امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 14951
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون امور زنان و ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: حضور ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انرژی مضاعفی به آنان برای حضور قدرتمندانه در عرصه های ورزشی خواهد داد. ‘مرضیه اکبرآبادی’ گفت: ورزشکاران و تمامی فعالان جامعه ورزشی کشور، امروز در راستای ارزش های مورد توجه کشور و حمایت از اهداف والای انقلاب اسلامی در راهپیمایی…

    معاون امور زنان و ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: حضور ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انرژی مضاعفی به آنان برای حضور قدرتمندانه در عرصه های ورزشی خواهد داد.
    ‘مرضیه اکبرآبادی’ گفت: ورزشکاران و تمامی فعالان جامعه ورزشی کشور، امروز در راستای ارزش های مورد توجه کشور و حمایت از اهداف والای انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت کرده و ثابت می کنند که همیشه در کنار مردم شان هستند.

     

    وی، حضور زنان و مردان ورزشکار و جوانان در کنار سیل خروشان انسانی در فضای شهرها و روستاهای میهن اسلامی را در راستای حمایت از رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: ورزشکاران ما سفرای فرهنگی و ورزشی ایران هستند و با حضور در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی با انقلاب، میثاقی دوباره می بندند.

     

    اکبرآبادی گفت: وزارت ورزش و جوانان، متولی قشر عظیمی از جامعه ایرانی است و بر همین اساس مسوولان و ورزشکاران با حضور جدی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی همراهی خود را با مردم و نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و آمادگی خود را برای اجرای برنامه های توسعه ورزشی و توانمندسازی جوانان کشور نشان می دهند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اکبرآبادی: ورزشکاران با انرژی مضاعف به میادین ورزشی می روند"
    تازه ترین اخبار