امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۵:۰۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1426
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رنکینگ تیمی کشورهای جهان توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد . فدراسیون جهانی ( ITTF ) رنکینگ تیمی کشورهای جهان در ماه اوت ۲۰۱۱ را اعلام کرد . بر این اساس تیم های جوانان و بزرگسالان مردان ایران بدون تغییر همچنان در مکان های ۲۷ و ۳۴ قرار دارند ولی به دلیل سقوط…

    رنکینگ تیمی کشورهای جهان توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد .
    فدراسیون جهانی ( ITTF ) رنکینگ تیمی کشورهای جهان در ماه اوت ۲۰۱۱ را اعلام کرد .
    بر این اساس تیم های جوانان و بزرگسالان مردان ایران بدون تغییر همچنان در مکان های ۲۷ و ۳۴ قرار دارند ولی به دلیل سقوط بازیکنان خصوصاً تیم ملی جوانان امتیازاتی از این تیم ها کسر شد که باعث نزدیکی رقبای دیگر گردید . بازیکنان تیم ملی جوانان در در رنکینگ انفرادی سقوطی ۹۲ پله ای داشتند که در پی آن کشورمان در رده بندی تیمی نیز ۱۱ امتیاز از دست دادند و در رده بزرگسالان نیز ایران با کسر ۸ امتیاز از امتیازات خود با ۲۰۲ امتیاز همچون ماه قبل در مکان ۳۴ جهان قرار دارد .
    اما در بخش بانوان تیم ایران بدون دریافت امتیاز از رده ۶۴ به مکان ۶۳ صعود کرد . ملی پوشان ایران در رنکینگ تیمی جهان صاحب۱۰۲ امتیاز هستند .
    در رده بزرگسالان مردان تیم های چین ، کره جنوبی و آلمان در مکان های اول تا سوم قرار دارند و در بخش زنان نیز چین ، سنگاپور و ژاپن در صدر این رده بندی جای دارند .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعلان رنکینگ تیمی کشورهای جهان توسط فدراسیون جهانی"
    تازه ترین اخبار