امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۲:۴۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14062
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: تا زمانی که بازیکنان برای تیم به میدان نروند، نمی‌توانیم در مورد ترکیب جذب شده در مورد فصل جدید به طور حتم صحبت کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورساسان جلیلی‌زاده در اصفهان اظهار کرد: برای ترکیب فصل جدید ترکیب اصلی تیم، بازیکنان بومی فصل گذشته هستند…

    سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: تا زمانی که بازیکنان برای تیم به میدان نروند، نمی‌توانیم در مورد ترکیب جذب شده در مورد فصل جدید به طور حتم صحبت کنیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورساسان جلیلی‌زاده در اصفهان اظهار کرد: برای ترکیب فصل جدید ترکیب اصلی تیم، بازیکنان بومی فصل گذشته هستند و با چند بازیکن دیگر نیز مذاکره کرده‌ایم اما مشخص نیست که به طور قطعی تیم ما را در لیگ همراهی کنند.
    وی با اشاره به بازگشت تیم ذوب‌آهن به مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بیان کرد: پس از رایزنی‌هایی که با باشگاه ذوب‌آهن داشتیم، چند رشته ورزشی این باشگاه که در لیگ شرکت نکرده بودند، با ادامه فعالیتشان موافقت شد.
    سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن با بیان اینکه تیمش در هفته سوم لیگ وارد مسابقات می‌شود، تصریح کرد: سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز به دلیل اینکه پنج تیم در لیگ شرکت داشتند، مخالفتی با ورود تیم ذوب‌آهن نداشت.
    جلیلی‌زاده درباره تصمیم باشگاه برای سرمربیگری این تیم در لیگ تاکید کرد: باشگاه روی کادر فنی فصل گذشته و کادر فنی جدید نظر نداشت و تاکید داشتند که من در کنار سرپرستی، مربیگری تیم را نیز برعهده داشته باشم.
    به گزارش فارس، تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که چندی پیش باشگاه رأی به انحلال آن داده بود، در فصل جدید مسابقات شرکت می‌کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن:نمی‌توانم در مورد بازیکنان جذب شده صحبت کنم"
    تازه ترین اخبار