امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۲:۵۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15033
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسابقات پروتور تنیس روی میز کویت از فردا آغاز خواهد شد و پینگ‌پنگ بازان ایران مقابل حریفانی به میدان می‌روند که در رده بندی جهانی اختلاف بسیار زیادی با آنها دارند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ مسابقات پروتور تنیس روی میز کویت از ۲۵ تا ۲۹ بهمن در این کشور برگزار می‌شود که…

     

     

    مسابقات پروتور تنیس روی میز کویت از فردا آغاز خواهد شد و پینگ‌پنگ بازان ایران مقابل حریفانی به میدان می‌روند که در رده بندی جهانی اختلاف بسیار زیادی با آنها دارند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ مسابقات پروتور تنیس روی میز کویت از ۲۵ تا ۲۹ بهمن در این کشور برگزار می‌شود که ندا شهسواری، محبوبه عمرانی ، پریسا صمدی و مریم صامت نمایندگان ایران در بخش بانوان این رقابت‌ها هستند.
    ندا شهسواری که دارای رتبه ۶۰۹ جهانی است، در گروه نهم این مسابقات در اولین بازی خود با کارول از فرانسه که رنکینگ «۱۰۳» را به خود اختصاص داده است، روبرو می‌شود. این پینگ‌پنگ باز فرانسوی تنها حریف نمایندگان ایرانی است که رده‌ی سه رقمی دارد. سایر حریفان رده‌ی دو رقمی دارند. پس از آن به مصاف «ملک» از ترکیه با رنکینگ «۴۴» خواهد رفت.
    همچنین پریسا صمدی در گروه ۱۲ جای گرفته و در حالی اولین بازی خود را در مقابل «میساکو» ژاپنی با رنکینگ «۴۹» برگزار می‌کند که رتبه ۷۲۶ جهانی را به خود اختصاص داده است. بازی دوم صمدی در مقابل «چن یو» از تایپه است که این پینگ‌پنگ باز رتبه «۹۳» جهانی را در اختیار دارد.
    محبوبه عمرانی دیگر نماینده ایران در تیم ملی بانوان که ۶۸۷ جهان است در مقابل «پاوولویچ» بلغارستانی که رتبه ۲۶ جهان است قرار می‌گیرد و دومین بازی خود را مقابل «چانگ» از چین نفر ۴۵ جهان انجام خواهد داد.
    به گزارش ایسنا، مریم صامت که در گروه ۱۳ این رقابت‌ها حضور دارد و در اولین رقابت‌ خود به مصاف «وینگ نام» از هنگ کنگ که رنکینگ ۸۱ را دارد روبرو می‌شود. صامت با رتبه ۷۲۶ در رنکینگ جهانی دومین بازی خود را مقابل «موریزونا» از ژاپن که در رتبه ۵۰ جهان جای دارد، انجام خواهد داد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در صورت اعزام به رقابتهای کویت بانوان رقابت سختی پیش رو خواهند داشت!"
    1. پيشيار گفت:

      با سلام واحترام
      ان شاءالله که پاسخ زحماتشون رو بگیرند و کاری کنند کارستون.

    2. 45 گفت:

      می دونم این نظر را نمی ذارین اقای علوی اما نمی دونم به این چیزا اعتقاد دارین یا نه پشت سر این اعزام دل شکسته سحر رهنما بود و خدا به دل شکسته نگاه می کنه.

      حالا ایشالا درست بشه برن


    تازه ترین اخبار