امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۷:۱۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14781
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: نفرات برتر مسابقات تنیس روی‌میز ایلام شناخته شدند. شهناز قبادی  داشت: در این رقابت‌ها ۲۰ ‬نفر از ورزشکاران رده سنی نونهالان از شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر باهم به رقابت پرداختند.   به گزارش…

    معاون اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: نفرات برتر مسابقات تنیس روی‌میز ایلام شناخته شدند.
    شهناز قبادی  داشت: در این رقابت‌ها ۲۰ ‬نفر از ورزشکاران رده سنی نونهالان از شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر باهم به رقابت پرداختند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ در پایان این رقابت‌ها عذرا کوهی و آرمینا صادقیان به ترتیب مقام‌های نخست و دوم و زهرا ناصریان و پگاه عزت پناه به طور مشترک سوم شدند.

     

    این مسئول اضافه کرد: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای ورزش تنیس روی میز و شرکت نفرات برتر در مسابقات مختلف و قهرمان کشوری در استان ایلام برپا شده است.

     

    قبادی تصریح کرد: زمان و مکان برپایی مسابقات قهرمان کشوری رشته تنیس روی میز به زودی از رسانه‌ها و مطبوعات اعلام می‌شود.

     

    معاون تربیت بدنی استان ایلام گفت: در نخستین فرصت فهرست اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ارسال می‌شود.

     

    در حال حاضر ۷۰۰ ‬ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در هیئت تنیس روی‌‌میز استان ایلام عضویت داشته و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر مسابقات تنیس روی‌میز ایلام شناخته شدند"
    تازه ترین اخبار