امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۵۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15054
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: به دلیل اختلاف نظر فدراسیون پینگ پنگ با این اداره کل ، انتخابات ریاست هیات پینگ پنگ این استان به زمان دیگری موکول شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ‘کامران ارباب زاده’روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: باتوجه به شرایط ویژه…

    رییس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: به دلیل اختلاف نظر فدراسیون پینگ پنگ با این اداره کل ، انتخابات ریاست هیات پینگ پنگ این استان به زمان دیگری موکول شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ‘کامران ارباب زاده’روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: باتوجه به شرایط ویژه هیات پینگ پنگ اصفهان در چند ماه گذشته، اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری هرچه سریعتر انتخابات ریاست هیات یاد شده پافشاری داشت.
    وی افزود: متاسفانه فدراسیون پینگ پنگ همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام نداد. رییس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: برای حل این اختلافات جلسه ای با حضور مسوولان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و فدراسیون پینگ پنگ در وزارتخانه ورزش و جوانان برگزار و مقرر شد مجمع انتخابات هیات پینگ پنگ استان اصفهان امروز ( ۲۵ بهمن ماه ) برگزار شود.
    وی با بیان اینکه انتخاب اعضای مجمع هیات های استان ها بر عهده مدیران کل ورزش و جوانان استان های مربوطه است ، افزود: متاسفانه فدراسیون پینگ پنگ اعضای مجمع را بدون نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تغییر داد و در این امور دخالت کرد.
    ارباب زاده اظهارداشت: به همین دلیل انتخابات ریاست هیات پینگ پنگ استان اصفهان که قرار بود امروز برگزار شود به زمان دیگری موکول شد. خاطرنشان می شود ، پیش از این ‘ سموعی ‘ ریاست هیات پینگ پنگ استان اصفهان را برعهده داشت که بدلیل وجود مشکلات اداری از این سمت کنار رفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ارباب زاده:انتخابات هیات پینگ پنگ اصفهان به دلیل برخی اختلافات برگزار نشد"
    تازه ترین اخبار