امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸:۵۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14249
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات پینگ پنگ فارس : تنها هیاتی هستیم که گواهی استاندارد ایزو دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ پیمان ابوالحسنی ، افزود : درسایه تلاش وعملکرد مثبت هیات پینگ پنگ به استانداردهای لازم دست یافتیم. وی اضافه کرد :پیروی ازاصول مدیریت و شفاف سازی ها ، موجب ایجاد تحول درسیستم اداری و افزایش…

    رییس هیات پینگ پنگ فارس : تنها هیاتی هستیم که گواهی استاندارد ایزو دارد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ پیمان ابوالحسنی ، افزود : درسایه تلاش وعملکرد مثبت هیات پینگ پنگ به استانداردهای لازم دست یافتیم. وی اضافه کرد :پیروی ازاصول مدیریت و شفاف سازی ها ، موجب ایجاد تحول درسیستم اداری و افزایش مسوولیت پذیری دست اندرکاران این هیات شد .
    ابوالحسنی بیان داشت : با رعایت کامل فعالیت های انجام شده در زمینه فنی ، مالی و اداری ، گواهینامه استاندارد را دریافت کردیم .رییس هیات پینگ پنگ استان فارس ادامه داد : فرآیندهای مربوط به گواهینامه ISO 9001 در سال گذشته فقط در هیات پینگ پنگ این استان انجام شد و طرحی در دست اجرا داریم تا سایر هیات ها ی پینگ پنگ فعال درشهرستان ها نیز برمبنای فرایندهای گواهینامه استاندارد فعالیت کنند .
    وی با اشاره به استعدادهای فراوان این رشته در فارس ، افزود: : مسعود یعقوبی در رده بزرگسالان وامید ، علی روئین تن در رده امید وجوانان ، سینا زارع در رده جوانان ،مهدی جلیلی و مهدی ثابت در رده نوجوانان وعلی بخشی در رده نونهالان، ورزشکاران دعوت شده از فارس به اردوی تیم ملی و جزو پینگ پنک بازان سطح اول کشورمی باشند .
    وی افزود : همچنین تیم خردسالان فارس متشکل از ابولفضل سالاری، عارف چشم فرد ، مسعود درویشی در مسابقات کشوری نایب قهرمان شدند .ابوالحسنی به جایگاه مناسب داوران ومربیان فارس در کشور اشاره کرد و بیان داشت: به رغم اینکه تعداد داوران این رشته در فارس اندک است لیکن آنان از برترین های کشور هستند ضمن اینکه موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران استان و حضور دراردوهای تیم ملی نیز مبین توانمندی مربیان پینگ پنیگ استان فارس است .
    وی بیان کرد : در سال جاری ۲۴ دوره مسابقه در تمام رده های سنی برگزار شد که با استقبال فراوان علاقه مندان به این رشته در فارس همراه بود و تا پایان امسال نیز چندین دوره مسابقه در رده های مختلف در استان فارس برگزار خواهد شد .
    ابوالحسنی گفت : اکنون ورزش پینگ پنگ استان فارس در بالاترین سطح خود قرار دارد و برای بهبود این روند لازم است با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان ، زمینه حضوریک مربی مطرح خارجی برای ارائه آموزش دراین استان فراهم شود
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ابوالحسنی:تنها هیاتی هستیم که گواهی استاندارد ایزو دارد"
    1. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      من از نزدیک شاهد تلاشهای آقای ابوالحسنی برای تغییر سیستم پیر اون هیأت و مبارزه های ایشون در برابر مقاومتهای اداره کل و سایر عوامل بودم. ایشون لیاقت بالاتر از اینها رو هم داره چون به جای حرف زدن، عمل میکنه و خیلی هم استوار، محکم و با اراده.
      پیمان جان ان شاء الله همیشه مؤفق باشی

    2. پيشيار گفت:

      با سلا م واحترام
      البته من در جایگاهی نیستم که پاسخگوی سیاستهای فدراسیون باشم و نظراتم توی سایت شما کاملاً شخصیه اما اون سئوالهایی که به من مربوط باشه رو جواب میدم:
      ۱-منظورتون از جذب نمیشه یعنی جذب کجا نمیشه؟اگه منظورتون تیم ملیه که فکر نکنم بخواهید بگید آقای بابادیوند مربی کوچیکی هستند؟درسته؟
      ۲-در مورد پستهای فدراسیون، فکر می کنم با توجه به محدودیتهای زیادی که از نظر اعتبار و بودجه و … وجود داره، هر مدیری باید اهم فی الاهم کنه تا با توجه به مشکلات، بهترین نتیجه و کارآیی رو داشته باشه و فکر کنم بهترین نتیجه تاریخ پینگ پنگ ایران هم گرفته شده(رنکینگ حدود ۱۰۰ برای نوشاد و کسب دو سهمیه المپیک)البته در کسب این نتایج عوامل غیر قابل کتمان دیگه ای هم دخیلند مثله زحماته پدر بزرگوار نوشاد و نیما و پوریا یا کار های ارزنده مهندس شهنازی و آقای قارداشی و …اما اگه این نتایج حاصل نمیشد آیا شما نمی گفتید این حاصل سیاستهای غلطه فدراسیونه؟
      آقای علوی عزیز! من هم مثله جنابعالی کارمند وزارت نفت هستم.چارت سازمانی وزارت نفت با هیچ نهادی در کشور قابل مقایسه نیست. پس با توجه به محدودیتها فکر کنم سیاسته نتیجه گرایی بهترین سیاست بوده که فدراسیون در راستای اون حرکت کرده.
      ۳-فکر کنم جواب انتصاب افشین به جای میدیا رو آقای عمیدی واضح و آشکار گفتند که لیست از قبل و بر اساس اون مسابقه انتخابی بسته و ارسال شده بود که میدیا نهم شده بود و با توجه به رنکینگ جهانی و برای سیدبندی ایران در مسابقات جهانی این اعزام صورت میگیره. آیا شما معتقد نیستید که اگر تغییری در راستای منافع ملی و اعتلای نام ایران باشه، باید انجام بشه؟
      میدونید من از بچگی با افشین دوست و همبازی بوده ام و میدیا هم سالها در زمان سرمربیگری برادرمن،حاج رضا، بازیکن باشگاه نفت و گاز گچساران بوده و خیلی خیلی باشخصیت و محترمه. دامن زدن به این دعواها سودی برای بالا بردن جایگاه پینگ پنگ حتی در سطح کشور هم نداره و فقط عده ای به خودشون اجازه میدن به بزرگان پینگ پنگ توهین کنند.
      آقای علوی!
      شما نفر اول کارکنان وزارت نفت هستید و من شما رو از حدود سال ۱۳۶۹ میشناسم. آیا شما با سیاست توهین به بزرگان مؤافقید؟
      من از شما می پرسم:
      اگه شما رئیس یا دبیر فدراسیون بودید اجازه می دادید یکی با نام حسن، نام محفوظ، عشق

    3. پيشيار گفت:

      من از شما می پرسم:
      اگر شما رئیس یا دبیر فدراسیون بودید اجازه میدادید یکی با نامهای جعلی به شما توهین کنه؟

    4. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      فکر کنم اشتباه برداشت کردید، منظورم این نبود که شما عامل توهین یا اشاعه اون هستید ولی اگر منصفانه به موضوع نگاه کنید توهین که فقط گفتنه بتمرگ و گمشو نیست.
      انتقاد مشخصه، هدفه برخی از این پیامها هم مشخصه.شما بهتر از من میدونید هدف از گفتنه مبصر،تو که خودتو آنالیزور میدونی، بازیکنها دبیرت کردند، با لطف الله نسبی دشمنی داری و … تخریبه نه سازندگی.یعنی شما میگید گفتنه آقای مبصر به آقای عمیدی چه نوع انتقادیه و چقدر جنبه سازندگی داره؟
      هیچ رئیس و دبیر فدراسیونی مادام العمر نیست و این حرفها فقط آبروی جامعه پینگ پنگ رو می بره زیره سؤال.و عمیدی همیشه عمیدیه،همونطور که شما همیشه جایگاه خودتون رو دارید.مگه از بیست ساله پیش که با شما اون برخوردها رو توی ماهشهر کردند شما از پینگ پنگه وزارت نفت محو شدید؟
      من خیلی خوشحالم که شما جدیداً بارها خواستید که افراد با اسم واقعی پیغام بذارند.
      اگه کسی معتقده بهش توهین شده، باید توهین کنه؟(حتی اگه فرض کنیم حق داشته باشه)اگه هرکسی بخواهد خودش قوه قضایئه(صدور رأی) و مجریه(اجرای حکم) بشه که سنگ روی سنگ بند نمیشه.
      من میگم سایت شما به جای اینکه محلی باشه برای تسویه حساب شخصی باید مثله روزهای اوله تأسیسش فنی و مایه دار باشه.همین.

    5. پيشيار گفت:

      با تشکر از جنابعالی
      (((پیشیار)))

    6. amidi گفت:

      با سلام بالاخره معلوم شد که اینهمه هیاهو برای هیچ است اقای لطف اه نسبی انشاالله به دو سفر اسیایی و جهانی خواهند رفت.اقای فرقه دانی و نوشاد عالمیان برای مسابقات اسیایی ماکائو انتخاب شدند و پوریا عمرانی و امین میر الماسی {نفر اول انتخابی مرداد ماه برای اسیایی لبنان که انجام نشد}برای کویت انتصاب شدند.در مورد پستهای رییس کمیته داوران و مربیان هنوز منتظر نظر دوستانی هستم که به انها پیشنهاد داده ایم.این پست و عبای سرپرست دبیری هم پیشکش تمام انهایی که دوست دارند.بیایند و برما منت گذارند.دستشان را هم میبوسم. ولی ترا خدا بیش از این به این ریشه،تیشه نزنید

    7. عزیز متقی فرد گفت:

      آقای عمیدی من که هنوز متوجه نشده ام که اینهمه هیاهو برای چیست میشود بیشتر توضیح دهید؟
      منظور شما کدام ریشه است که نباید به تیشه اش زد؟
      منظور شما از نفر اول انتخابی همان انتخابی ای است که هیچکسی درآن شرکت نکرده بود؟لطفاً با رسم جدول توضیح دهید.
      جوری تقسیم کردید که همه راضی باشند.بابای این وعموی اون و…
      دست گلتان درد نکند
      ممنون از اینهمه عدالت گستری وانصاف

    8. amidi گفت:

      زحمت بکشید سایت فدراسیون را ببینید دو سفر رنکینگ دار در اسفند و اردیبهشت برای نوجوانان و جوانان پیش بینی شده است.

    9. amidi گفت:

      ضمنادر جلسه اخیر کمیته فنی خانم لیموچی و خانم پوستین دوز هم حضور داشته اند و نظرات ایشان هم اعمال شده است

    10. amidi گفت:

      جناب متقی عزیز مهم نیست که مسابقه ای شرکت کننده اش کی باشد.مثلا در مسابقه اخیر نیما اول شده. در ان مسابقه که دسته برتر بوده اقای میر الماسی اول شده و الان هم جزو دسته برتر است. اگر مسابقه لبنان هم برگزار میشد تا حالا سفرشان را رفته بودند.باید در مسابقات پروتورها به دیگر جوانان فرصت داد.اینگونه است که الان در رنکینگ جهانی ۲۴ نفر از کشورمان حضور دارند وسعی ما در افزایش تعداد و بهتر شدن رنکینگ است.حالا اگر این سیاست باب میل شما نیست به بزرگی خودتون ببخشید

    11. حسن گفت:

      متاسفم.استعفا.سیاست.دفاع.ردکردن.مسئولیت تخریب را بعهده نگدفتن .بودن نبودن.بعد از المپیک…..منتظر نفر جدید .اقا من که شعورم قد نمی دهد تدا بخدا استمداد.

    12. amidi گفت:

      با سلام اقای علوی عزیز اگر سوالی دارید تلفنی از من بپرسید جوابگو خواهم بود .مسابقات کاپ اسیا ۱۸ فروردین است.مسابقات جهانی المان ۶ تا ۱۴ فروردین است با در نظر گرفتن یکی دو روز برای مسئله بلیط این مسائل لحاظ شده. خانم لیموچی هم در جریان هستند.

    13. پيشيار گفت:

      با سلام خدمت استاد بزرگوار جناب آقای عمیدی
      من تازه دیروز متوجه شدم که به قول قدیمیها: دعوا سر لحاف ملاست.

    14. سعدالدین اصفهانی گفت:

      صبح به خیر و خوشی


    تازه ترین اخبار