهند.با تشکر.

    5. زمان ارباب ورعیت سی دو ساله که تمام شده ،در ضمن ما در مورد زمین حرف نمی زنیم مادر موردکسانی حرف می زنیم که قیمت و منطقه برای آنها تعیین نمیکنند بکله در موردآینده سازان این رشته صحبت می کنیم ذر ضمن یادمان باشد کشورهای سر آمد این رشته روی پایه سرمایه گذاری کرده اندکه به اینجا رسیده اند ما آنقدر میگوئیم تا مسولین را به فکر واداریم

    6. منصور عزیزی گفت:

      دوست عزیز شماره ۶ منظور از زمین ، سفر ورزشیه.متاسفانه کسی به کارای ارباب توجهی نداره و سیستم ارباب رعیتی هنوز در این رشته حاکمه.
      همینجوری تا تصاحب زمین خوبه ادامه بده.
      ارباب تو می تونی.

      باتشکر
      یه خونه نشین

    7. صابر بیدل گفت:

      حسن آقا سرپرست دبیری خیلی وقت است که حذف شده اند.ایشان خبر ندارند.
      شخص دیگری همه کاره است.هیچ حکمی هم برایش زده نشده است یا زده شده و ما خبر نداریم.

    8. amidi گفت:

      با سلام برای حسن اقا متاسفم

    9. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      چه کسی جوابگوی حذف میدیا از بازی های کویت است.؟این بچه چه بدی کرده است که هرگاه صحبت از حذف می شود میدیا را حذف می کنید؟حذف او از مسابقات المپیک آسیایی با بهانه پوچ وواهی نداشتن رنک جهانی کافی نبود؟اکنون که رنک هم دارد دیگر چه بهانه ای هست؟

    10. کشتی پهلو گرفته پینگ پنگ گفت:

      بخدا تعجب میکنم کشور چین با این همه بزرگیش تو این رشته ۱۰ تا تیم ملی داره وتو هر مسابقه واسه آینده تیم اصلیش تو مسابقات جهانی و المپیک جوانانی رو واسه مسابقات میفرسته که در آینده کامل بشن اما تو کشور ایران جوانان با استعدادی مثل میدیا مثل پوریا عمرانی و…… رو کنار میزارن تا بازیکنانی سن وسال دار را۱۰۰ مسابقه برن خارج کشور.پس کی میدیا و عمرانی و رویین تن و امیری نیا و طاهرخانی تجربه کسب کنند.تو تیم ملی بانوان که این چهار نفر شدن یه حلقه بسته که هیچ بازیکنی نمیتونه بیاد بهشون اضافه بشه بابا سیده زهرا علوی رو ببرید سولماز محمدپور ببرید اینا هستن که آینده تیم ملی هستن. آقای عمیدی چرا واسه حسن متاسفی چون حرف دل و حرف حق میزنه. من واسه شما متاسفم که شدید مثل آدم هایی که نباید میشدید.

    11. زهرا رسولی گفت:

      دوستان عزیز کارشناس آیا در مدیریت چند سال گذشته تنیس رو میز بانوان مربی تیم امید ،جوانان،نوجوانان و نونهالان مشخص بوده است ؟ آیا این سرمایه های بزرگ در سال حتی یک اردو و مسابقه رسمی و بین المللی دارند ؟آیا این سرمایه ها تقویمی برای کارهایشان موجود است ؟ آیا برای رشد و پیشرفت آنها در فدراسیون شخص یا اشخاص دلسوزی وجود دارند؟ و هزاران آیای دیگر فقط ما دیده ایم که چند روز قبل از اعزام به یک مسابقه مثلا اربیل عراق مادر یک بازیکن به عنوان مربی همراه تیم می رود و یا چند روز قبل از مسابقات آسیایی جوانان مربی با چه امکانات و چه رزومه کاری با آنها تمرینات غیر حرفه ایی انجام می دهد” هدف فقط کاری انجام دادن و …. می باشد هیچ کس دلش برای سرمایه هایی مانند زهرا و سولماز و نوشین و امثال او نسوخته پس پداران دلسوز این بازیکنان کاری کنید.با توجه به این که همه می دانید که از نظر حرفه ایی این گروه سنی باید حداقل در سال ۱۵ بازی رسمی بین المللی انجام دهند……

    12. زهرا رسولی گفت:

      دوستان عزیز کارشناس آیا در مدیریت چند سال گذشته تنیس رو میز بانوان مربی تیم امید ،جوانان،نوجوانان و نونهالان مشخص بوده است ؟ آیا این سرمایه های بزرگ در سال حتی یک اردو و مسابقه رسمی و بین المللی دارند ؟آیا این سرمایه ها تقویمی برای کارهایشان موجود است ؟ آیا برای رشد و پیشرفت آنها در فدراسیون شخص یا اشخاص دلسوزی وجود دارند؟ و هزاران آیای دیگر فقط ما دیده ایم که چند روز قبل از اعزام به یک مسابقه مثلا اربیل عراق مادر یک بازیکن به عنوان مربی همراه تیم می رود و یا چند روز قبل از مسابقات آسیایی جوانان مربی با چه امکانات و چه رزومه کاری با آنها تمرینات غیر حرفه ایی انجام می دهد” هدف فقط کاری انجام دادن و …. می باشد هیچ کس دلش برای سرمایه هایی مانند زهرا و سولماز و نوشین و امثال او نسوخته پس پداران دلسوز این بازیکنان کاری کنید.با توجه به این که همه می دانید که از نظر حرفه ایی این گروه سنی باید حداقل در سال ۱۵ بازی رسمی بین المللی انجام دهند……البته آقای عمیدی با عرض معذرت از شما استاد گرامی شما این موارد تئوری را در هر ماه یک کلاس مربی گری درجه یک به عنوان تنها مدرس کلاس های درجه یک مربی گری تدریس می کنید و واقفید جسارت ما بی سوادان را ببخشید.

    13. با سلام
      آیا شمافقط به فکر افرادی مانند سولماز ودیگران هستید. دلمان بایدفقط به حال آنها بسوزد. پس فرزندان ماچی آیا این نونهالان که در مسابقات رده بندی و در مسابقات آموزشگاهی از مقام داران هستندو در زمان بازی قلب کوچک شان مانند یک گنجشک میتپد به امید اینکه شاید نامی از آنها هم در کنار بزر گان برده شود دلمان به حال آنهانباید بسوزد .آیا چون پدران دلسوز این نونهالان مربی نیستند کسی نباید برای آنها کاری بکند
      چرا مسولین فقط به فکر خودشان هستند وبدون در نظر گرفتن اینکه یک کودک چقدر در طول یک سال زحمت کشده است زحمت آن را برهدرمی دهند منظورم از جداول مسابقات است آیا هدفشان این است که بگویند ما بازی را برگزار کردیم .مگر به قول خودشان نمی خواهند همیشه بهترینها را داشته باشند آیا برگزاری بازیها به صورت دوره ای بهتر نیست


    تازه ترین اخبار