امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۷:۵۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14772
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اینجانب ناصر نگهبان متولد ۱۳۲۰شمسی از اصفهان دارای دانشنامه مهندسی عمران از دانشگاه علم وصنعت که از بازیکنان قدیم وجدید پیشکسوتان میباشم . در سال ۱۳۴۱ نفر اول آموزشگاههای ایران ودر سالهای ۱۳۳۳تا ۱۳۴۱ قهرمان نوجوانان و جوانان و سالهای ۱۳۸۰ تا۱۳۹۰ در تیم پیشکسوتان بوده ام. مربی بزرگوار من مرحوم حریری بودند که در…

    اینجانب ناصر نگهبان متولد ۱۳۲۰شمسی از اصفهان دارای دانشنامه مهندسی عمران از دانشگاه علم وصنعت که از بازیکنان قدیم وجدید پیشکسوتان میباشم .
    در سال ۱۳۴۱ نفر اول آموزشگاههای ایران ودر سالهای ۱۳۳۳تا ۱۳۴۱ قهرمان نوجوانان و جوانان و سالهای ۱۳۸۰ تا۱۳۹۰ در تیم پیشکسوتان بوده ام. مربی بزرگوار من مرحوم حریری بودند که در آن زمان سمت مدیر کل تربیت بدنی را دارا بودند.در زمان آقای البا- بنیانگذار تنیس روی میز ایران- مفتخر به شرکت در مسابقات قهرمانی کشور شدم و با ایشان ملاقات حضوری داشته ام.
    در ۲۰ سالگی با آقای مهندس جعفری در مسابقات قهرمانی کشور همبازی بودم. بعد از فارغ التحصیل شدن در سال ۱۳۶۴ مشغول به تدریس در رشته ساختمان در دانشگاه فنی مهاجر و انستیتو تکنولوژی اصفهان گردیدم و در سال ۱۳۶۱ به دلیل حجم کار زیاد بدون استفاده از مزایا و سوابق خدمت از تدریس استعفا دادم زیرا تنها فرزند ذکور بودم و باید شرکت حمل و نقل پدر را نیز اداره میکردم .
    به یاری خدا در شغل خود موفق بوده و عضویت در کانون مهندسین اصفهان و داشتن گواهی نامه درجه یک مهندسی عمران را در کارنامه کاری خود ثبت کردم و در گذشته در سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن صنفی پیمانکاران و از موسسین و بنیانگذاران انجمن صنفی بوده ام.
    دو فرزند پسر دارای مدرک مهندسی مکانیک و کارشناسی زبان انگلیسی و یک دختر دارم. در سن ۱۳ سالگی قهرمان اول خردسالان اصفهان و در سالهای بعد عضو تیم نوجوانان وجوانان بودم. در سالهای اخیر به اینکه چه کسی ریئس هیئت است کاری نداشته ام و به دنبال رفع نواقص با هزینه شخصی بوده ام و حتی الامکان تیمهای باشگاهی را حمایت میکنم وبا حضور همیشگی خود در سالن که همه به آن اذعان دارند سعی در حل مشکلات سالن ودوستان داشته ام.

     

    اهداف:پیشبرد وضعیت و جایگاه فعلی تنیس روی میز استان و ارتقای آن در سطح کشور-ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران با مسابقات زیاد واهدا جوایز ارزنده-اضافه کردن تعداد باشگاههای استان جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر-استفاده از اسپانسر ها-شایسته سالاری واینکه هر کس در جای خود به کار گمارده شود.
    در آخر امیدوارم هر کسی در راس هیئت استان قرار میگیرد بتواند در ارتقای این رشته ورزشی اصفهان را به جایگاه حقیقی خود برساند.
    از ریئس قبلی هیئت استان اصفهان نیز کمال تشکررا مینمایم و خدمات ایشان را ارج مینهم و برای سایر کاندیداها آرزوی موفقیت دارم.
    به امید روزهای بهتر
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معرفی (مهندس ناصر نگهبان) کاندیدای هیئت تنیس روی میز استان اصفهان"
    1. با سلام از هیئت استان اذربایجانشرقی و اخبار انتخابات هیئت لطفا بنویسید

    2. محمد ابراهیمیان گفت:

      با سلام وتشکر از مدیریت سایت .اینجانب برای آفای مهندس نگهبان که همیشه حامی ورزش استان اصفهان بوده اند وبدون چشم داشت زحمت میکشند ارزوی سلامتی وتوفیق روز افزون دارم.


    تازه ترین اخبار