امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۰:۴۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14291
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت‌های مرحله برگشت پنجمین دوره مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ بانوان جانباز و معلول، ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه به میزبانی شهر اراک برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن پینگ‌پنگ با اعلام این خبر افزود: مرحله برگشت این رقابت‌ها با حضور ۲۹ تیم از استان‌های کشور برگزار می‌شود که از…

    رقابت‌های مرحله برگشت پنجمین دوره مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ بانوان جانباز و معلول، ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه به میزبانی شهر اراک برگزار می‌شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن پینگ‌پنگ با اعلام این خبر افزود: مرحله برگشت این رقابت‌ها با حضور ۲۹ تیم از استان‌های کشور برگزار می‌شود که از این میان ۲۶ تیم به نمایندگی از ۱۳ هیئت استانی و ۳ تیم نیز به صورت باشگاهی حضور دارند.
    وی مهم‌ترین شاخصه این مسابقات را جوان‌گرایی و کشف استعدادهای جدید برشمرد و افزود: امسال اولین سالی است که رقابت‌های باشگاهی به صورت مجزا برای جوانان نیز برگزار می‌شود که با استقبال و توجه ورزشکاران و مسئولین هیئت‌های استان‌ها روبه‌رو شد و از این میان استعدادهای جدیدی معرفی شدند که برای اعزام به رقابت‌های برون مرزی پیش رو مدنظر قرار می‌گیرند.
    میربابایی در ادامه افزود: از میان ۲۹ تیم حاضر، ۱۱ تیم در رده سنی جوانان (کلاس نشسته و ایستاده) و ۱۸ تیم در رده سنی بزرگسالان (کلاس نشسته و ایستاده) شرکت کرده‌اند. ضمن اینکه تمام ورزشکاران ملی‌پوش نیز در قالب تیم‌های باشگاهی و هیئت‌های استانی، در این رقابت‌ها حضور دارند.
    در این دور از رقابت‌ها تیم‌های هیئت استان‌های زنجان، خراسان رضوی، مازندران، کرمان، گلستان، خوزستان، فارس، البرز، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، تهران، اصفهان، همدان و ۳ تیم باشگاهی ایثار تهران، آسایشگاه خیریه کهریزک و شهرداری مشهد حضور دارند.
    مرحله رفت مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ بانوان جانباز و معلول، مهر ماه سال جاری به میزبانی زنجان برگزار شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری دور برگشت مسابقات پینگ‌پنگ بانوان جانباز و معلول به میزبانی اراک"
    تازه ترین اخبار