امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۰:۴۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14326
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان با اشاره به اعزام تیم به مسابقات بین‌المللی کویت، از آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در رقابت های جهانی آلمان خبرداد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی  گفت: تورنمنت بین‌المللی پینگ‌پنگ در کویت از ۲۳ تا ۲۶ بهمن برگزار می‌شود که ندا شهسواری، محجوبه…

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان با اشاره به اعزام تیم به مسابقات بین‌المللی کویت، از آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در رقابت های جهانی آلمان خبرداد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی  گفت: تورنمنت بین‌المللی پینگ‌پنگ در کویت از ۲۳ تا ۲۶ بهمن برگزار می‌شود که ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت و پریسا صمدی به عنوان ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

     

    وی افزود: تورنمنت کویت از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و زیر نظر کنفدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار می‌شود و بسیاری از قهرمانان دنیا در این مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد که این موضوع می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای ملی‌پوشان ما باشد.

     

    به گفته لیموچی جایزه ۲۲۰ هزار دلاری این مسابقات حضور بسیاری از قهرمانان را تضمین کرده و این رقابت‌ها با سطح کیفی بسیار بالایی برگزار می‌شود.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران در ادامه با بیان این که مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان هم از امروز آغاز شده است، افزود: در مرحله اول انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ بازان برتر از لیگ دسته یک انتخاب می‌شوند و در مرحله دوم به گروه برتر راه خواهند یافت که در نهایت از بین حدود ۱۶ پینگ‌پنگ باز چهار، پنج ملی‌پوش برای اعزام مسابقات جهانی دورتموند آلمان که قرار است در هفته‌ اول فروردین ماه برگزار شوند انتخاب خواهند شد.

     

    به گفته وی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی ماکائو که قرار است در اول اسفند برگزار شود در انتخابی قبلی تیم ملی مشخص شده‌اند.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان درباره شانس کسب سهمیه بیشتر در پینگ‌پنگ بانوان برای المپیک ۲۰۱۲ هم گفت: پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات جهانی آلمان ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی هنگ کنک که کسب سهمیه المپیک است، آماده خواهند شد. در این رقابت‌ها کشورهای آسیایی که تاکنون نتوانسته‌اند کسب سهمیه المپیک داشته باشند شرکت خواهند کرد.

     

    به گفته وی آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای پینگ‌پنگ بانوان مسابقات بین‌المللی قطر است که در آن کشورهای آسیایی و اروپایی حضور دارند و این رقابت‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

     

    لیموچی اضافه کرد: من از کسب سهمیه دیگری برای پینگ‌پنگ بانوان ناامید نیستم و پیش از این هم گفته‌ام که مشکل اصلی اعضای تیم ملی بانوان ایران نداشتن تجربه کافی بین‌المللی است و نیاز به آن است که با شرکت در مسابقات بیشتر این تجربه کسب شود.

     

    وی خاطر نشان کرد: در سه، چهار ماه اخیر که فدراسیون برنامه‌ریزی منظمی را در حوزه بانوان داشته است، مشاهده کرده‌ایم که توانسته‌ایم به خوبی جواب بگیریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:برای کسب سهمیه بیشتر ناامید نیستم"
    تازه ترین اخبار