امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۷:۵۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14544
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با حکم عباسی اعضای شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اعضای شورای فرهنگی را منصوب کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، عصمت‌اله ساکی‌زاده، سید احمد رسولی‌ن‍‍ژاد، محمدصادق اکبری، عباس شوقانی، مرضیه اکبر‌آبادی، قاسم عباس‌دولابی، محمدحسین انصاری‌فرد و علی…

    با حکم عباسی اعضای شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند
    وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اعضای شورای فرهنگی را منصوب کرد.
    خبرگزاری فارس: اعضای شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، عصمت‌اله ساکی‌زاده، سید احمد رسولی‌ن‍‍ژاد، محمدصادق اکبری، عباس شوقانی، مرضیه اکبر‌آبادی، قاسم عباس‌دولابی، محمدحسین انصاری‌فرد و علی فرهادی با حکم محمد عباسی به عنوان اعضای شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند.
    در حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است:
    بر اساس ماده ۴ آئین‌نامه اجرایی بند “ی” ماده ۱۰۴ قانون برنامه چهارم توسعه موضوع تصویب‌نامه شماره ۱۱۶۰۷۷/ت۳۲۲۲۴/ه مورخ ۱۸/۹/۱۳۸۵ هیئت وزیران به موجب این حکم سرکار عالی را به عنوان”عضو شورای فرهنگی وزارت متبوع” منصوب می‌نمایم.
    امیدوارم در سایه الطاف الهی و با بهره‌گیری از وصایای بلند امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری، با روح اخلاص و خلاقیت در انجام این رسالت خطیر موفق و منصور باشید.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعضای شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند"
    تازه ترین اخبار