امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۹:۴۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14397
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم پایوران سپاه استان قزوین موفق به کسب مقام اول در رشته های انفرادی و دوبل شدند و درمجموع مقام قهرمانی مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند. مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مسابقات تنیس روی میز به مناسبت دهه فجر و بین پایوران سپاه های استانی کل کشور…

    تیم پایوران سپاه استان قزوین موفق به کسب مقام اول در رشته های انفرادی و دوبل شدند و درمجموع مقام قهرمانی مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.
    مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مسابقات تنیس روی میز به مناسبت دهه فجر و بین پایوران سپاه های استانی کل کشور از در تاریخ های ۹ و ۱۰ بهمن ماه سال جاری به مدت ۲ روز در تهران برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمد رضا لشگری افزود: تیم اعزامی از استان قزوین موفق به کسب مقام اول در رشته های انفرادی و دوبل شدند و درمجموع مقام قهرمانی مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

     

    مسئول تربیت بدنی سپاه استان همچنین از انتخاب یکی از اعضای تیم تنیس روی میز استان قزوین به عنوان منتخب اشاره کرد و افزود: این ورزشکار قزوینی به عنوان منتخب سپاه در مسابقات کشوری نیروهای مسلح شرکت خواهد کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) خبر داد:کسب مقام قهرمانی در رشته تنیس روی میز توسط پایوران سپاه استان قزوین"
    تازه ترین اخبار