امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۱:۲۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | کد خبر : 15057
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران برای حضور در مسابقات تور حرفه ای کویت به این کشور اعزام می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران با ترکیب ندا شهسواری پینگ پنگ باز کرمانشاهی، مریم صامت، محبوبه عمرانی و پریسا صمدی برای حضور در این رقابت ها که از ۲۵…

    تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران برای حضور در مسابقات تور حرفه ای کویت به این کشور اعزام می شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران با ترکیب ندا شهسواری پینگ پنگ باز کرمانشاهی، مریم صامت، محبوبه عمرانی و پریسا صمدی برای حضور در این رقابت ها که از ۲۵ تا ۲۹ برگزار می شود، قرار بود شب گذشته ساعت ۲۲ به کویت اعزام ‌شوند.

    پرو تور(تور حرفه ای) کویت یکی از مسابقات معتبر جهانی است که حضور در آن اهمیت ویژه ای برای پینگ پنگ بازان ایران دارد.

    ندا شهسواری، پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران، درباره حضورش در این رقابت‌ها به ایسنا گفت: مسابقات تور حرفه ای کویت از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و تمام کشورهای سرشناس جهان و آسیا همچون چین، چین تایپه، کره و ژاپن حضور خواهند داشت.

    وی ادامه داد: حضور در چنین رقابت‌هایی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس ما خواهد شد و تجربه بسیار خوبی است که در روند آماده سازی بانوان ایران هم بسیار تاثیرگذار است.

    شهسواری افزود: هدفم از حضور در این رقابت ها این است که بتوانم رتبه خود را در رنکینگ جهانی بهبود بخشم و در این راستا تلاش خود را خواهم کرد.

    این بانوی ملی پوش خاطرنشان کرد: امیدوارم پس از این هم شاهد حضور بیشتر بانوان پینگ پنگ‌باز در چنین مسابقات حرفه ای باشیم تا بتوانیم کسب تجربه کنیم

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری:می‌خواهم در رنکینگ جهانی بالاتر بروم"
    تازه ترین اخبار