امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۷:۴۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14537
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان و ندا شهسواری که موفق به کسب سهمیه بازی‎های المپیک لندن شده‌اند به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‎های ۲۰۱۲ کاپ آسیا شرکت می‎کنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ، مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا هر سال با حضور ۱۶ بازیکن برتر قاره در هر دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود. این…

    نوشاد عالمیان و ندا شهسواری که موفق به کسب سهمیه بازی‎های المپیک لندن شده‌اند به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‎های ۲۰۱۲ کاپ آسیا شرکت می‎کنند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ، مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا هر سال با حضور ۱۶ بازیکن برتر قاره در هر دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود. این رقابت‎ها در سال جاری میلادی همچون سال گذشته به میزبانی چین برگزار می‎شود و البته این بار در شهر “گوانگجو”.
    مسابقات تنیس روی میز ۲۰۱۲ کاپ آسیا از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. نوشاد عالمیان و ندا شهسواری نمایندگان ایران در این رقابت‎ها هستند. سال گذشته عالمیان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎های کاپ آسیا در “چانگ شا” برای نخستین‎بار به عنوان ششم دست یافت. پریسا صمدی هم در رده مشترک سیزدهمی قرار گرفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ‎پنگ‎بازان المپیکی ایران در کاپ آسیا شرکت می‎کنند"
    1. ابری گفت:

      با ارزوی موفقیت برای این دو عزیز برای پیروزیتان دعا میکنیم


    تازه ترین اخبار