امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۸:۵۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14939
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جهت اطلاع مسئولین فدراسیون!!! بعد از پیگیری های لازم در این ارتباط مشخص شد که خانم شهسواری این گفته را که (نمی شود گفت که فدراسیون عملکرد خوبی داشته) بیان نکرده اند . عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: صحبت کردن درباره کسب مدال در المپیک لندن کار غیر منطقی است . ندا…

    جهت اطلاع مسئولین فدراسیون!!!
    بعد از پیگیری های لازم در این ارتباط مشخص شد که خانم شهسواری این گفته را که (نمی شود گفت که فدراسیون عملکرد خوبی داشته) بیان نکرده اند .
    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: صحبت کردن درباره کسب مدال در المپیک لندن کار غیر منطقی است .
    ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا تصریح کرد: مربی من در المپیک ، خانم لیموچی است. فعلا در حال تمرین هستم تا کاملا با آمادگی به لندن بروم ولی صحبت درباره گرفتن مدال در آنجا کار غیر منطقی است .
    وی ادامه داد: اگر بتوانم تا زمان مسابقات خوب تمرین کنم و در اردوهای برون مرزی و مسابقات جهانی که در پیش داریم شرکت کنم شاید بتوانم در مسابقات المپیک خوب ظاهر شوم .
    وی در مورد وضعیت تیم ملی تنیس روی میز بانوان اظهار داشت : امروز یکشنبه به مسابقات کویت اعزام می شویم. مسابقات کویت هم یک پروتر بزرگ است که همه بزرگان دنیا در آن شرکت می کنند . امیدوارم بتوانم موفق عمل کنم.
    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد : اگر مسابقات پیش رو روی اصول برگزار شود خوب است چون ما تا زمان برگزاری المپیک وقت زیادی نداریم و وقت استراحت نیست.
    شهسواری درباره لیگ بانوان گفت : لیگ امسال بانوان در دو روز و به طور متمرکز برگزار می شود. من عضو تیم مس کرمان هستم . البته هیچ قرار دادی نداشتیم. در کل همیشه قرارداد بانوان نسبت به آقایون پایین است ولی امسال هیچ قراردادی نداشتیم. اگر قهرمان شویم یکی دو میلیون می دهند که آن هم چیزی نیست.
    وی درباره عملکرد فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت : نمی شود گفت که فدراسیون عملکرد خوبی داشته. عملا امسال مسابقات لیگ نداشتیم. لیگ در دو روز برگزار شد که بگویند لیگ داشتیم .فدراسیون باید امسال اسپانسرهای مختلف را جمع می کرد تا لیگ برگزار شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری در گفتگو با پانا: صحبت درباره کسب مدال در المپیک غیر منطقی است +توضیح"
    تازه ترین اخبار