امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14294
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات جهانی آلمان از ۱۱ تا ۱۵ بهمن در آکادمی بین المللی تهران برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات در ۲ مرحله به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. در مرحله اول انتخابی که با حضور ۱۱ راکت به دست رده بندی دسته یک برگزار…

    مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات جهانی آلمان از ۱۱ تا ۱۵ بهمن در آکادمی بین المللی تهران برگزار می‌شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات در ۲ مرحله به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. در مرحله اول انتخابی که با حضور ۱۱ راکت به دست رده بندی دسته یک برگزار می‌شود، ۶ نفر برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد و با ۱۰ نفر حاضر در رده‌بندی دسته برتر در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت.

     

    نفرات حاضر در مرحله اول:

     

    حمیده ایرانمنش (کرمان)، مریم جلالی (گلستان)، آنا فیاضیان (اصفهان)، شمین مرادی (تهران)، زهرا نیاقی ها (قزوین)، آزاده سرافراز (تهران)، زهرا علوی (خوزستان)، سارا شهسواری (کرمانشاه)، فرناز همتی (تهران)، نوشین میرعلایی (اصفهان)، نسیم رنجبر (آذربایجان شرقی)

     

    نفرات حاضر در مرحله دوم:

     

    ندا شهسواری (کرمانشاه)، سحر رهنما (آذربایجان شرقی)، مریم صامت (گلستان)، محجوبه عمرانی (مازندران)، سولماز رحمن محمد پور (قزوین)، مهشید صامت (گلستان)، پریسا صمدی (اصفهان)، منصوره رضایی (اصفهان)، یاسمن یراقچی (تهران)، عاطفه کریمی (تهران)

     

    بعد از برگزاری مرحله دوم، ۳ نفر برتر این رقابت ها که بیشترین امتیاز را کسب کنند، به عضویت تیم ملی در خواهند آمد دو نفر نیز از سوی کمیته فنی انتصاب خواهند شد.

     

    رقابت‌های جهانی آلمان ۶ تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۱ در دورتمند برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابتهای گزینشی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی دورتموند از فردا"
    1. ابری گفت:

      برای هیت استان اصفهان متاسفم که انقدر درگیر کسب صندلی شدهاند که بازیکنی مثل انا فیاضیان که یکی از امیدهای تنیس روی میز میباشد از مسابقات دسته یک جا بماندوخبر نئاشته باشدکه مسابقات در چه تاریخی برگزار میشود .چه امیدهای در هیاهو شما گم میشود

    2. محمد ابراهیمیان گفت:

      لطفا بفرمایید کدام هیئت .چون هنوز مجمع برگزار نشده است.در ضمن اشتباه تایپی زیاد داشتید.باتشکر

    3. پيشيار گفت:

      دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ
      ای هیچ برای هیچ، در هیچ مپیچ

    4. ابری گفت:

      اقای ابزاهیمیان از اینکه غلط املایی مرا گرفتید دارم از خجالت اب میشوم اگر گریه های دیروز انا فیاضیان را که میگفت من چرا باید قربانی اختلافات بزرگان این استان بشوم میشنیدید انوقت همه جامعه تنیس روی میز از خجالت اب میشدند

    5. مختاری گفت:

      با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
      ضمن احترام برای همه عزیزانی که نظراتشان را در این سایت پر بار ابراز میکنند باید خاطر نشان کنم که من برای شماره ۱ متاسفم . عدم حضور خانم آنا فیاضیان بازیکن خوب اصفهانی در این رقابتها بدلیل عدم اطلاع رسانی فدراسیون و کوتاهی آن ارگان بوده و نه تنها اصفهان بلکه بسیاری از استانهای دیگر نیز به همین شکل بوده اند حتی به استان خوزستان نیز اطلاع نداده بودند پس هیچ کسی درگیر کسب صندلی نیست همانگونه که بازیکنان این استان به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و کسب مقام چهارم توسط آقای محمد فرقدانی – کسب مقامهای چهارم و پنجم توسط آقایان مهرشاد پوده و سجاد حسینی بازیکنان جوان اصفهانی و اعزام بازیکنان جوان و نوجوان به مسابقات رده بندی دسته برتر رده های سنی از عملکرد بسیار خوب هیات جدید میباشد .ضمن اینکه جناب ابری بهتر آست که در یکدوره کلاس فوق العاده زبان و املاء فارسی شرکت کنند .

    6. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام ،آنا جزو بازیکنانی است که در تنیس روی میز ما تکرار نشدنی می باشد حسن اخلاق و منش و تواضع او مثال زدنی است و سطح تکنیکی و تاکتیکی او زبان زد می باشد .بازیکنی است که هیچ گاه ،در هیچ زمان و مکان در اولویت بودن مسایل اخلاقی را از یاد نبرده است وهمیشه همه ی پینگ پنگی ها رفتارش را ستوده اند. حال این درخواست عاجزانه از کسی است که همیشه در فضای ورزشی با خنده های او خندیده و با گریه هایش گریسته و موفقیت آنا همیشه آرزویش بوده است .گریه های دیروز آنا قلبم را به درد آورده است لذا خواهشمندم مشخص شود چه کس یا کسان یا گروهی در عدم اطلاع رسانی این قهرمان جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی مقصر بوده اند ؟خواهشمندم سرنوشت بازیکنان را دستخوش اختلافات نکنیم و اخلاق را اساس فعالیت های خود قرار دهیم.

    7. فرشید کرمی گفت:

      آقای مختاری دبیر فدراسیون مدتی استعفا دادند و منتظر تعیین جانشینشان بودند ممکن است این عدم ارسال نامه در این مدت اتفاق افتاده باشد.!!!!!!!!!
      با تشکر

    8. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.متاسفم.


    تازه ترین اخبار