امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۲:۳۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14230
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: در صحبت تلفنی که با رییس فدراسیون داشتم فعلا ماندگار هستم اما بهتر است تداوم حضورم در تیم ملی به طور رسمی از طرف فدراسیون اعلام شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانادر مورد پروتر جهانی کویت تصریح…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: در صحبت تلفنی که با رییس فدراسیون داشتم فعلا ماندگار هستم اما بهتر است تداوم حضورم در تیم ملی به طور رسمی از طرف فدراسیون اعلام شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانادر مورد پروتر جهانی کویت تصریح کرد: پروتر کویت ۲۲ تا ۲۷ بهمن برگزار می شود. به خاطر جایزه نقدی بسیار بالای این بازیها ، تمامی قهرمانان جهان حضور پیدا می کنند .
    وی ادامه داد: این مسابقه به نفع بازیکن های تیم است چون با کسانی بازی می کنند یا بازی های کسانی را می بینند که هفته بعد از مسابقات کویت ، با آنها در مسابقات آسیایی بازی دارند. من حتما از این رقابت ها فیلم می گیرم تا بتوانم روی این تیم ها نقاط ضعف و قوت خودمان را ببینیم و روی آن کار کنیم.
    وی اظهار داشت: وضعیت تکنیکی بازیکن های ما عالی نیست ولی خوب است . چیزی که الان نیاز است باید ببینیم مقابل انواع شیوه های بازی چقدر تکنیکی ما جواب می دهد . یا در مقابل بازی با انواع راکت ها چقدر شیوه هایی که داریم جواب می دهد . اگر این نقاط ضعف و قوت در تیم پیدا شود موفق تر خواهیم بود. قهرمان های کشورهای دیگر هم که اول هستند فقط در کشور خودشان مسابقه نمی دهند . آنها مدام در حال مسابقه دادن با کشورهای دیگر و شرکت در تورنمت های مختلف هستند چون می خواهند قهرمانی خود را با همان اختلاف حفظ کنند. بنابراین برای ما که مسابقات کمتری داشتیم خیلی پراهمیت و ضروری تر است که در مسابقات زیادی شرکت کنیم.
    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر دو سال آینده این روالی که فدراسیون در پیش گرفته ادامه یابد ، با حمایت از تیم بانوان و همینطور حمایت شورای برون مرزی از اعزام بانوان به تورنمنت ها ، مطمئن باشید ایران یکی از تیم های مطرح جهان خواهد شد .
    وی در مورد حضور مربی آلمانی در تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: او زمان حضورش بسیار کم بود ولی تاثیر بسیار زیادی در تیم گذاشت. او کار مربیگری را از سنین پایین آغاز کرده است و در حال حاظر هم در تمامی مقاطع سنی مربی زنان در آلمان است . او به دلیل حضورش در میادین بین المللی از شیوه های مختلف بازی ها آگاه بود و برای ما حضور مفیدی داشت.
    لیموچی در خصوص ادامه حضورش به عنوان مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: طی صحبت تلفنی که هفته پیش با زارع پور رییس فدراسیون داشتم ، وی اظهار محبت بسیاری به من کرد و گفت که برای مسابقات کویت ، مسابقات آسیایی و همچنین برای مسابقات دورتمند آلمان ، من مربی تیم خواهم بود. البته این صحبت ها تلفنی صورت گرفت و بهتر است که به طور رسمی از طرف خود فدراسیون اعلام شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:فدراسیون باید ادامه همکاری ام با تیم ملی را اعلام کند"
    1. سالم جابرزاده گفت:

      با سلام خدمت سرکار خانم لیموچی
      آقای رئیس حضوراً به هیچکسی نه نمی گوید.شاید این یکی از هزاران شیوه از شیوه های از سربازکردن دیگران است که در ذات اقدس رئیس به ودیعه گذاشته شده است.
      می دانیم که سرکارعلیه بسیار آگاهتر از آنی هستید که امثال رئیس بتوانند از وجه ورزشی شما سوء استفاده کنند و بسیار فراتر از اینگونه پستهای بی ارزش می اندیشید پستهایی که برای نعدادی از همکارانتان در فدراسیون قبله آمال است و همه چیز را فدای آن کرده اند.
      به امید حضور شما در المپیک
      مثل همیشه موفق باشید.

    2. amidi گفت:

      با سلام خدمت سالم عزیز ،خانم لیموچی تا پایان المپیک مربی تیم ملی بزرگسالام ایران هستند و این به تائید کمیته فنی با حضور خودشان رسیده و کلیات برنامه را هم تائید کرده اند و قراره خوشان برنامه تکمیلی بدهند

    3. امجد حبیبی گفت:

      آقا استعفا دادید یا نه؟یک مدتی کم تحرک شده بودید اما حالا خیلی با انگیزه جواب می دهید.

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقا میشه معنی شتر سواری دولا دولا را تعریف کنید.متاسفم.

    5. amidi گفت:

      با سلام خدمت امجد عزیز استعفا سر جاش.نگرانن نباش اصلا استعفا هم لازم نیست چون حکمی صادر نشده و اتفاقی نیفتاده .سرپرست موقت با یادداشتی امده و با یادداشتی میرود ولی تا وقتی باشم بر اساس انچه که عقلم قد میدهد عمل میکنم و پاسخگوی ان هم هستم.طرفهای ما هم شتر نیست و تا حالا سوار نشدم اونایی که سوار شدن تعریف کنن ما هم بدانیم شاید بدرد خورد


    تازه ترین اخبار