امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۰:۰۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14748
    ارسال خبر چاپ خبر
  • انسان، گاهى از «هیچ‏» به «همه‏» مى‏رسد، و گاهى از همه به «هیچ‏»! مگر وضعیت پینگ پنگ ما در سطح جهان در کجا قرار دارد؟ مگر ما برای پینگ پنگ کشور چه کرده ایم که این همه از این رشته طلب کاریم؟ چرا به جای اینکه خود را مدیون ومرهون این رشته جذاب و روحیه…

    انسان، گاهى از «هیچ‏» به «همه‏» مى‏رسد، و گاهى از همه به «هیچ‏»!
    مگر وضعیت پینگ پنگ ما در سطح جهان در کجا قرار دارد؟
    مگر ما برای پینگ پنگ کشور چه کرده ایم که این همه از این رشته طلب کاریم؟
    چرا به جای اینکه خود را مدیون ومرهون این رشته جذاب و روحیه بخش بدانیم از این رشته مظلوم طلبکار شده ایم؟
    یادش بخیر روزی امام خمینی (ره) فرمود که: نگویید انقلاب برای ما چه کرده است ببینید ما برای انقلاب چه کرده ایم؟
    متاسفانه امروزه در تنیس روی میز کشور خیلی ها از این رشته طلبکار شده و هر روز شاهدیم که این طلبکاری ها رو به افزایش است وهیچکس از مسئولین پاسخ مناسبی در این باره نمی دهد.
    واقعا چه کسی باید پاسخگوی این همه طلبکاری برخی افراد از این رشته باشد؟
    مگر نه اینکه مسئولین فدراسیون تنیس روی میز باید پاسخگوی این شبهات که هر روز در رسانه ها و سایتهای خبری و تلویزیون و رادیو انعکاس می یابد باشند؟
    اگر قرار باشد بازیکن یا مربی که شاید درطول سال بیش از صدمیلیون تومان(قرارداد باشگاهی و جوایز وتسهیلات ومتفرقه) از همین رشته درآمد دارد از این رشته همواره طلب کار باشد پس حتما کسانی که عرق ریختند و زجر کشیدند و برای این رشته جوانی و عمر خود را صرف کردند و زمینه را برای نسل جدید فراهم کردند باید طلبهای میلیاردی داشته باشند!
    متاسفانه سکوت فدراسیون نشینان در این ارتباط شبهاتی را بوجود آورده که گویا فدراسیون واقعا وام دار برخی افراد و جریانات است!!!
    بهتر است فدراسیون نشینان در باره بسیاری از مسائل روز و سوالات و شبهاتی که در حال انباشته شدن است خصوصا درباره مطلب مورد ذکر پاسخ های منطقی داشته باشند.
    کشتی گیران ارزشمند ما که سکوهای جهانی را در نوردیده و همه ساله بر اوج سکوهای افتخار دنیا قرار گرفته اند از رشته خود چقدر منفعت دارند؟ راستی از این رشته چقدر طلبکارند؟
    وزنه برداران ما که رکوردهای جهانی را کسب کرده و هر روز افتخاری بر افتخارات بین المللی اضافه میکنند در سال چقدر عایدی از رشته خود دارند و از این رشته چقدر طلبکارند؟
    برخی نفرات رشته های رزمی ما که قهرمانان جهان هستند سالیانه چقدر از این رشته ها عایدی دارند و چقدر در رسانه ها از این رشته ها طلبکارند؟
    واقعا مگر پینگ پنگ ما با این رشته ها قابل قیاس است؟مگر پینگ پنگ دوست داشتنی ما در کجای جهان قرار دارد؟مگر ما برای این رشته چه کار بزرگی انجام داده ایم؟
    بیاییم منطقی تر و واقع بین تر بوده و منصفانه برخورد نماییم!
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!!!"
    1. شهبازی گفت:

      نویسنده کیست ؟

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      چرا از این فوتبال بی مروت نمی نویسید؟
      به فرض محال که یک تیم فوتبال(بیش از چهل نفر) همت کنند و عربستان، کره، ژاپن یا استرالیا رو ببرند، قهرمان گروه بشوند و بروند جام جهانی یا بعد از ۴ دهه بروند المپیک-اتفاقی که بیش از دو دهه است که در پینگ پنگ می‌افتد-(با در نظر گرفتن هزینه های اعزام یک گروه چهل نفری به کشورهای مختلف)، توی جام جهانی هم برزیل، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین و … رو ببرند و قهرمان جهان یا المپیک بشوند، مگه یه مدال بیشتر به دست میارند؟
      ببینید چند میلیارد از پول ورزش کشور به فوتبال اختصاص داره؟(شاید یه درصد بحث ملیش قابل دفاع باشه، باشگاهداری دولت که دیگه از اون کارهاست)
      ببینید چند ساعت از وقت رادیو و تلویزیون ما اختصاص به فوتبال داره؟
      ببینید چه روان پریشی در جامعه راه افتاده که بر اثر برد و باخت فلان رنگ، چند نفر جون خودشون رو از دست میدن؟
      اون وقت پینگ پنگی ها افتادند به جون هم!!!
      در واقع در تأکید بر نوشته فوق می خوام اینطوری بگم که حق با شماست آقای علوی، هیچ کس از پینگ پنگ و جودو و کشتی و … طلبکار نیست اما مسلماً همه ما از فوتبال خیلی خیلی خیلی طلبکاریم.

    3. حسین گفت:

      با سلام
      عالی بود آقای پیشیار ممنون از شما با تشکر و دعای خیر


    تازه ترین اخبار