امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۷:۴۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14944
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرداور مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان گفت: مزایای برگزاری لیگ به صورت متمرکز بسیار بیشتر از معایب آن است. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ زهرا میربابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اولین دوره برگزاری مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان به صورت متمرکز گفت: تعداد…

    سرداور مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان گفت: مزایای برگزاری لیگ به صورت متمرکز بسیار بیشتر از معایب آن است.
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ زهرا میربابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اولین دوره برگزاری مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان به صورت متمرکز گفت: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده امسال بیشتر از دوره‌های قبل بود. به دلیل ضعیف عمل کردن اسپانسرها، مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کردیم تا هزینه‌ها کمتر شود. به این صورت هزینه رفت و برگشت تیم‌ها بسیار کم‌تر شد.

     

    وی با بیان اینکه مسابقات رفت و برگشت در مجموع در چهار هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مسابقات به صورت متمرکز روی سطح بازی‌ها به هیچ وجه تأثیر نگذاشت و بلکه به صورت تمرینی برای ملی‌پوشان قبل از اعزام به مسابقات کویت و ماکائو عمل کرد. علاوه بر آن فاصله زمانی مسابقات را به صورتی تنظیم کردیم که بازیکن در مسابقه بعدی خود خسته نباشد.

     

    سرداور مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان در خصوص تغییر مدت زمان برگزاری مسابقات گفت: در صورتی که مسابقات با ۵ تیم برگزار می‌شد، در طول ۲ هفته رقابت‌ها به پایان می‌رسید؛ اما هنگامی که تعداد تیم‌ها به ۱۱ تیم افزایش یافت، نتیجه گرفتیم که بهتر است مسابقات را در دو هفته برگزار کنیم تا فشار بیشتری به بازیکن وارد نشود.

     

    میربابایی در خصوص مزایا و معایب برگزاری مسابقات به صورت متمرکز خاطرنشان کرد: به نظر من مزایای این شیوه بیش از معایبش بود و تجربه من در چند دوره برگزاری مسابقات لیگ می‌گوید که این روش برگزری مسابقات بهتر بود؛ به این دلیل که رفت و آمد برای بازیکنان بسیار راحت‌تر شد و با این هزینه‌ها خود بازیکنان نیز راضی‌تر بودند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "میربابایی: مزایای برگزاری لیگ متمرکز بیش از معایب آن است"
    1. amidi گفت:

      با سلام حضور ۱۱ تیم باشگاهی بانوان هم نکته دیگر این مسابقات بود لیکن همه باید دست به دست هم بدهیم تا بنحو شایسته جبران زحمات و هزینه های بازیکنان بعمل اید

    2. بازیکنان گفت:

      وقتی لیگ بصورت متمرکز برگزار شود مبلغ قراردادها کم میشود که بسیار بر ضرر بازیکنان میشود و فایده لیگ به این است که بصورت رفت و برگشت غیر متمرکز باشد تا بازیکنان هر هفته در مسابقات باشند تا همواره آمادگی داشته باشند.برگزاری لیگ بصورت متمرکز فقط رفع تکلیف تلقی میشوذ.

    3. سارا گفت:

      بازیکنان بسیاری از تیم ها در حین بازی نهار و شام خوردند چون اصلا وقت نبود حتی از صبح تا شب حتی پایی دراز کنند و دائما یا در حال بازی یا در حال تشویق هم تیمی ها بودند.

      این دیگه چه لیگیه؟
      در مسابقات قهرمانی کشور هم با سیستم های سوئیت لینگ روزی ۳ تا بازی انجام می شه با سیستم لیگ که ۹ تا بازی انجام می شه روزی ۳ تا بازی می دونین یعنی چی؟!!!!!!!!!

      ما بانوان هر بلایی سرمان می آید و صدایمان هم جایی نمی رسد
      حتما این نقطه نظرات سازنده را در خصوص بیش تر بودن مزیت های لیگ متمرکز به لیگ نرمال را به لیگ های کشور های دیگر هم بدهید باشد که الگو باشیم!!!!!!!!!!!!!!

      آخه کسی از بازیکنان پرسید روزی ۳ تا بازی لیگ کردن یعنی چی؟ یکی از آقابان حاضرند با بدن هاب قوی ترشان نسبت به بانوان روزی ۳ تا بازی نفس گیر لیگ کنند؟

      ما اولین بازی لیگ را ۸ صبح شروع کردیم ساعت ۱۳:۳۰ تمام شد مجددا ساعت ۱۴ بازی دوم لیگ را شروع کردیم و ۱۷ تمام شد و ۱۷:۳۰ بازی سوم که آن هم ساعت ۲۱:۳۰ تمام شد. این به نظر خوانندگان طبیعی و استاندارد است؟
      خانم میربابایی شما پشت میز سرداوری که دائما از تغذیه شارژ می شد مسلما لحظات شیرینی را سپری کردید اما ما بازیکنان متوجه این بودیم ”
      که فقط بنا بود تقویم پر شود به هر قیمتی “


    تازه ترین اخبار