امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۹:۳۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14790
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو کمیته فنی تنیس روی میز گفت: احتمال حضور ریچارد پراوزه یا دیمیتری لونکو با نوشاد عالمیان در المپیک لندن به عنوان مربی زیاد است. مهرداد بابادی وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد لیست نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی ماکائو اظهار داشت: کنفدراسیون آسیا یک تاریخ خاص را برای ثبت نام…

    عضو کمیته فنی تنیس روی میز گفت: احتمال حضور ریچارد پراوزه یا دیمیتری لونکو با نوشاد عالمیان در المپیک لندن به عنوان مربی زیاد است.
    مهرداد بابادی وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد لیست نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی ماکائو اظهار داشت: کنفدراسیون آسیا یک تاریخ خاص را برای ثبت نام و فرستادن لیست اسامی بازیکن ها در نظر می گیرد. چون مسابقات انتخابی تیم ملی هنوز انجام نشده بود فدراسیون مجبور بود اسامی را بر اساس آخرین مسابقات انتخابی و حدس و گمان ارسال کند .
    بعد از اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی انجام شد و لطف الله نسب و فرقدانی مقام آوردند ما ایمیلی به کنفدراسیون آسیا زدیم و اسم این دو نفر را جایگزین نوروزی و عمرانی کردیم . این لیستی که بر روی سایت کنفدراسیون آسیا است بر اساس لیست اولیه بوده.
    بابادی وند در خصوص صحبت های لطف الله نسب و انتقاداتش از وضعیت تنیس روی میز اظهار داشت: وی جوان است و احساسی قضاوت کرده . صحبتی در این مورد ندارم.
    وی درباره مربی نوشاد عالمیان در المپیک لندن خاطرنشان کرد: ما با کمپ اشلایگر قرارداد داریم که تمریناتمان را در آنجا انجام دهیم یا مربیان آنجا را در اختیار بگیریم. ریچارد ترواز و دیمیتری لونکو گزینه های اصلی ما برای هدایت نوشاد هستند .البته هنوز مشخص نیست که کدام یک می آیند ولی من خودم احتمال می دهم ریچارد ترواز انتخاب شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی وند:ریچارد پراوزه گزینه اصلی هدایت نوشاد عالمیان در المپیک لندن"
    1. حمید بی طرف گفت:

      جناب آقای بابادی وند
      سلام و ادای احترام
      شما فرموده اید که ریچارد پراوزه مربی نوشاد در المپیک می باشد.
      از شما استاد محترم در این ارتباط سوالاتی دارم:
      ۱-آقای ریچارد پراوزه فقط مربی تیم ایران است؟
      ۲-اگر مربی تیم ایران است پس چرا در خارج ازکشور بوده ودر ایران نیست؟
      ۳-اگرهمزمان مربی تیم آلمان یا تیمهای دیگری نیز می باشد شاید همزمان بابازی نوشاد یا رقیب نوشاد با یکی ازبازیکنان تیمهایی باشد که نوشاد با آن مسابقه دارد لذا تکلیف این مربی از یک طرف واز طرف دیگر تکلیف باریکنان ما چیست؟
      ۴-اگر قرار است که مربی نوشاد عالمیان پراوزه باشد آیا مربی دیگری با نوشاد خواهد رفت؟لطفا چه شخصی است؟
      ۵-آقای ریچار پراوزه که مدتهاست از بازی نوشاد باخبر نیست چگونه می تواند مربی ایشان باشد؟(طبق کدام استاندارد و قانون منطقی ؟
      ممنون خواهم شد که با توجه به مسئولیت شما پاسخگوی این سوالات باشید.
      بااحترام به شما

    2. بابادي وند مهرداد گفت:

      با سلام خدمت این دوست عزیز باستحضار میرساند اقای پراوزه مربی اکادمی پینگ پنگ اشلاگر است و تحت نظر ان اکادمی خدمات خود را ارایه می نماید و هر کشوری که با ان اکادمی قرارداد منعقد نماید می تواند از دانش فنی ایشان و یا سایر مربیانی که با انجا قرارداد دارند استفاده نماید و در خصوص همزمانی مسابقات نیز وضعیت بدین صورت می باشد که برای مثال در مسابقات جهانی روتردام تیم ملی ایران از خدمات فنی ایشان در ان مسابقات استفاده نمود و در مسابقات اسیایی گوانجگو از خدمات دیگر مربی ان اکادمی یعنی اقای دیمیتری لونکو استفاده نمود که در ان مسابقاتی که اقای پراوزه یا یکی دیگر از مربیان همراه تیم ملی ایران است دیگر ایشان فقط وظیفه دارد تیم و بازیکنان ایرانی راهدایت کند و فرقی نمی کند که چه تیمی و یا چه بازیکنی در مقابل بازیکنان ایرانی قرار دارد زیرا در ان تورنمنت فقط وظیفه اش هدایت ایرانیان است و تمام تلاش خود را خالصانه در این راه انجام میدهند و اینکه فرموده اید چرا در ایران حضور ندارد به این دلیل است که حقوق ماهیانه ایشان بسیار بالا است و وزارت ورزش و جوانان این میزان بودجه را در اختیار فدراسیون قرار نمی دهد و کشور ما مجبور است از خدمات ایشان بصورت پاره وقت استفاده نماید ولی در همین مدت کوتاه نیز تاثیر مثبت ایشان بر عملکرد بازیکنان و مربیان مشهود است و در اردوهای داخلی نیز از مربیان کشور دعوت شد که از نزدیک شاهد جدیدترین روشهای تمرینی در جزیره کیش باشند و و پس خاتمه تمرینات در نوبت عصر جلسه پرسش و پاسخ برگزاز گردید که بسیار سودمند بوده است و از اعزام مربی ایرانی نیز اطلاع دقیقی ندارم ولی در خصوص مربیگری نوشاد نیز باید بگویم اقای پراوزه در مسابقات اسیایی ماکایو و جهانی المان مربی تیم ایران است و برنامه ریزی شده است که قبل از اعزام به المپیک نیز یک اردوی تدارکاتی در اتریش برگزاز گردد و وظیفه دیگر مربی نیز این است که با روش بازی و تاکتیکهای حریفان اشنایی داشته باشد که اقای پراوزه با سابقه ۸ سال مربیگری تیم ملی المان با سیستم بازی کلیه بازیکنان جهان اشنایی کامل داشته و فیلم اخرین مسابقات انان را نیز همیشه همراه خود دارد و شب قبل مسابقه همیشه با بازیکنان جلسات فنی برگزاز نموده و بازی بازیکنان و حریفان را انالیز می نماید که بسیار تاثیر گذار می باشد
      با تشکر از مدیریت سایت و جنابعالی که این سوالات را مطرح فرمودید

    3. حمید بی طرف گفت:

      سلام خدمت اقای بابادیوندعزیز
      قبل از هر چیز از شما تشکر میکنم که سوالات زیاد ما را تماما جوابگو بودین.
      وقتی وزارت ورزش بودجه ندارد چه دلیلی دارد از این نوع مربیان پرخرج ومخارج استفاده گردد؟
      به هر طربق اگر واقعا و انصافا شماقلبا احساس میکنید این روش درستی است بنده تمکین میکنم.
      باوجودیکه هنوز من قانع نشده ام اما بازم از شما ممنونمکه حداقل برخلاف برخی مسئولان خاضعانه جوابگوی سوالات ما هستین.
      امیدوارم موفق باشین

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.بهتر است این انالیز هم اکنون صورت پذیرد تا روی نقاط ضعف و مثبت انها کار شود.تسکر

    5. علی محمدنبی گفت:

      باسلام و خسته نباشید به آقای بابادی وند . من یک سوال از ایشان داشتم بعنوان یک مربی . آیا می شود یک تیم را افرادی دیگری تمرین دهند و کسان دیگری آن تیم را هدایت کنند ؟


    تازه ترین اخبار