امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۰:۲۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1456
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شکی نیست که امروز پینگ پنگ کشور جنجالی ترین دوران عمر خود را سپری میکند.اختلافات واعتراضات وکشمکشها در این مجموعه بسیار ارزشی بیداد میکند وکمترین نشانه ای از آشتی عمومی و ثبات وآرامش  دیده نمی شود.تنش ها همچنان باقی وکارها و اکثرنتایج راضی کننده نیست. اگر بخواهیم موضوع را بدون در نظر گرفتن مقصر یا محق…

    شکی نیست که امروز پینگ پنگ کشور جنجالی ترین دوران عمر خود را سپری میکند.اختلافات واعتراضات وکشمکشها در این مجموعه بسیار ارزشی بیداد میکند وکمترین نشانه ای از آشتی عمومی و ثبات وآرامش  دیده نمی شود.تنش ها همچنان باقی وکارها و اکثرنتایج راضی کننده نیست.
    اگر بخواهیم موضوع را بدون در نظر گرفتن مقصر یا محق بررسی نماییم  بخوبی نمایان است که صدای آقایان در این رشته به آسمان هفتم رسیده و بسادگی حرفها و اعتراضات خود را به روزنامه ها و سایتهای خبری  منتقل مینمایند .براحتی از حضور در میادین ورزشی ومسابقات  حذر میکنند .
    یکی از دلایل این موضوع جنسیت آنان یعنی آقا بودن است و  دلیل بعدی اولویت ویژه آقایان بر بانوان.آیا انصافا کسی در این باره  کمترین شک وتردیدی دارد؟ متاسفانه امروزه در پینگ پنگ کشور صحبت از همه چیز وجود دارد بجز  برنامه ریزی مدون و جامع و نتیجه بخش برای بانوان مظلوم این مرز و بوم.بیشترجنگ فعلی جنگ آقایان است و خانمها  اصولا در این رده بندی محسوب نمیشوند!
    عده ای صرفا موفقیت و برجستگی را سفرهای خارجی  تلقی میکنند  و این روش اصلا کارساز و نتیجه بخش نیست.بطور مثال کشور های عربی بدلیل اینکه غالبا مشکل نقدینگی ندارند در بیشتر مسابقات بین المللی حضوری جدی دارند اما موفقیت آنان کم و اندک است.سوال جدی و منصفانه در این حوزه این است که اگر واقعا سطح مربیان برای آقایان در حد مربیان فعلی بانوان بود و مسئولین فدراسیون بصورت رسمی  استخدام مربی خارجی را در آینده ای نزدیک  عنوان می کردند و همانند بانوان موفق به این کار نمی شدند!یا فقط بانوان از کمپ اشلاگر استفاده میکردند  فراخور آن چه چیزی می بود؟
    آیا بجز این بود که این بد قولی و بد عهدی مبدل به انتفاضه دوم از اعتراضات و اختلافات  می شد؟چرا برای بانوان کشور هیچ کاری نمی کنیم؟اگر از آنان انتظار داریم ؛که مقصریم چون هیچ برنامه مدونی برای آنان تدوین نشده است و اگر انتظاری از آنان وجود نداشته باشد باز هم مقصریم  در هر صورت دختران  ومربیان محجوب و همیشه پیروز ایرانی حق دارند  که در مطالباتشان خواهان یک مربی در شان و حد خود باشند و از کمپهای خارجی استفاده کنند تا همچنان دچار استعداد سوزی نگردند.
    مسئولین و مدیران  محترم فدارسیون بدانند تاموازنه بین بانوان و آقایان برقرار نگردد این قافله همچنان بدنبال خواب بدون تعبیر خواهد رفت.
    سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ بانوان در هاله ای از ابهام"
    تازه ترین اخبار