امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۰:۴۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14653
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین همایش فرهنگی ورزشی معلولان و جانبازان بشرویه برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسئول برگزاری همایش ورزشی معلولان بشرویه پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی جشنواره ورزشی معلولان اظهار داشت: این همایش با حضور بیش از ۵۰ نفر از معلولان و…

    خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین همایش فرهنگی ورزشی معلولان و جانبازان بشرویه برگزار شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسئول برگزاری همایش ورزشی معلولان بشرویه پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی جشنواره ورزشی معلولان اظهار داشت: این همایش با حضور بیش از ۵۰ نفر از معلولان و جانبازان شهرستان برای نخستین بار برگزار شد.

     

    محمدحسین آذری ادامه داد: همکاری اداره بهزیستی و ورزش و جوانان، خانه کریم اهل بیت (ع) شهرستان وابسته به مؤسسه خیریه علی بن ابیطالب (ع) سبب رونق و پویایی این جشنواره و دلگرمی و شادمانی معلولان و جانبازان شهرستان شد.

     

    وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات در رشته‌های دو و میدانی و تنیس روی میز با همدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت به ۱۲ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

     

    در پایان این دوره از مسابقات در بخش دو و میدانی خواهران فراری، جوادی، یوسفی و حیدری موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند و در دو و میدانی برادران آقایان مهدی نجفی، مهدی بنی‌اسدی، میلاد صلابتی و علیرضا صابریان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

     

    در بخش تنیس روی میز برادران نیز محمد شیرازی، مجتبی خسروی، هادی خسروی و محمد جان‌نثار و در بخش تنیس روی میز بزرگسالان حسین مله، رضا فیض‌آبادی، حمیدرضا ناظری و علیرضا هادی مقام‌های برتر را کسب کردند.

     

    این دوره از مسابقات در بخش تنیس روی میز خواهران نیز با کسب عناوین برتر توسط زهرا عطار، فیروزی، فراری و حیدری پایان یافت.

     

    در پایان به برگزیدگان طی مراسمی با حضور فرماندار بشرویه جوایزی اهدا شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نخستین همایش ورزشی معلولان بشرویه برگزار شد"
    تازه ترین اخبار