امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۲:۱۱:۳۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14053
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت : اولین دوره لیگ پینگ پنگ بانوان استان با حضور شش تیم شهرهای مازندران روز جمعه در آمل و ساری برگزار خواهد شد. عباس زغفری ‘ روز پنجشنبه  گفت  : این رقابت ها در دو گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم های…

     رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت : اولین دوره لیگ پینگ پنگ بانوان استان با حضور شش تیم شهرهای مازندران روز جمعه در آمل و ساری برگزار خواهد شد.
    عباس زغفری ‘ روز پنجشنبه  گفت  : این رقابت ها در دو گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم های برتر گروه ها در اسفند ماه ، برگزار کننده دیدار نهایی خواهند بود.
    وی بیان داشت : تیم های ساری الف ، بابل و فریدونکنار در گروه اول و قائمشهر ، آمل و ساری ب ، در گروه دوم این رقابت ها حضور دارند.
    رییس هیات تنیس روی میز مازندران افزود : میزبانی مرحله رفت گروه اول این مسابقات بر عهده ساری و میزبانی گروه دوم ، بر عهده آمل خواهد بود .
    زغفری به تلاش برای گسترش بیشتر پینگ پنگ میان بانوان استان اشاره کرد و گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و فراهم کردن زیرساخت های مناسب ، بانوان علاقه مند به تنیس روی میز را برای انجام حرفه ای این رشته جذب خواهیم کرد .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین دوره لیگ پینگ پنگ بانوان مازندران روز جمعه برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار