امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۰:۰۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14239
    ارسال خبر چاپ خبر
  • (بازیکنان حرمت یکدیگر را نگه دارند!!!) متاسفانه ماجراهای دامنه دار تنیس روی میز کشور ادامه دارد وهر روز باید شاهد یک اتفاق تازه در این عرصه باشیم! چرا و به چه علت بازیکنان ملی پوش سابق و فعلی که هرکدام دارای اخلاق و منش کاملا حرفه ای هم می باشند باید همانند دشمن قسم خورده…

    (بازیکنان حرمت یکدیگر را نگه دارند!!!)

    متاسفانه ماجراهای دامنه دار تنیس روی میز کشور ادامه دارد وهر روز باید شاهد یک اتفاق تازه در این عرصه باشیم!
    چرا و به چه علت بازیکنان ملی پوش سابق و فعلی که هرکدام دارای اخلاق و منش کاملا حرفه ای هم می باشند باید همانند دشمن قسم خورده رودر روی هم قرار بگیرند؟
    پینگ پنگ کشور را چه شده که جار وجنجال و بد اخلاقی و دعوا و کینه در آن بیداد میکند؟
    چرا همه مسئولین سکوت کرده اند و در این باره هیچ حرفی نمیزنند؟
    اگر کاسنی باغ تلخ است از بوستان است
    اگر میدیا یا افشین گناهکارند از دوستان است
    ما فعلا ودر شرایط جاری کاری به درست بودن ونادرست بودن موضوع انتصابات و انتخابات نداریم زیرا همین انتصابات در دوره مدیریت قبلی هم وجود داشته است ..ولی بحث اساسی این است که چرا بازیکنان محجوب و ارزشی کشور بدلیل تصمیمات کمیته فنی فدراسیون رو در روی هم قرار بگیرند وتمام دوستی ها و ارزشها را تحت شعاع قرار بدهند؟
    متاسفانه رسانه ها از این شرایط به بدترین نحو ممکن به نحو خود سوء استفاده کرده و پاره ای حرفهای فی مابین را با شیطنتهای رسانه های جایگزین مینمایند.
    دوستان وورزشکاران ملی پوش و شناخته شده تنیس روی میز کشور باید حرمت یکدیگر را تحت سخت ترین شرایط نگه دارند همچنین باید شرایط و ظرفیتهای یکدیگر را درک نمایند.
    آیا اگر هر کس به جای میدیا بود ودر چند نوبت بعداز عرق ریختن وزحمتهای فراوان انتخاب می شد ظرفیتش جابجا نمیشد؟
    هنوز مدت زمان زیادی از حذف میدیا ازمسابقات آسیایی گوانگجو نگذشته است !
    واز طرف دیگر افشین که نقشی در این ماجرا نداشته است…
    گاهی اوقات دوستان خود را بجای هم تجسم نمایند تا فشار و بار مضاعف برخی مشکلات را درک نمایند.
    برشما باد خویشتن داری و نگه داشتن حرمتها !برشما باد صبر و بردباری و بزرگ واری!بر شما باد رعایت وحفظ اخلاق ورزشی!بر شما باد گذشت ومنش پهلوانی در هر شرایطی…
    هیچ چیز بهتر از رو در رو حرف زدن و بازکردن گره ها نیست ورزشکاران نگذارند واسطه بین آنان قرار بگیرد وبهتر است دوستانه و برادرانه پاره ای اختلافات را خودشان بدون واسطه مرتفع نمایند.
    متاسفانه کسی به هشدار ما در این ارتباط کمترین توجهی نکرده بود که گفته بودیم این نوع روشها و تصمیمات بازیکنان را رو در روی هم قرار خواهد داد!!!
    اصلی ترین مورد این انتصاب در نظر گرفتن منافع ملی عنوان شده است وقرار شده کسانی را که بالاترین رنک کشور را دارند به رقابتها ی آتی اعزام نمایند اما سوال این است که وقتی میدیا در هر چندبار و مواردی دیگر به هر طریق ممکن مورد وثوق قرار نگرفته واز اعزام خط خورده مشخص است که رنک او افزایش نخواهد یافت واگر چه در دوره قبل و چه فعلی اعزام می شد چه تضمینی وجود داشت که رنک او جزو دونفر اول نباشد؟
    همچنین افشین هم بنا به نظر و میل کمیته فنی انتصاب شده است ومطمئنا خودش هم از این موضوع باخبر نبوده است…
    درخاتمه خویشتن داری و مراعات یکدیگر منطقی ترین راه در شرایط فعلی است.
    وهرکس اعتراضی دارد فارغ از به نتیجه رسیدن باید از طریق قانونی و بدون بهانه دادن به دست سیستم یا اشخاص عمل نماید.
    آقا میدیا :غیر از خدا کسی شرایط پرفشار شما را درک نمی کند که چه میکشی وهمه قبول دارند که تحت فشار بوده ای اما اخلاق حرفه ای ایجاد میکند که بازیکن تماما حرفه ای همانند شما نامی از کسی نبرد وگزک دست کسی ندهد !!!
    در باره انتصابات در حوزه بانوان هم دقیقا به همین طریق است یکی از دختران ملی پوش اعلام کرده اولویت من درس است اما باز هم مسئولین فدراسیون ایشان را انتصاب کرده اند!!!
    امیدواریم در این حوزه اختلافات بین دوستان بوجود نیاید!

     مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مس گری"
    1. amidi گفت:

      با سلام انتصابات فدراسیون و مصوبات کمیته فنی در سایت فدراسیون زده شده.این جلسه دیروز یکشنبه برگزار شد .باید بررسی کرد دلیل هیاهوی قبل از جلسه چست؟

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.سلیفه ای عمل کردن .نداشتن دستوراعمل و اساسنامه داخلی کمیته فنی.عدم تصمیم گیری و خضور و……….

    3. hamid گفت:

      ba salam khedmate aghaye alavi..jenabe alavi aghaye omrani be andaze haghesh safar rafte va alan ham baraye 2 safar entesab shode…shoma be onvane modire mohtaram bayad tarafdare tamame bazikonan bashid ke agar haghi zaye mishe enja be baresi berese na enke faghat chandnafar……………..pas entekhabi nagzaran ya javon gerae konan ya onkasae ke dost daran befrestan…..enjor khiale hame rahat mishe…ba tashakor

    4. hamid گفت:

      jenabe amidi ba salam….behtar nabod baraye mosabeghate jahani ham az entekhabi nafarat ra barmidashtin…baz ham aghaye norozi esmesh to komite fani be tasvib reside…pas zahamatekasae ke entekhabi bazi kardan chi mishe?

    5. amidi گفت:

      با سلام اگر از انتخابی برداریم که نوشاد بهترین بازیکن ما در حال حاضر جا میماند.اقای پوریا عمرانی هم فرصتی دارند تا در کویت رنکینگ خود را ارتقائ بدهند.ضمنا ما اسامی تعداد بیشتری را به فدراسیون جهانی اعلام کرده ایم و تا ۱۲ اسفند فرصت برای تغییر و اصلاح هست و مسلما دیدگاههاو نتایج بازیهای کویت و ماکائو در نظر گرفته میشود.صبرکنید ممکن است اتفاقات به گونه ای دگر رقم بخورد


    تازه ترین اخبار