امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۴:۳۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14949
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک گفت: فدراسیون های مدال آور کشورمان از هیچ جهتی در مضیقه قرار ندارند. اصغر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا تصریح کرد: تا به حال موفق به کسب ۳۴ سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن شامل ۶ سهمیه در بخش بانوان و ۲۸ سهمیه در بخش…

    دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک گفت: فدراسیون های مدال آور کشورمان از هیچ جهتی در مضیقه قرار ندارند.
    اصغر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا تصریح کرد: تا به حال موفق به کسب ۳۴ سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن شامل ۶ سهمیه در بخش بانوان و ۲۸ سهمیه در بخش آقایان ، شده ایم و مسابقات ورودی المپیک تا اواخر تیرماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
    وی ادامه داد: متاسفانه در این دروه هنوز موفق به کسب سهمیه تیمی نشده ایم ولی به والیبال سالنی و ساحلی جهت به دست آوردن مجوز ورودی المپیک لندن امیدواریم. این امر باعث بالا رفتن تعداد نفرات کاروان کشورمان می شود.
    دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک افزود: توقع داریم که در آینده ای نزدیک ، سهمیه های کشتی نیز تکمیل شود.
    وی اظهار داشت: مراحل آماده سازی به خوبی در حال سپری شدن است. رشته های تکواندو ، کشتی آزاد و فرنگی برنامه های خود را تا زمان اعزام ارائه کرده اند که آنها مصوب شده است. هفته آینده هم با مسئولان فدراسیون وزنه برداری در این راستا جلسه خواهیم داشت.
    رحیمی تاکید کرد: فدراسیون های مدال آور کشورمان از هیچ جهتی در مضیقه قرار ندارند.
    وی در مورد اعتراض ملی پوشان وزنه برداری در خصوص پاداش های خود تاکید کرد: این موضوع به کمیته ملی المپیک مرتبط نبوده است بلکه این موضوع به وزات ورزش برمی گردد. در واقع ملی پوشان وزنه برداری حواله های خودروهایی را که دریافت کرده بودند ، در عمل محقق نشده بود.
    رحیمی ادامه داد: ما در کمیته ملی المپیک مصوب کردیم به محض اینکه ورزشکاران سهمیه می گیرند به آنها ۷۰ میلیون ریال پاداش بدهیم که این کار را هم انجام داده ایم. علاوه بر آن ۵۰ درصد هم برای کادر فنی در نظر گرفته ایم. کادر فنی و ملی پوشان وزنه برداری جوایز خود را از طرف ما به طور کامل دریافت کرده اند.
    وی در مورد پرچم دار کشورمان در المپیک اظهار داشت: اصول این است که شاخص ترین نفر به لحاظ شهرت ، پرچمدار کاروان باشد. اعتقاد داریم که یکی از ورزشکارانمان که قهرمان جهان است ، پرچمدار باشد ولی متاسفانه نفرات شاخص ما در گروه کاروان اول اعزامی حضور ندارند. بنابراین مجبور هستیم از ورزشکارانی که زودتر اعزام می شوند یک نفر را انتخاب کنیم. البته منتظر هستیم ببینیم که چه اتفاقی برای تیم ملی والیبال کشورمان رخ می دهد. در هر صورت والیبالیست ها در صورت انتخاب زودتر از سایر تیم ها اعزام می شوند و علاوه بر آن قد بلند هم هستند.
    دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک افزود: پرچمداری هادی ساعی فقط یک پیشنهاد بود ولی قطعا یک ورزشکار پرچمدار ایران در المپیک خواهد بود.
    ناظر کمیته ملی المپیک در تکواندو افزود: این هفته از رقابت های لیگ برتر تکواندو را از نزدیک مشاهده کردم و کرمی و باقری معتمد از این هفته در تمرینات تیم ملی شرکت می کنند.
    وی ادامه داد: برای تورنمنت هلند علاوه بر تیم ملی امید ، تیم المپیکی هم اعزام می شود. ممکن است که تیم المپیکی در این رقابت ها شرکت نکند ولی هر دو گروه به این رقابت ها اعزام خواهند شد.
    رحیمی در خصوص اظهار دشت: دقیقا نمی دانم ورزشکار مد نظر تکواندوی بانوان اعزامی به المپیک لندن کیست ولی حاجی پور شاخص ترین نفر در این بخش است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اصغر رحیمی:تا به حال ۳۴ سهمیه المپیک گرفته ایم / فدراسیون ها در مضیقه نیستند"
    تازه ترین اخبار