امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۴:۵۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14427
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات قهرمانی پینگ پنگ مدارس راهنمایی شهرستان بیرجند با حضور ۱۶ پینگ پنگ باز بصورت دوره ای در سالن شهید سرحدی برگزار شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی هیأت پینگ پنگ شهرستان بیرجند در پایان این مسابقات میلاد بهروزیان از راهنمایی تیزهوشان ، امیرحسین…

    مسابقات قهرمانی پینگ پنگ مدارس راهنمایی شهرستان بیرجند با حضور ۱۶ پینگ پنگ باز بصورت دوره ای در سالن شهید سرحدی برگزار شد .
    به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی هیأت پینگ پنگ شهرستان بیرجند در پایان این مسابقات میلاد بهروزیان از راهنمایی تیزهوشان ، امیرحسین عباسپور از راهنمایی شهید مدرس ، مهدی عشقی از راهنمایی شهید باهنر و سینا احراری از راهنمایی امام حسین (ع) به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند . مسوولیت برگزاری مسابقات را نیز حسین رفیعی بر عهده داشت .
    مسابقات قهرمانی پینگ پنگ امید استان گرامیداشت دهه فجر با حضور ۲۲ بازیکن بصورت دوحذفی در سالن شهید سرحدی برگزار شد .
    به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی هیأت پینگ پنگ استان در پایان این مسابقات مصطفی ابراهیم آبادی از دانشگاه آزاد ، محمد امین علیزاده از آموزشکده ابن حسام ، امیر حسین عباسپور از راهنمایی شهید مدرس و میلاد بهروزیان از راهنمایی تیزهوشان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوخبر از خراسان جنوبی"
    تازه ترین اخبار