امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۱:۳۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14384
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تنیس روی میز راهنمایی دختران شاهین شهر در مسابقات قهرمانی دانش آموزان مقطع راهنمایی استان اصفهان به مقام قهرمانی رسید . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم از شهرها ونواحی استان اصفهان در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه د رسالن آزادی اصفهان برگزار شد تیم…

    تیم تنیس روی میز راهنمایی دختران شاهین شهر در مسابقات قهرمانی دانش آموزان مقطع راهنمایی استان اصفهان به مقام قهرمانی رسید .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم از شهرها ونواحی استان اصفهان در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه د رسالن آزادی اصفهان برگزار شد تیم شاهین شر اول شد و تیم ناحیه ۲ دوم و تیم های شهر ضا و خوانسار مشترکا سوم شدند .

    همچنین در مسابقات انفرادی کلاس های دوم و سوم راهنمایی خانم مینا عابدی از شاهین شهر اول و آتنا هادیان از شاهین شهر دوم و زهرا صدوقی از ناحیه ۴ و پرستو شفیعی از ناحیه ۲ مشترکا سوم شدند و د ردانش آموزان کلاس اول راهنمایی کیانا مقاری عسگری از ناحبه ۲ اول و فاطمه زمانی از خوانسار دوم ، مهتاب دیباجی از شاهین شهر و ماءده سراجی از خمینی شهر مشترکا سوم شدند قابل ذکر می باشد اعضای تیم شاهین شهر این افراد بود ه اند زهرا اکبری.مینا عابدی .آتنا هادیان و مهتاب دیباجی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات قهرمانی دانش آموزان مقطع راهنمایی استان اصفهان"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.پتانسیل این ورزش در شاهین شهر بسیار بالا و از این نیروی بالقوه متاسفانه بصورت کامل استفاده نشده بوده است.از زخمات خانم رجبی که از بازیکنان اسبق کشور و مربی بین المللی این رشته هستند کمال تشکر را داریم.با تشکر.

    2. محمود اکبری گفت:

      واقعا آفرین به خواهرزاده خودم و هم تیمیهاش……

    3. حسینی مشکنانی گفت:

      تبریک میگم به استادم سرکار خانم رجبی.تو این اوضاعی که تو جامعه ی پینگ پنگ کمتر کسی سر جای شایسته ی خودشه این شادی از قهرمانی بچه ها تنها چیزیه که خستگی ایشون رو در میکنه و مزدی معنویه برای ایشون.
      به مینا جان،آتنا جان و مهتاب عزیز هم تبریک میگم..امیدوارم خبر قهرمانی های بیشتر و بزرگتری رو از همه ی دوستان و هم تیمی هام که مستمرآ تلاش می کنن تو سایت ها و خبر ها بخونم.

    4. کیانا ز گفت:

      باسلام به سرکار خانم رجبی به خاطر زحماتشان و شما دوستان عزیز تبریک میگویم

    5. صفورا گفت:

      تبریک میگم به دختر خاله گلم مینا جون ایشاله همیشه موفق و پایدارو پیروز باشه عزیزم بهت افتخار میکنیم از زحمات مربی محترم خانم رجبی هم تشکر و قدر دانی میکنم. دوستش دارم مربی خودمم بودن ایشاله ایشون هم همیشه پایدار باشن


    تازه ترین اخبار