امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۵۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14010
    ارسال خبر چاپ خبر
  • احمد احسانی ازسرمربیگری تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن برکنار شد. بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن ساسان جلیلی‌زاده سرپرست فصل گذشته این تیم ،‌ هدایت ذوبی‌ها را در فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز بر عهده گرفت. تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که چندی قبل ، با تصمیم باشگاه تامرز انحلال…

    احمد احسانی ازسرمربیگری تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن برکنار شد.
    بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن ساسان جلیلی‌زاده سرپرست فصل گذشته این تیم ،‌ هدایت ذوبی‌ها را در فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز بر عهده گرفت.
    تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که چندی قبل ، با تصمیم باشگاه تامرز انحلال پیش رفته بود ، در فصل جدید مسابقات با وجودی که در مراسم قرعه کشی لیگ نیز حضور یافته بود ، شرکت نکرد تا شایعه انحلال این تیم قوت بگیرد.
    با رایزنی‌های انجام شده و موافقت مجدد باشگاه ، مقرر شد این تیم از هفته سوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز که هفتم بهمن برگزار می‌شود ، در این رقابت‌ها شرکت ‌کند.
    ساسان جلیلی‌زاده هم‌زمان با سرمربیگری ، وظایف سرپرستی را نیز انجام خواهد داد.مسابقات تنیس روی میز با شرکت پنج تیم از مدتی قبل آغاز شده است که باشرکت تیم ذوب‌آهن تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به ۶ تیم رسید
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تغییر سرمربیگری در تیم تنیس روی میز ذوب آهن"
    تازه ترین اخبار