امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۴:۰۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14697
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: سعی می‌کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو بهترین بازی خود را انجام داده و به دسته ۲ صعود کنیم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم صامت گفت: در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و همه…

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: سعی می‌کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو بهترین بازی خود را انجام داده و به دسته ۲ صعود کنیم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم صامت گفت: در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و همه شرکت کنندگان انگیزه بالایی داشتند، اما من در دوره قبل نسبت به این مسابقات بهتر کار کردم.

     

    وی ادامه داد: به دلیل اینکه مسابقات زیاد و بدون وقفه‌ای داشتم، خسته شده بودم و به آن صورت که در نظر داشتم، نتوانستم بازی کنم.

     

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: در مسابقات انتخابی المپیک بهتر بازی کردم و اگر آمادگی آن رقابت‌ها را داشتم، عملکرد بسیار بهتری نشان می‌دادم.

     

    صامت با اشاره به شرکت در مسابقات بین‌المللی کویت گفت: می‌خواهم در کویت بهترین بازی‌ها را انجام دهم تا رده‌بندی جهانی‌ام را ارتقا دهم و مطمئنم که اگر عملکردی که در ایران دارم، را در رقابت‌های کویت داشته باشم، می‌توانم بسیاری از رقبا را شکست دهم.

     

    وی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو نیز خاطر نشان ساخت: سعی می‌کنیم در ماکائو که امسال رقابت‌هایش به صورت تیمی برگزار می‌شود، بهترین بازی‌ها را انجام دهیم تا بتوانیم به دسته دوم آسیا صعود کنیم؛ از ۲ سال گذشته تاکنون پیشرفت زیادی کرده‌ایم و سعی می‌کنیم تا رتبه خود را ارتقا دهیم.

     

    صامت در خصوص مسابقات لیگ پینگ‌پنگ بانوان گفت: به دلیل عدم تیم‌داری پتروشیمی در لیگ امسال طبق مصوبه دولت، امسال در تیم هیئت گلستان بازی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صامت: هدف بانوان پینگ‌پنگ‌باز در ماکائو صعود به دسته دوم آسیا است"
    1. ابری گفت:

      مریم عزیزم امیدوارم که بهترین نتیجه را بگیرید و ما با دسته گل به استقبالتون بیاییم به امید روزهای درخشان برای تمام بازیکنان تنیس روی میز ومربیان انها


    تازه ترین اخبار