امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۳:۴۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14694
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدت زمانی است که مهران احدی ملی پوش باسابقه وکاپیتان سابق تیم ملی خبری نیست ! راستی چرا تا این حد از دوستان و خانواده تنیس روی میزدور و بی خبر شده ایم؟ احدی بازیکن خوش اخلاق که بصورت متمادی در تیمهای ملی حضوری فعال و پیوسته داشته است غایب بزرگ در رقابتهای اخبر بوده اما…

    مدت زمانی است که مهران احدی ملی پوش باسابقه وکاپیتان سابق تیم ملی خبری نیست !
    راستی چرا تا این حد از دوستان و خانواده تنیس روی میزدور و بی خبر شده ایم؟
    احدی بازیکن خوش اخلاق که بصورت متمادی در تیمهای ملی حضوری فعال و پیوسته داشته است غایب بزرگ در رقابتهای اخبر بوده اما تاکنون هیچ اخباری در این ارتباط که چرا و به چه علت این بازیکن ارزشمند در رقابتها شرکت نکرده در رسانه ها وسایتهای خبری خصوصا سایت فدراسیون منتشر نشده است.
    آیا مهران احدی خدای نکرده کسالت دارد؟مشکلی برای این بازیکن ملی و علمی بوجود آمده؟اتفاق خاصی افتاده است؟
    در حوزه اخلاق و معرفت ورزشی نباید تا این حد از احوالات یکدیگر بی خبر باشیم!
    در هر صورت امیدواریم که پیام مطلب ما باندازه کافی به همه مسئولین ودست اندرکاران رسیده باشد .
    بهتر است با ارج نهادن به ملی پوشان و پیشکسوتان بیشتر از گذشته از آنان دلجویی بعمل آوریم تا این بازیکنان وپیشکسوتان تصور نکنند عزت و احترام آنان فقط تازمانی بود که در تیمهای ملی یا…. حضور داشتند.
    بهتر است از مهران احدی که هم در حوزه ورزش و اخلاق و هم در رده علم ودانش از برجستگان این رشته بوده و خواهد بود سراغی بگیریم و در نهایت بسادگی از کنار او نگذریم زیرا از احدی میتوان بعد از دوران بازیگری در مسئولیتهای اجرایی و مدیریتی خانواده تنیس روی میز استفاده بهینه نمود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "از مهران احدی چه خبر؟؟؟"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب و با تشکر از دقت مدیر محترم سایت. رئیس فدراسیون واقفند که اقای احدی میتوانند مجری قابل اعتماد همه سلیفه ها در این رشته در سمت دبیری فدراسیون باشند البته با کمال اجترام برای دبیر مستعفی که منتظر جایگزین هستند.با تشکر

    2. با درود!
      آقای احدی یکی از تحصیل کردگان و زحمت کشان جامعه پینگ پنگ ما می باشند برایشان آرزوی سربلندی و سلامتی داریم.

    3. amidi گفت:

      با سلام مبارکه دستشان را میبوسم

    4. amidi گفت:

      صد البته ایشون میتوانند مربی تیم ملی هم باشند و من بارها ازشون دعوت کرده ام که در یکی از مقاطع ما را یاری دهند که بدلیل بعضی مشکلات نپذیرفته اند.

    5. مختاری گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به اینکه آقای احدی از بازیکنان با اخلاق و تحصیلکرده جامعه تنیس روی میز کشور هستند و با توجه به کناره گیری آقای عمیدی دبیر مستعفی فدراسیون از رئیس فدراسیون جناب آقای زارعپور خواستار به خدمت گرفتن این عزیز جهت تصدی دبیری فدراسیون هستم . انشاءالله با عنایت به مراتب تعهد و تخصص و دلسوزی ایشان این ورزش به جایگاه هایی بس رفیع تر در آسیا و جهان نائل آید . با تشکر حسین مختاری

    6. مهدی گفت:

      با سلام و احترام خدمت مدیر سایت
      از آقای زارعپور خواستار به خدمت گرفتن آقای احدی برای پست دبیری فدراسیون هستم خواهشمندم این مهم را نادیده نگیرید زیرا آقای احدی از بازیکنان خوشنام کشور هستند و باید از تجربیاتشان در جهت پیشبرد این ورزش استفاده کرد . با تشکر

    7. ارسلان گفت:

      با سلام و عرض ادب. استفاده از نیرو های متخصص و متعهد حتما باعث پیشرفت در رشته ی تنیس روی میز می گردد. با تشکر

    8. فریبا قوام زاده گفت:

      سلام…….امید که کشور بتواند از دانش و تجربه ایشان برای ارتقائ گروههای جوانان و نوجوانان استفاده بهینه بکند…البته اگر ایشان مایل باشند در این زمان دینشان را به کشور ادا کنند….

    9. منتقد گفت:

      هم اینکه فردی دارای مدرک است وبازیکن خوبی بوده است دلایل کافی برای احراز پست های اساسی نمی تواند باشد.ابتدا پرورش بدهیم وآماده سازیم وبعد به کارگیریم.نه اینکه از همان ابتدا فرد را درراس امور قرار دهیم.اگر اینگونه عمل شود هرکسی در بهترین جایگاه قرار خواهد گرفت.البته این سخنان مربوط به جایی است که سیستمی موجود است.ماکه هرکی هرکی عمل می کنیم هیچوقت به جایی نمی رسیم.با کمال احترام برای نظرات دوستان وآقای احدی ایشان کدام سابقه مدیریتی دارند که اورا برای دبیری کاندید می کنید؟

    10. سعید گفت:

      سلام آقای علوی مطالب جالبی در نطرات خوندیم لطفا راجع به بحث این استعفا بیشتر توضیح بدین ممنون

    11. باسلام آقای احدی یکی ازبزرکان رشته ورزشی تنیس روی میزاست هروقت اراده کرده عضو تیم ملی شده کارخیلی سختیه هم درس بخونی وهم همیشه جزءنفرات برتر باشی آقای احدی فوق لیسانس مدیرت ورزشی است وعضو هیت علمی دانشکاه به جرات میتونم بکم که یکی برترین مربیان علمی در این رشته است بینک بنک راخوب بلده وبا اون زندکی میکنه تااونجاکه من آقامهرانو میشناسم اهل مقام وسمت نیست .

    12. الناز گفت:

      کاش به پای درددل هاو حرف های آقای احدی بنشیم و از خود ایشان بپرسیم که کجا هستند و چه می کنند.
      ولی با این اتفاقات اخیر آقای مهران احدی باز هم به بردها و موفقیت های خودشان ادامه داده اند و این گویای همت و پشتکار بسیار ایشان است.
      ممنون از مطلبتون

    13. ا.رضایی گفت:

      آقای احدی در هر کجا و هر جایی که هستید موفق و سربلند باشید.همه ما که پیگیر پینگ پنگ ایران هستیم و در جریان مشکلات پیش آمده اخیر هستیم امیدواریم که همیشه حق به حق دار برسد.

    14. علی گفت:

      با عرض معذرت
      به نظر شما کسی که تو فدراسیون پینک پنگ فعالیت میکنه یا اینکه بر فرض مثال رئیس فدراسیون نباید با این رشته ورزشی آشنایی داشته باشه؟
      کسی که استاد دانشگاه باشه مطمئنا از پس مدیریت هم بر می آد.

    15. علی گفت:

      با توجه به سوابق آقای احدی مطمئنا ایشون از پس هرگونه مسئولیتی بر میان.آقای احدی آرزوی موفقیت در هر مرحله ای را داریم.باتشکر

    16. دکتر رضائی گفت:

      از مدیر محترم و حق شناس سایت تشکر می نمایم مطلبی که میخواستم عرض کنم اینکه شایسته سالاری از اصول اساسی در جمهوری اسلامی می باشد آقای مهران احدی در مدت نزدیک به ۳۰ سال تجربه بازی و تحصیلات عالیه و همچنین با اخلاق ترین بازی کن تنیس روی میز به حق شایسته ترین فرد جهت تصدی پست دبیری فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی می باشد.
      با ارزوی توفیق و خدمت به میهن عزیزمان ایران

    17. ستاره گفت:

      با سلام
      با توجه به شناختی که ازآقای احدی دارم یقیناایشان از پس هرگونه مسئولیتی بر می آیند ولی تا جایی که من پی گیر این مسائل هستم آقای احدی به فکر مقام و منسب شغلی نیستند بلکه به فکر پیشرفت و موفقیت های پی در پی جامعه پینک پنگ ایران هستندو تمامی تلاش خود را در این راستا کرده اند که شاهد همه تلاش ها و موفقیت های ایشان بوده یم.
      با آرزویَ سلامتی و موفقیت برای ایشان

    18. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در هر فدراسیونی حتی اگر فویترین مدیریتها اعمال شودو بهترین برنامه ها وجود داشته باشد حضور یک دبیر فنی مدیر جهت تبدیل به فعل پتانسیل فابل ان ورزش لازم و ضروری است.دبیر فدراسیون قدرت اجرایی و مسئولیتی است که می تواند شایسته سالاری را محقق و با بکار گیری افراد واجد شرایط و مدیریت صحیح در کل استانها و همینطور در کمیته های مختلف فدراسیون باعث توسعه ورزش باشد.اگر دقت کنیم هم اکنون برخوردها و تصمیمات لحظه ای و احساسی است .اینطور برداشت می شود گه هم و غم فدراسیون برگزاری مسابقات و انتخاب و انتصاب و شرکت در مسابقات خارج از کشور و بسیار انرزی هم در رابطه با تصمیمات اشتباه مصرف و هیچ خبری از کنترل فعالیتهای استانها یا کمیته بسیار مهم استعداد یابی یا برنامه های تحقیقی و بروز شدن در رابطه با کمیته اموزش یا کمیته مربیان و…..وجود ندارد عملا فدراسیون کمیته برکزاری مسابقات و کمیته فنی با نفوذ تک نفره مامور انتصاب و تقسیم بندی انکه این دفعه کی مربی تیم ملی با توجه به حواشی نه توسعه باشد.لذا می طلبد از تجربیات گذشته استفاده و همانطور
      که در روزهای روشن این رشته افرادی فنی و مدیر مثل افای پسران در سمت دبیری باعث تو سعه بودند از فهرمانان مدیرو تحصیل کرده مدیریت ورزشی که در محیتهای فرهنگی نیز استاد و مدیریت کردهاند در این رابطه استفاده شود.مزایای ان علاوه بر شایسته سالاری و توسعه- مدعیان غیر فنی که بدون داشتن هر گونه مدیریتی انتظار مسئو لیتهایی در فدراسیوت را دارند نیز به خود امده و دنبال کسب اطلاعات و توانایی های بیشتر رفته و پست و مسئولیت در این رشته جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.مسئول محترم فدراسیون اگاه باشند که هم اکنون لحظه تعمق در این رابطه بوده جرا که پیش بینی و برنامه ریزی بموقع از هدر رفتن انرزی جلوگیری و در اینده موفقیتها ملموس خواهند بود.با تشکر

    19. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      جناب آقای حسن
      من با نظرتون کاملاً موافقم که بار فنی و اجرایی فدراسیون باید به دوش یک دبیر کارآمد باشه که حتماً باید از خانواده پینگ پنگ باشه ولی به دست آوردن مقبولیت دیگه مثل سی سال پیش نیست.اون موقع قهرمانها یه تعداد ثابت و مشخصی بودند، مربیها هم همین طور، فدراسیون نشینها هم همینطور، رسانه ها قدرت اطلاع رسانی امروزی رو نداشتند.
      من فکر می کنم در دنیای امروزی با این سطح پیشرفت علم و تکنولوژی در همه زمینه ها تنها عاملی که میتونه فدراسیون و رشته ورزشی ما رو از این باتلاق در بیاره حمایت از افراد فنی خانواده پینگ پنگ، کارآمد، تحصیل کرده و دارای کارنامه کاری باشه مخصوصاً در مقابله با غولی به نام فوتبال که بیهوده و بی نتیجه داره تمام هزینه های ورزش رو می بلعه در حالی که بزرگترین معضل ما نداشتن بودجه کافیه، از فدراسیون گرفته تا هیأتهای ورزشی.

    20. احمدی گفت:

      با سلام اقا حسن بگذار پیشنهاد اولتون بررسی بشه بعد نفر عوض بکنید

    21. امیر گفت:

      یا عرض ادب خدمت دوستان
      به نظر من آقای احدی با توجه به سوابق ورزشی و کاری که ورزشکار و استادی با اخلاق خوب و پسندیده و با سابقه و با تجربه در هر زمینه و با جدیت کاری ایشون ,انتخاب شایسته و به جا برای دبیرفدراسیون می باشند امیدوارم که این سمت را بپذیرند.

    22. *..... گفت:

      سلام خدمت مدیر سایت.
      کاش همه نظر هارو نمایش بدین.من چند باری نظر دادم ولی پاک شده.
      اینطوری خیلی بهتر میشه که نظرات با سلیقه شخصی ثبت نشه و همه نظرات چه موافق چه مخالف چه خوب چه بد همه نمایش داده بشه. با تشکر از زحمات شما.

    23. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادی.در جواب شماره ۲۱ ضمن احترام نفری عوض نشده مشخصات ارائه شده است.و از طرفی فقط یک پیشنهاد اعمال شده تصمیم گیری با مسئول محترم است.در جواب مدیر محترم سایت.در دبیری ماههاست هیچ اتفاقی نیافتاده و بصورت سرپرستی و …..اداره میشود سرپرست مجترم هم که در جوابیه ای اعلام کردند نیستند و منتظر جایگزین هستند.در هر صورت بحث اشخاص نیست بحث رسالت و اهمیت این مسئولیت است که اگر با قدرت دبیر نباشد همه ارکان فدراسیون را تحتالشعاع خود قرار داده و گوشه نشینان غرب اسیا بوسیله یکی دوتا مهره اعمال نفوذ و سلیقه ها حاکم و ضوابط و تعهدات بی محتوا خواهند شد. و اگر این منوال ادامه یابد فدراسیون در اینده شاید دو ملیتی شود خارجی ها خم که دلشان به حال ما و این رشته نسوخته فقط دنبال منافع کلان شرکت با نفوذ و اند خود هستند و مهم نیست به جه قیمت .بیشتر تعمق بفرمایند مسئول محترم و اقای احمدی عزیز و حتی خود سرپرست دبیری بزرگوار و این حقیر سراپا تقصیر.اگر عزیزی رنجور شده این گفته ها بر اسا دین است و این حقیر معذوز.با تشکر

    24. دستگذار گفت:

      با سلام و احترام خدمت آقای حسن
      من شخصاً فکر میکنم آقای زارع پور را جع به همه امور شخصاً تصمیم گیری می‌کنند و فقط زحمت انجام کارها به دوش افرادی مثل آقای عمیدیه. من معتقدم بزرگان پینگ پنگ باید به آقای زارع پور فشار می آوردند که برای آقای عمیدی حکم بزنه.من فکر می‌کنم مسأله دبیری فدراسیون تبدیل به یه خصومت شخصی شده تا منافع ملی.

    25. مهدی غفاری گفت:

      با سلام خدمت تمامی زحمتکشان عرصه ورزش و علم،آقای احدی ما شما را هم به عنوان یک ورزشکار و هم یک شخص متمدن و با ادب می شناسیم وامیدوارم مسولین یک شخص را از یاد نبرده و درعرصه تنیس روی میز از ایشان استفاده نمایند. من آرزوی موفقت برای ایشان دارم .

    26. امین زالی گفت:

      متاسفانه آنگونه که بایداز ورزشکاران نخبه در جهت پیشبرد وپیشرفت ورزش کشور استفاده نمی گردد و آقای احدی که به عنوان اسوه ای از اخلاق و ورزش کشور می باشد میتواند کمکهای شایانی چه در امور ورزش و چه در امور مدریریتی واجرایی انجام دهد. به امید اینکه اینگونه ورزشکاران کارآمدوموثر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

    27. در یک کلمه میتوان گفت که فدراسیون پینگ پنگ ایران بازیکنانی همچون مهران احدی ودیگر پیشکسوتان این رشته را به سادگی به دست نیاوردن که به این اسانی از دست بدهند این بازیکنان با کوله باری از تجربه از کشورهای مختلف به درد تیم ملی خواهند خورد قابل توجه مسولین محترم

    28. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در جواب شماره ۲۰.با کمال معذرت که کمی دیر متوجه شدم.در رابطه با مورد اول.در دهه ۶۰ ۷۰ تعداد قهرمانها و فدر اسیون نشینها که اندازه تیم ملی و یا مسئولیت در فدراسیون بودند چندین برابر حالا بوده است ولی فرهنگ و حیا در این ورزش بخوبی ملموس و هر کس اندازه خود را می دانست.افسوس که امکانات نبود و طبیعی هم بود اولویت با جنگ و صرف امکانات در جهت استفلال مملکت و ارمانها.وگرنه یک دهم امکانات زمان حال را اگر این رشته داشتدر اسیا و جهان مطرح و سکو داشتیم در همان شرایط هم مقامها سومی نونهالان اسیا چهارمی جوانان اسیا و جزو هشت تیم برتر اسیا از جمله این مهم بودند.بازیکنان در حد ملی و قهرمانان ایران احتشام زاده- برادران -عالمیان هر دو -فوادکاسب-جمیل-ناظمی-بایرام پور-طغرلیان-علیدخت-نعمتی-نجفی-رخمت پناه-و جوانان احدی اخلاق پسند زمانملا شیروانی نوروزی وبسیاری دیگر که تا همین اخیر از ان پتانسیلها سالها این رشته استفاده کرده است.-در فدراسیون نشینها مدحوم ارمند -صفوی زاده-پسران- نیکوکار- عمو حسین -میری-اشجاری-نجفی-و……در همان شرایط بهترین مربیان اسیا و جهان در ایران همانند چن -کیم ایلمو- روی انگلیسی-و ….بسیار مربیان دیگر با ان امکانات کم بطور مثال این حقیر که پایین ترین مربی از همه نظر در ایران بوده و هستم تمام کلاسهای مربیگری تا بینالمللی را با این مربیان خارجی و مطرح جهان طی کردم…مقایسه کنید با حالا.
      و اما فدراسیون و اعتقاد شما که چگونه از باطلاق رهایی یابد.من هم در همن راستا حرکت و فنیون را معرفی کردم اما متاسفانه افراد فنی تعریف نشدهاند هر کس در این رشته بود فنی نیست فرق عامل و فنی زمین تا اسمان است.حدو حدود خود را باید بدانیم و سرنوشت این رشته دست افراد قابل و بارز و ترد منافع طلبان که ۱۵ سال است مادی و مقامی از این رشته سوئ استفاده کردهاند را ضروری و مسئول فدراسیون محترم به این نکته بصورت جدی توجه که انشاالله شایسته سالاری حاکم و باطلاق به قول این عزیز از نظر فرهنگی و فنی گلستان شود . با تشکر

    29. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.حواسم نبود اقای مدیر شما گفتید مهران ما رفتیم در مهر و ان .از مهران چه خبر.تشکر

    30. پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      اسم بزرگان زیادی رو توی پینگ پنگ دوران قدیم آوردید ولی یه نگاهی بندازید به عناوین کسب شده .شاید در یه برهه بیست ساله , تک و توک افردی غیر از مجید احتشام زاده قهرمان ایران شده باشند و این در حالیه که در سالهای اخیر, علیرغم اینکه همیشه نماینده در المپیک داشته ایم, هیچ بازیکتی موفق نشده دو بار به المپیک راه پیدا کنه.
      من منظورم این بود که الان مدعی زیاده, هم مدعیان قهرمانی و هم مدعیان ریاست و مدیریت.بنده می خواهم از بحث این نتیجه رو بگیرم که تخریبهای داخلی با عث تضعیف فدراسیون و در نتیجه رشته ورزشی ما در وزارت ورزش میشه (همونطور که تا حدودی شده)


    تازه ترین اخبار