امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۸:۲۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14193
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در سالهای اخیر بعد از پیروزی انقلاب و با توجه به احکام شرعی که حضور آقایان را در جلسات تمرینی بانوان منع می کند یک سوال اساسی مطرح می شود: چرا باید درکمیته فنی ای که اکثریت قریب به اتفاق آن راآقایان تشکیل می دهند و هیچگونه شناختی از بازی بانوان ندارند و یا اگر…

    در سالهای اخیر بعد از پیروزی انقلاب و با توجه به احکام شرعی که حضور آقایان را در جلسات تمرینی بانوان منع می کند یک سوال اساسی مطرح می شود:
    چرا باید درکمیته فنی ای که اکثریت قریب به اتفاق آن راآقایان تشکیل می دهند و هیچگونه شناختی از بازی بانوان ندارند و یا اگر شناختی هست شناختی گهگاهی و غیر مداوم است برای بانوان تعیین تکلیف شود؟
    تازه مگر یک رای بانوان در کمیته فنی عملا چه ارزشی پیدا خواهد نمود؟
    آیا بانوان گرانقدروپینگ پنگی این مملکت خود نمی توانند دارای کمیته فنی مستقلی باشند که در مورد مقدرات خود تصمیم گیری کنند؟
    آیا این عزیزان فاقد نیروهای کارآمد و فنی هستند؟
    جواب این سوال قدر مسلم خیر است .در حیطه بانوان علاوه بر آنکه نفرات کارشناس و استخوان خرد کرده کم نیستند بلکه می توان به جرات گفت که تعدادشان آنقدر زیاد است که انتخاب را از میان آنان سخت می سازد.
    اینکه برای کسانی تصمیم بگیریم که در موردشان شناختی نداریم نه تنها تصمیمی منطقی نیست بلکه ازاساس غلط اندر غلط خواهد بود .در کمیته فنی کنونی (البته اگر وجود داشته باشد) یک نماینده از بانوان حضور دارند البته بنده در این مورد نمی توانم اظهار نظر کنم زیرا کسی نمی داند که نفرات این کمیته چه کسانی هستند و آیا این کمیته واقعاً تشکیل جلسه می دهند یا خیر.
    آیا بهتر نیست که با تعیین کمیته ای مستقل ، بانوان گرامی را در حوزه تصمیمات فنی آزاد بگذاریم تا آنان که از نزدیک با معضلات و مشکلات خاص خود آشنایی دارند بتوانند خود برای خود تصمیم گیری کنند؟
    با اجرای این حرکت ضمن رعایت شئونات اسلامی آنان را در راه پر نشیب و فراز تربیت مدیر و متخصص نیز یاری نموده ایم که منافع آن قطعاً به پینگ پنگ بانوان و درنهایت به کل مجموعه پینگ پنگ خواهد رسید.
    پیشنهاد می گردد برای این عزیزان کمیته ای فنی که مستقل عمل می کند تشکیل گردد تاآنان بتوانند در مورد خود تصمیم گیری کنند.این مسئولیت خطیر به عهده نایب رئیس فدراسیون پینگ پنگ است که با پیگیری این مورد بانوان را به یکی از ابتدایی ترین حقوق خود برسانند.
    و در این راه ما بعنوان بازوان کمکی تمام تلاش و پشتیبانی خود را از سرکار خانم پوستین دوز بعنوان نائب رئیس وهیئت ایشان بعمل خواهیم آورد.
    بانوان ارزشمند که در حال حاضر نشان داده اند همسان آقایان ودقیقا بمراتب بالاتر (با توجه به امکانات از قبیل تورنمنت و اردو و محدودیت و…بودجه) از آنان عمل کرده اند صاحب کمیته فنی باشند مطمئنا می بایست دارای بودجه ای برابر با آقایان نیز باشند.
    برخانم پوستین دوز است که با درایت و پافشاری خود در اولین قدم کمیته فنی بانوان را بصورت مستقل راه اندازی نموده و در قدم حساس بعدی از تمام بودجه موجود فدراسیون دقیقا نیمی از آن را برای بانوان اختصاص دهند.
    مادامی که این مهم و اصل کلان محقق نشود هرگز بانوان ارزشمند ومظلوم ایرانی به یک صدم استحقاق خود نخواهند رسید و متاسفانه همواره بعنوان شهروند درجه دوم محسوب خواهند شد.
    انشالله این اتفاق میمون خواهد افتاد.
    ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم
    در صورت عدم نتیجه گیری از طریق مسئولین بزودی این پیشنهاد به دفتر سرکار خانم اکبر آبادی ارسال خواهد شد و مطمئنا با شناختی که از ایشان ودیدگاه ایشان داریم بصورت قطعی با این طرح موافیت صددرصدی خواهند نمود.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک پیشنهاداستراتژیک دیگر – تشکیل کمیته فنی بانوان"
    1. زهرا رسولی گفت:

      سلام آقا ی علوی این نظر بسیار متین و به حق می باشد که فکر می کنم در ادامه نظرات مثبت در سایت پر بیننده تان رسالت کاریتان در حال انجام است کدام کمیته فنی بانوان ؟خانم پوستین دوز هنوز مربیان و داوران زحمت کش واقعی را ندیده و نمی شناسد ایشان فکر می کند هرکه دورش است پینگ پنگ می داند و دیگر کسی وجود ندارد خواهشمندم پیگیر این نظر باشید تا شاید اتفاق خوبی در بخش بانوان بیافتد.

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      ba salamva… hekayat banavan dar fedration ha hekayat jameh melal ast dar shoray amniat sazman mellal va anham ba 1 ray veto az taraf roasay aghay fedrasion ha?????????????????????????? chon ma faramoosh mikonim va tarikh na ;lazem be yadavari ast ke; khanoom ha omrani -shahsavari- karimi -rahnama va tedadi digar az azizan ghahraman feli pagerefteh az dorean ghabl az adgham boodeh and va risheh hameh davaran binolmelali ma ham az an cheshmeh ab khordeh ast..hala ba vetu che khahid kard???????????????????

    3. همایون رادپور گفت:

      برای من بسیار جالب است که هیچکدام از بانوان پینگ پنگ کشور در مورد مسایل خود پیگیری نمی کنند و توقع دارند که به آنان توجه شود.
      تا بچه گریه نکند مادر به او شیر نمی دهد.سکوت تاکی؟والله هیچ اتفاقی نمی افتد.از حق گفتن و از حق شنیدن در هر آیین ومسلکی پذیرفته است.

      سرکار خانم قوام زاده ضمن عرض سلام باگرفتن همزمان( alt و shift )کی بورد شما تبدیل به فارسی می شود
      ممنون


    تازه ترین اخبار