امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۶:۰۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14777
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: برگزاری مسابقات رده‌بندی متعدد، بازیکنان را خسته کرده و برنامه‌ریزی بلند مدت آنها را مختل می‌کند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی ، در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: انگیزه بازیکنان در رقابت‌های انتخابی همیشه بالا بوده، اما فکر می‌کنم، برگزاری مسابقات…

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: برگزاری مسابقات رده‌بندی متعدد، بازیکنان را خسته کرده و برنامه‌ریزی بلند مدت آنها را مختل می‌کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی ، در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: انگیزه بازیکنان در رقابت‌های انتخابی همیشه بالا بوده، اما فکر می‌کنم، برگزاری مسابقات رده‌بندی به فاصله کم بسیار اشتباه است.
    * مسابقات رده‌بندی متوالی بازیکنان را خسته می‌کند

     

    وی با بیان اینکه این مسئله را پیش‌تر نیز اعلام کرده‌ام، افزود: به گفته ریچارد پراوزه، از بزرگان پینگ‌پنگ دنیا، یک بازیکن در هر ۵ مسابقه می‌تواند در ۲ رقابت خوب عمل کند و در سایر رقابت‌ها افت می‌کند.

     

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران خاطرنشان ساخت: به نظر من یک راه حل این است که تیم الف و ب ملی تشکیل شود، زیرا مسابقات رده‌بندی بازیکنان را خسته و برنامه‌ریزی درازمدت آنها را مختل می‌کند.
    * برنامه‌‌ریزی بازیکنان با شرکت در مسابقات متعدد رده‌بندی مختل می‌شود

     

    عمرانی با بیان اینکه بازیکن برنامه مشخصی برای تکنیک‌سازی دارد، افزود: ممکن است در زمانی که تکنیک‌سازی در برنامه بازیکن گنجانده شده، یا دوره اوج یا رکود بازیکن در مسابقات مصادف شود، این مسئله به بازیکن اجازه نمی‌دهد که برنامه خود را دنبال کند و در نتیجه هیچ‌گاه نخواهد توانست تکنیک جدیدی را به کار بگیرد.

     

    وی اظهار داشت: به نظر من بهتر است که فدراسیون حدود ۶ ماه با افراد ثابتی برای مسابقات ملی کار کند و مسابقات رده‌بندی را مدام تکرار نکند، زیرا معمولاً افرادی هم که در انتخابی‌ها برگزیده می‌شوند، نفرات ثابتی هستند.
    * شرکت در مسابقات کویت در افزایش اعتماد به نفسمان مؤثر است

     

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان در خصوص برنامه آینده خود اظهار داشت: مسابقات لیگ ۱۹ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و پس از آن رقابت‌های بین‌المللی کویت را پیش رو داریم که یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های بین‌المللی دنیا است؛ بنابراین انتظار کسب مقام، غیرمنطقی است.

     

    وی افزود: شرکت در این مسابقات حتی در صورت سقوط در رده‌بندی جهانی فواید زیادی برای ما دارد که ارزشمندترین آن بالا رفتن اعتماد به نفس است. هرچه بیشتر با بازیکنان خارجی بازی‌ کنیم، اعتماد به نفسمان افزایش می‌یابد.
    * فدراسیون یکی پس از دیگری خواسته‌های ما را برآورده می‌کند

     

    محجوبه عمرانی با بیان اینکه برای اولین بار در رده بزرگسالان در قهرمانی آسیا حاضر می‌شوم، گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل حضور بازیکنان شرقی از رقابت‌های جهانی نیز بالاتر است. همان طور که با چندین بار شرکت در انتخابی المپیک بالاخره توانستیم سهمیه را کسب کنیم، باید برای کسب افتخار در قهرمانی آسیا نیز پشتکار داشته باشیم.

     

    وی با تمجید از عملکرد فدراسیون در بخش بانوان گفت: فدراسیون یکی پس از دیگری خواسته‌های ما را برآورده می‌کند. امسال که گذشت و لیگ به صورت رفت و برگشت و با مبلغ قراردادهای بسیار پایین انجام می‌شود، اما امیدوارم فدراسیون تلاش کند تا سال بعد یک لیگ منظم و مورد قبول داشته باشیم.
    * حق بانوان ایران نباید یک سوم مردان باشد

     

    نفر دوم رده‌بندی پینگ‌پنگ بانوان ایران خاطرنشان ساخت: عدم برگزاری لیگ در افت انگیزه بازیکنان نقش دارد. امیدوارم سال بعدی لیگی با قراردادهای خوب برگزار شود. فکر نمی‌کنم حق بانوان این باشد که یک سوم دستمزد مردان حقوق بگیرند.

     

    عمرانی افزود: همه دیدند که با یک سرمایه‌گذاری کوچک روی بانوان توانستیم نتیجه بگیریم و سهمیه المپیک را کسب کنیم، پس چرا نباید سرمایه‌گذاری بیشتری روی این قشر انجام دهیم؟

     

    وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد سال گذشته‌اش ۱۲ میلیون تومان بود، ادامه داد: امسال تنها با ۳ میلیون تومان قرارداد بستیم؛ مصوبه دولت برای عدم تیمداری ارگان‌های دولتی نیز در لغو شدن لیگ و مشکلات بعدی تأثیرگذار بود که لطمه زیادی نیز به تیم‌ها و بازیکنان وارد کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محجوبه عمرانی:فدراسیون یکی پس از دیگری خواسته‌های ما را برآورده می‌کند"
    1. یک آنالیزورغیر حرفه ای گفت:

      در کشورهای اروپایی تقویم سالیانه در ابتدای سال به صورت یک کتابچه چاپ می شود و در این کتابچه تمامی مسابقات ،تاریخ برگزاری،مجل برگزاری و برگزارکننده وحتی لیست اسامی نفرات تیمهای باشگاهی با تمام جزئیات مثل شماره تلفن وآدرس وغیره چاپ شده است ودراختیار تمامی بازیکنان ومربیان آنان قرار می گیرد.در چنین شرایطی همه تکلیف خود را می دانند وتقویم دم به ساعت عوض نمی شودودر این شرایط است که برنامه ریزی معنا دارد و می شود آنر ا انجام داد.اما در اینجا چی؟یک هفته قبل از مسابقه اعلام می شود که فلان مسابقه برگزار می گردد.بازیکن ومربی باید چگونه برنامه ریزی کنند؟اینکه می گویند بازیکن باید همیشه آماده باشد سخنی غیرکارشناسی و غیر اصولی است.در برنامه ریزی ، فاز قبل از مسابقه با فاز آماده سازی تفاوت زیادی دارد.نوع تمریناتی که باید انجام شود نیز متفاوت است.چگونه انتظار دارید بازیکن همیشه آماده باشد؟گلایه خانم عمرانی کاملاً درست است.بازیکن زمانی را برای رفع اشکالات تکنیکی نیاز دارد.زمانی برای تقویت قوای جسمانی لازم است وووووو
      با این شیوه غلط برگزاری زحمات وتلاش دیگران بر باد می رودونتیجه آن فقط درجازدن هرچه بیشتر از پیش است .
      بخوابیم وخواب سکوهای آسیایی را ببینیم.خواب همگی خوش!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      به آقای عمرانی تبریک میگم که فرزندان صالحی مثل پوریا و محجوبه رو تحویل جامعه دادند که بدون حاشیه، تواناییهاشون رو در مسابقه ثابت می کنند.

    3. محفوظ گفت:

      اگر به معنای واقعی از ابتدای سال تمام رویداد ها و مسابقات تعیین بشود و این اطمینان باشد که کدام دسته برتر است کدام رده بندی از کدام بازیکنان سقوط می کنند از کدام سقوط نمی کنند به دسته یک …و در هیچ کدام هم انتصابی صورت نپذیرد در آن شرایط همه برنامه خود و تمرینات خود را میدانند.

      از همه بدتر اینکه مثلا دسته یک را می گذارند ویک روز استراحت و دوباره پس فردا دسته برتر و بعد هم به فاصله یک یا دو روز ۱۰ نفر ایران دور دوم رده بندی را می دهند که این برای بانوان فاجعه است!!!!!!!!!!!

      برای آقایان همه چیز سیستماتیک و با فواصل مناسب اما برای بانوان که از توان عضلانی کمتری نسبت به آقایان برخوردارند بصورت ماراتن و در عرض چند روز چندین بار با هم بازی می کنیم.

      من از همه مسئولین خواهش می کنم این فواصل زمانی بین رده بندی ها رعایت شود حتی اگر وقت نیست اصلا رده بندی نذارید مثلا این رده بندی بی دلیل بود چئن ۲ ماه نیست که از آخرین رده بندی می گذشت .

      در مورد خانم ها حالت تقویم پر کنی دارد همه چیز فوری و هل هلی توروخدا یکی مارا دریابد.
      حکمت دور دوم رده بندی آن هم با فاصله زمانی یک روز چیست؟
      چقدر قرار است نتایج عوض شود مگه در یک روز استراحت اتفاق خاصی قرار است بیفتد؟

    4. کهبال گفت:

      قرارداد بهتربن بازیکن آقایان ۱۰۰ میلیون است و بهترین بازیکن خانم آن هم سال گذشته ۱۲ میلیون این یک سوم نیست بلکه یک دهم می باشد.

    5. ابری گفت:

      سلام اقای علوی بخدا مجبور شدم اینو بنویسم بابا ترا به خدا مربیانی که قبلا با تیم ملی تمرین میکردن دو ماه وسه ماه با تیم بودند را فراموش نکنید شما دارید انها را دلسرد میکنید.خانم لیموچی تاج سر ولی اخه دیگران هم زحمت کشیدن بخدا داری لیموچی را از چشم همه می اندازی .ایشان هم با درایت مشغول به کار تیم هستند ولی قرار نیست زحمات بقیه ندید گرفته شود.اجازه ابراز وجود را به دیگران هم بدهید .من معتقد هستم که خانم لیموچی با حرفهای من موافق هستند .هر کدام از این عزیزان دریکنوع از تمرینات ومسائل روحی روانی بازیکنان تبحر دارند.پس خدا خوشش نمی اید زحمات دیگران دراین تعریف وتمجیدها از یاد برود.تمام این عزیزان در این پیروزی شریک هستند.کاردانی خانم لیموچی کنار زمین مسابقات این زحمات را مسجل کرد.وما سپاسگزار ایشان هستیم..شاد باشید


    تازه ترین اخبار