امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸:۵۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14369
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسوول کمیته مسابقات هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: رقابت‌های آزاد و رده‌بندی کشور با حضور نمایندگان خوزستان در زنجان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فرخنده سلیمانی اظهارکرد: ۱۲ بهمن‌ماه به مدت سه روز تنیس‌بازان خوزستانی به مسابقات آزاد و رده‌بندی نوجوانان کشور که به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند….

    مسوول کمیته مسابقات هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: رقابت‌های آزاد و رده‌بندی کشور با حضور نمایندگان خوزستان در زنجان برگزار می‌شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فرخنده سلیمانی اظهارکرد: ۱۲ بهمن‌ماه به مدت سه روز تنیس‌بازان خوزستانی به مسابقات آزاد و رده‌بندی نوجوانان کشور که به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
    وی ادامه‌داد: در این مسابقات که به صورت انفرادی برگزار می‌شود، مهدی نصیری، علی نوروزی، سبحان ویسی‌شیخ‌رباط، فرزین عیدی، امیرحسین فرجی از اهواز، علی گله‌داری، مصطفی میرریاحی، دانیال کبیری، سروش امیری‌نیا از آبادان، محمدعلی ‌‌قاری‌زاده، مرتضی میناوی، فرامرز جلیل‌زاده، محمد چنگلوایی، محمدابراهیم صفایی، مهدی ناصریان، شایان نقشینه، علی ماندگار و کیاوش یونسی از ماهشهر، حسین نورایی و محمد رحیمی‌نسب از دزفول، رضا و نیما آور از شوش و امیرارسلان خلیلی و علی مظفری از ایذه، نمایندگان خوزستان هستند.
    مسوول کمیته مسابقات هیات تیس روی میز خوزستان افزود: یونس سلیمانی از ایذه، محسن کارنما و محمدرضا حاتمی از اهواز، علی مس‌گرنژاد از دزفول، وحید کاظمی‌نژاد از ماهشهر، مرتضی حیدری از شوش و منصور میرزایی از آبادان، مربیان تیم هستند که هدایت بازیکنان را در این مسابقات بر عهده دارند.
    سلیمانی افزود: در این مسابقات ۱۲ نفر برتر به دیدارهای انتخابی تیم‌ملی نوجوانان راه پیدا می‌کنند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت خوزستانیها در مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی کشور"
    1. لرکی پور گفت:

      خدمت کلیه بازیکنان ومربیان محترم آنان سلام گرم میرسانم امید وارم با تلاش وجدیت بیشتر در تمرینات بتوانید سکوهای متعدد قهرمانی کشوری را کسب نمایید موفق باشید .


    تازه ترین اخبار