امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۷:۲۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14373
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اختلافات در استان اصفهان که این روزها در اوج خود قراردارد باعث شده که هر از چندگاهی اشکی از دیدگان بازیکنان مظلوم و معصوم خانواده تنیس روی میز جاری شود ودلی برنجد  وقلبی بشکند.! چه کسی باید پاسخگوی این حقهای ضایع شده باشد؟ متاسفانه این روزها هرکس بدنبال آن است که دیگری را مقصر کند…

    اختلافات در استان اصفهان که این روزها در اوج خود قراردارد باعث شده که هر از چندگاهی اشکی از دیدگان بازیکنان مظلوم و معصوم خانواده تنیس روی میز جاری شود ودلی برنجد  وقلبی بشکند.!
    چه کسی باید پاسخگوی این حقهای ضایع شده باشد؟
    متاسفانه این روزها هرکس بدنبال آن است که دیگری را مقصر کند و قصور وکاستی ها را بر گردن این و آن حواله نماید؛اما آنچه مسلم است این است که چرا و به چه علت؟
    آنا فیاضیان یکی از بازیکنان برجسته وباعلاقه اصفهانی که بصورت قطع و یقین از دختران نمونه و بی بدیل در حوزه اخلاق و ارزش هاست بگونه ای که بزرگمنشی و حسن رفتار این دختر نمونه روی برخی از آقایان را نیز کم میکند ؛برای رقابتهای دسته اول بزرگسالان کشور مطلع نشده است!
    در شرایط جاری اگر بخواهیم بدنبال مقصر بگردیم نه تنها به نتیجه ای نمی رسیم بلکه وقت را هدر داده و از قبل گناه را بر گردن خلبان خواهند انداخت!!!
    بعد از پیگیریهای فراوان و رایزنی با افراد ی از طیفهای مختلف استان اصفهان اطلاع یافتیم که این دختر مظلوم و بااخلاق که در حسن اخلاق و تواضع نمونه است در جریان این رقابتها قرار نگرفته است.
    حتما مسولین ذیربط فدراسیون عنوان خواهند کرد که این بخشنامه به هیئت استان اصفهان ارسال شده است !!!
    کدام هیئت ؟مگر با این اختلافات؛ اصفهان هنوز دارای هیئت تنیس روی میز است؟
    تازه حتی اگر فدراسیون با برخی جریانات در اصفهان اختلاف نظر و دیدگاه دارد چرا و به چه علت باید تاوان این اختلافات را مظلوم ترین و معصوم ترین نیروهای ارزشی خانواده تنیس رو ی میز بپردازند؟
    ممکن است مسئولین فدراسیون عنوان نمایند که در سایت فدراسیون این بخشانه قرار گرفته است…که باید بگوییم امکان اینکه برخی خانواده ها دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا به هرعنوان نتوانند سایت فدراسیون را رصد نمایند وجود دارد.
    بدینوسیله از مسئولین فدراسیون درخواست میگردد با توجه به تمرینات مداوم این دختر ارزشی استان اصفهان وبا عنایت به اینکه در این عدم اطلاع؛ خانم فیاضیان هیچ گناهی نداشته است تا فرصت باقی است از هر طریقی فرصت رقابت وشرکت در این مسابقات را برای این بانوی نمونه اصفهانی فراهم نمایند.(ولو اینکه این حضور در رقابتها به ضرر زهرا علوی تمام بشود)!
    چنانچه همه ما اطلاع داریم رقابت های دسته برتر بزرگسالان کشور جهت انتخابی رقابتهای جهانی دورتموند آلمان از روز جمعه ۱۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد لذا باتوجه باینکه مسئولین فدراسیون بارها و بارها خصوصا در حوزه بانوان سابقه انتصاب برخی دختران را در دسته های بالاتر داشته اند لازم است برای این بازیکن تمهیدات لازم اندیشیده شود.
    امیدواریم مسئولین فدراسیون در این باره وباتوجه به وقت اندک بوجود آمده سیاست سکوت را در پیش نگیرند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باردیگر چشمی گریان شد ودلی شکست!!!"
    1. فاطمه رجبی گفت:

      سلام ،آقای علوی ممنون از این که این متن زیبا و تاثیر گزار را نوشتید لذا در ادامه درخواست شما از مسئولین فدراسیون خصوصا آقای عمیدی و خانم پوستین دوزعاجزانه تقاضا می کنم کاری برای این قهرمان با اخلاق انجام دهند وبه حرمت سالها ،ماهها و روز ها زحمتی که این بازیکن در تیم ملی کشیده است اجازه دهند این قهرمان در مسابقات دور بعد (جمعه ۱۴ بهمن)شرکت نماید ،خصوصا با توجه به این که آنا در این مورد و اطلاع نداشتن هیچ نقشی نداشته است .اقای زارع پور،آقای عمیدی و خانم پوستین دوز با تمام وجود از شما خواهشمندم با این موافقت حق ضایع شده این بازیکن را به او برگردانید.با تشکر

    2. معصومه بهپور گفت:

      چه کسی جوابگوی عمر از دست رفته جوانان و نوجوانانی است که با دوره آشوب و بلبشو کنونی مصادف گردیده است؟
      خدایا از حق ضایع شده این سرمایه های ملی مگذر.

    3. باسلام خیلی جالبه همه از مسولین عاجزانه خواهشانه و…تقاضا میکنند ولی هیج جوابی از طرف آنها نمیبینیم به نظر من اینکونه مسائل باید جدی کرفته بشه وکاتالیزکرهای(سرعت دهندها در واکنشهای شیمایی برای کوتاه شدن زمان وسریع انجامشدن واکنشها )باشند که زود این مسایلو زود حل کنند.

    4. amidi گفت:

      با سلام معروض میدارد نامه مسابقات دسته ۱ و برتر و انتخابی تیم ملی بانوان به شماره ۷۱۳۴/۲۵۰ به تاریخ ۲۵/۱۰/۹۰ هم به اداره کل ورزش وجوانان استانهای مربوطه و هم به هیات استان اصفهان ارسال شده است.در سایت فدراسیون هم همه بخشنامه ها را میزنند.

    5. مختاری گفت:

      با سلام و احترام اینجانب مسئول روابط عمومی هیات استان اصفهان هستم .
      آقای عمیدی عزیز چنین نامه ای به این هیات نرسیده خواهشمند است جهت روشن شدن مطلب برای عموم رسید فاکس به هیات استان اصفهان را به اطلاع عموم برسانید . با تشکر

    6. ضيايي گفت:

      یک فکر اساسی برای هیات اصفهان بکنید!!!

    7. فاطمه فروزنده گفت:

      باسلام وعرض خسته نباشیدبه کلیه عزیزانی که هرکدام به نوعی دغدغه توسعه و ارتقا این رشته رادر سردارند.
      از شاهین شهر باشما سخن می گویم که با داشتن بالاترین آمار بازیکن در سطح استان و کشورعلیرغم فقدان حداقل امکانات(سالن تمرین مناسب)توانسته بالاترین نتایج را در مسابقات و جذب بازیکن کسب نماید(بطور مثال کسب مقام قهرمانی در مسابقات تیمی مدارس راهنمایی استان و مقام اول و دوم انفرادی مسابقات فوق) جای بسی خرسندی است که فقدان جدی امکانات نتوانسته در این شهر تعیین کننده حضوریاعدم حضور بازیکنان گردد که به جرات می توان آن را ناشی از تلاشهای بی وقفه،دلسوزانه و مدبرانه مربی مجرب سرکار خانم رجبی دانست .هیچ مسئله مایوس کننده ای نمی تواند عاشقان این رشته را بی انگیزه گرداند حتی مورد بسیار عجیب که اخیرابرای خانم آنافیاضیان رخ داددختری با شاخص های بزرگوارانه که در مقابل تصمیم های مسئولین استان و کشور حتی لب به اعتراض نگشود.در حال حاضر “چه کسی مقصر است” مهم نیست فدراسیون که آیا فکس مسابقه رابه هیئت استان فرستاده یاخیر- هیئت که آیا فکسی دریافت نموده باخیرآنچه می تواند مرهمی بر زخم این عزیز و الگوی بازیکنان شهر ما گرددفقط پیگیری مسئله است ، قرار نیست کسی بر کرسی اتهام نشانده شود که این بزرگوار از هم اکنون اورا بخشیده فقط باید مشخص گرددکوتاهی ازکجا بوده تا درآینده شاهد تکرار چنین مصایبی نباشیم.
      در پایان از ریاست محترم فدراسیون استدعا دارم مسئله را پیگیری نمموده و اجازه ندهند مورد فوق در هاله ای از ابهام و نهایتا فراموشی قرار گیرد.فاطمه فروزنده نایب رئیس تنیس روی میزشاهین شهرومیمه

    8. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این بازیکن خوب و با اخلاق باعث افتخار این استان می باشد.طبق بررسیهای دقیقی که بعمل امده فکسی به هیات استان نرسیده که به چه دلیل چون گذشته است قابل بحث نیست و گردن همانکه قصور کرده است.اما نصیحت این حقیر به این بازیکن بسیار خوب اینکه جهت شرکت در هر مسابقه ای بخصوص این مسابفات مهم حد اقل یک ماه قبل از ان نیاز به برنامه ریزی تمرینی در شرایط مسابقه بوده که با توانائی بالا و فرمی ایده ال در ان شرکت کنند اگر این مهم قبلا در هیات استان یا کمیته فنی فدرا سیون مد نظر هم نبوده که باید باشد و انشاالله در اینده تبدیل به فعل خواهد شد خود بازیکن توجه داشته باشد برای مسابقات با هماهنگی مربی مربوطه پیگیرواماده گی لازم را دارا و بدیهی است در چنین شرایطی زمان مسابقه کاملا مشخص نیز خواهد بود .و اینگونه قصورها که انشاالله عمدی نبوده است دیگر موثر نخواهند شد.با تشکر

    9. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      امروزه از یه سیستمهای اتوماسیون اداری در سطح ادارات استفاده میشه که به صورت الکترونیکی و Paperless هستند. برخی نقاط قوت این سیستمها عبارتند از:
      ۱-مانند صندوق پستی، Offline هستند.
      ۲-لحظه دقیق ارسال و دریافت و قرائت نامه کاملاً مشخص است.
      ۳-نامه ها مانند Email در هر زمان و از هر مکانی که اینترنت موجود باشد قابل دریافت و پاسخگویی خواهد بود.
      ۴-صرفه جویی در کاغذ، مهر، هزینه های پستی و فکس و …
      ان شاءالله بزودی در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، شاهد راه اندازی این سیستم در فدراسیون باشیم.

    10. amidi گفت:

      با سلام نامه در ۲۶ دیماه ۱۶ فوریه به شماره ۰۳۱۱۴۳۹۳۳۶۶فاکس(نمابر)شده و تاییدیه گرفته شده.قبل از ان تاریخ در سایت فدراسیون هم زده شده بود در سایت تی تی راکت هم زده شده و حسن اقای گل هم هر روز سایت را میبینند و مثل اینکه خانم نوشین میر علایی هم تماسی داشته و گفته اند با امتحاناتشان تلاقی دارد.علی ایحال مشکل هیات استان اصفهان و بلاتکلیفی و عدم قبول مسئولیت مشهود است


    تازه ترین اخبار