امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۳۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1506
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سید مهدی مجدالاشرافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان ظهار داشت: از این تعداد داور رسمی پینگ‌پنگ در کاشان یک داور بلوبج، هفت داور بین‌المللی، ۹ داور ملی مرد، سه داور ملی زن و مابقی از درجه ۳ تا درجه یک هستند. وی افزود: فعالیت این میزان داور پینگ‌پنگ در کاشان، این شهرستان…

    سید مهدی مجدالاشرافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان ظهار داشت: از این تعداد داور رسمی پینگ‌پنگ در کاشان یک داور بلوبج، هفت داور بین‌المللی، ۹ داور ملی مرد، سه داور ملی زن و مابقی از درجه ۳ تا درجه یک هستند.
    وی افزود: فعالیت این میزان داور پینگ‌پنگ در کاشان، این شهرستان را به لحاظ کثرت داوری، بالاتر از بسیاری مراکز استان‌ها قرار داده‌است .
    به گفته وی ۲۷ داور رسمی پینگ‌پنگ که دارای کارت داوری رسمی از فدراسیون جانبازان و معلولان کشور هستند در شهرستان کاشان فعالیت دارند.
    رئیس هیئت مدیره پینگ‌پنگ کاشان همچنین از فعالیت ۴۵ مربی درجه یک تا درجه بین‌المللی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ مربی مرد و ۲۰ مربی زن هستند.
    مجدالاشرافی خاطرنشان کرد: از ۴۵ مربی فعال در شهرستان کاشان سه مربی در رده بین‌المللی فعالیت دارند.
    وی از حمیدرضا صباغیان اولین داور بلوبج مردان کشور به عنوان افتخارات این رشته در کاشان یاد کرد و گفت: بعد از داوری بین‌المللی داوری بلوبج است که به عنوان داور قاره‌ای شناخته می‌شود و به طور مستقیم برای قضاوت رقابت‌های المپیک دعوت می‌شود.
    وی با اشاره به اینکه حمیدرضا صباغیان نخستین داور بلوج مرد در ایران و دومین داور بلوج کشور است یادآور شد: پیش از این خانم رضایی از تهران موفق به دریافت داوری بلوبج شده‌است.
    مجدالاشرافی در ادامه از برگزاری اردوهای مشترک تیم ملی پینگ‌پنگ کشور طی سال جاری در کاشان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری این اردوها در این شهرستان و حضور بازیکنان تیم ملی در کاشان می‌تواند مشکل حریف تمرینی بازیکنان ملیپوش کاشانی را برطرف کند.
    وی همچنین برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ استانی و کشور در کاشان را از مهمترین تجربیات هیئت پینگ‌پنگ کاشان در امر برگزاری چنین رقابت‌های مهمی ذکر کرد و گفت: هیئت پینگ‌پنگ کاشان به دنیال دریافت میزبانی مسابقات بین‌المللی در سال جاری است.
    رئیس هیئت پینگ‌پنگ کاشان همچنین با اشاره به صعود تیم پینگ‌پنگ باریج اسانس کاشان به مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور و شرکت نکردن این تیم در سال گذشته در این رقابت‌ها به دلیل مشکلات مالی اظهار داشت: تمام تلاش هیئت پینگ‌پنگ کاشان برای حضور تیم پینگ‌پنگ این شهرستان در رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور در سال جاری است.
    وی هزینه حضور تیم پینگ‌پنگ کاشان را در رقابت‌های لیگ برتر کشور حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار ویژه کاشان منابع مالی برای حضور این تیم در لیگ برتر امسال فراهم شود.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاشان مهد داوری پینگ‌پنگ است"
    تازه ترین اخبار